Slovní úlohy se zlomky - řešte následující slovní úlohy samostatně

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slovní úlohy o pohybu doháněcí
Advertisements

Trojčlenka Ing. Kamila Kočová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_160_Slovní úlohy v oboru do 1000 AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK,
Slovní úlohy o n méně/více 0-20
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 4
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Několikrát méně, nácvik.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Slovní úloha – procenta Běloun 33/36
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Téma: Trojčlenka Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_098.
Ve třídě je 24 dívek a 8 chlapců. Jakou procentuální část třídy tvoří chlapci? Co tvoří základ? Základ je 100 % Základ je celkový počet dětí ve.
Definice rovnoměrného pohybu tělesa:
Slovní úlohy /0 – 1 000/. V lese vysadili 148 smrčků a 64 borovic. Kolik se vysadilo stromků? O kolik bylo více smrčků? /vypočítej zpaměti/ smrčků: 148.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů
Násobení a dělení desetinných čísel
Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
Téma: Slovní úlohy (trojčlenka)
TROJČLENKA.
Troj č lenka Ing. Kamila Kočová Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
OŘÍŠKY2 Výuka pro druhý stupeň. Knedlíky Paní Nováková uvařila na oběd knedlíky. Dva snědla ona, čtyři snědl pan Novák. Každé z jejich tří dětí snědlo.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Slovní úlohy Dělitelnost
Plán trasy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Procenta v praxi Kolik ušetříme na slevách? Jaké je složení potravin?
Objem kvádru a krychle slovní úlohy 6. třída. Jakou hmotnost má cihlová zeď dlouhá 8 m, široká 2,4 m a tloušťce 0,6 m, jestliže 1m³ má hmotnost 25 q.
Procenta Prezentace je zaměřená na procvičování slovních úloh na procenta. Obsahuje 6 slovních úloh na procenta řešených trojčlenkou. Autor: Mgr. Eva Černá.
Slovní úlohy – procvičování 1. 6) Z odlitku byly zhotoveny tři součástky. Na první byla spotřebována polovina odlitku, na druhou dvě třetiny zbytku a.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_076.MAT.01 Hospodářské výpočty 5 – PROCENTOVÝ POČET.
Přirozená čísla – slovní úlohy Výukový materiál pro 6.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se souhlasem autora.
Krátké slovní úlohy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_10 Procenta.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Rovnice ve slovních úlohách I.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
VY_32_INOVACE_07M_Zlomek, výpočet více částí z celku - 3
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Trojčlenka Ing. Kamila Kočová
Trojčlenka Ing. Kamila Kočová
Procenta Autor: Mgr. Eva Černá
Grafy přímé a nepřímé úměrnosti
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_12 Slovní.
Autorem je PaedDr. Štěpánka Vondrášková
Autor: Ing. Jitka Michálková
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spořilov
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Příprava na 1. čtvrtletní písemnou práci
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
DIGITÁLNÍDIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Úměra – úměrnost (výpočty přímé a nepřímé úměrnosti)
Procenta - slovní úlohy
Slovní úlohy na soustavy rovnic
M-Ji-CU053-Slovni_ulohy_se_zlomky
Slovní úlohy na procenta
1.6 Přímá a nepřímá úměrnost
Procenta Výpočet počtu procent.
VY_32_INOVACE_10 10 KP slovní úlohy autor: Miroslav Ševčík
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Slovní úlohy I. – o pohybu a řešené soustavami rovnic - procvičování
Transkript prezentace:

Slovní úlohy se zlomky - řešte následující slovní úlohy samostatně - za úlohu, kterou vyřešíte, si připište odpovídající počet bodů

Evě trvá cesta do školy půl hodiny. Kolik je to minut? Z 240 žáků se 2/3 dopravují do školy autobusem. Kolik je to žáků? Když jsme na výletě došli na rozhlednu, měli jsme za sebou 3/4 cesty, zbývalo ujít 2 km. Jak dlouhý byl náš výlet?

Ze 3 kg meruněk jsme odebrali na knedlíky 1/2 kg Ze 3 kg meruněk jsme odebrali na knedlíky 1/2 kg. Kolik kg meruněk zůstalo? Zimní bunda stála 900 Kč. Je zlevněna o 1/5 ceny. Kolik Kč bunda stojí? Když jsme odlili z konve 1 1/4 litru mléka, zbylo v konvi 3/4 litru. Kolik litrů mléka bylo původně v konvi?