Anotace – Pracovní list prověřuje znalosti o určitých druzích keřů, bylin, kapraďorostů, mechorostů, hub a lišejníků. Autor - Zuzana Pištová Jazyk -

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.C.10 Název pro školu:
Advertisements

REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU: Novými technologiemi k novým poznatkům II ŠKOLA ADRESA: Základní škola Nový Jičín, Komenského.
Společenstvo lesa Přírodověda 4. ročník.
Anotace - V prezentaci se žáci seznamují s tvary a druhy listů a jejich funkcí   Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup – poznání.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Potřeby a projevy člověka Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.05 Název pro školu:EU CH 05 Název materiálu:Směsi Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací obor:Chemie Anotace:
Anotace - V prezentaci se žáci seznamují s určitými druhy keřů, bylin, kapraďorostů, mechorostů, hub a lišejníků Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.07 Název pro školu:EU CH 07 Název materiálu:Směsi různorodé Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací obor:Chemie.
Význam půdy Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
Tundra Anotace Prezentace zpracovává téma Tundra. Obsahuje informace o podnebí, fauně a flóře, ale také tradičních obyvatelích této přírodní krajiny. Autor.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
Nerostné suroviny Evropy
Anotace - V prezentaci se žáci seznamují s popisem, rozmnožováním a způsobem života běláska a jiných druhů motýlů. Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština.
Anotace - v prezentaci se žáci seznamují s významem, strukturou, využitím a druhy lesa Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup – rozpoznání.
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Člověk a jeho svět – Rozmanitost přírody – Živé organizmy - Rostliny
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pištová. VY_32_INOVACE_PR Anotace - V prezentaci se žáci seznamují s určitým druhem.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:Mgr. Pavel Jelínek NÁZEV:VY_32_INOVACE_04_PRVOUKA 3. ROČNÍK_LISTY ROSTLIN ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Rostlinstvo a živočišstvo Evropy
Výškové stupně rostlinstva
VY_32_INOVACE_04_08 Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis Název materiálu:Impresionismus Anotace: V prezentaci se žáci seznámí s pojmem impresionismus,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pištová. VY_32_INOVACE_PR Anotace - V prezentaci se žáci seznamují s určitým druhem.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
: „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pištová. VY_32_INOVACE_PR Anotace - V prezentaci se žáci seznamují s určitým.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody. Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody.
Anotace - V prezentaci se žáci seznamují s zástupcem sudokopytníků srncem obecným Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup – poznání.
Elektronická učebnice - II
VZÁJEMNÁ POLOHA KRUŽNIC
Anotace - V prezentaci se žáci seznamují se zástupcem sudokopytníků jelenem evropským Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup – poznání.
Anotace - V prezentaci se žáci seznamují s volně rostoucími jarními rostlinami Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup – poznání jednotlivých.
Podnebí Anotace Prezentace zpracovává téma Podnebí a podnebné pásy. Obsahuje pracovní list zaměřený na faktory ovlivňující podnebí. Autor Mgr. Hana Korečková.
Houby VY_52_INOVACE_22 pro 4. ročník ZŠ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pištová. Anotace - v prezentaci se žáci seznamují s různými druhy sladkovodních.
Identifikátor materiálu: Přírodní vědy - 1/1 Anotace: Poloha Evropy – žák ukáže hranice Evropy, pojmenuje a nalezne poloostrovy a ostrovy Autor: Mgr. Lubomír.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Prvouka, přírodověda Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_06_05.
Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Podnebné pásy, počasí a nadmořská výška
Anotace - V prezentaci se žáci seznamují s krtkem a způsobem jeho života Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup – poznání přírodního.
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: PŘÍRODOVĚDA.
Anotace - v prezentaci se žáci seznamují s tvary kořenů u různých rostlin Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup – rozpoznání druhů.
Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28
I like, but I don´t like Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Smyslová ústrojí člověka
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_168.
Anotace - V prezentaci se žáci seznamují s určitým druhem listnatého stromu a jeho popisem   Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup.
Pedosféra Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
Anotace - V prezentaci se žáci seznamují s určitým druhem jehličnatého stromu a jeho popisem   Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup.
Anotace - V prezentaci se žáci seznamují s určitým druhem listnatého stromu a jeho popisem   Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup.
Anotace: Zelenina a houby na podzim, třídění přírodnin Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný výstup:
Anotace - v prezentaci se žáci seznamují s listnatým stromem lípou srdčitou Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup – poznání přírodního.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pištová. VY_32_INOVACE_PR Anotace - V prezentaci se žáci seznamují s určitým druhem.
Název projektuZlepšení podmínek vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ ŠablonaIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název projektuZlepšení podmínek vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ ŠablonaIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Anotace : Prezentace je určena pro výuku předmětu Člověk a příroda
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny v lese Autor:
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny v lese Autor:
Léto v lese - rostliny Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Ekosystém les. Ekosystém biotop (neživá příroda) + společenstvo ( živá příroda) voda rostlinné - lesní patra vzduch živočisné půda sluneční záření.
Transkript prezentace:

Anotace – Pracovní list prověřuje znalosti o určitých druzích keřů, bylin, kapraďorostů, mechorostů, hub a lišejníků. Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup – utvrzení se ve znalostech Speciální vzdělávací potřeby – atlas rostlin nebo přístup na internet Klíčová slova - lesní podrost, keře, byliny, mechorosty, kapraďorosty, houby, lišejníky, jedovaté a nejedovaté druhy Druh učebního materiálu – pracovní list Druh interaktivity – ověření znalostí Cílová skupina - žák Stupeň a typ vzdělávání - základní vzdělávání – první stupeň – druhé období Typická věková skupina - 9 - 12 let Celková velikost – MB Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pištová. VY_32_INOVACE_PR

Pracovní list Zopakuj si znalosti o lesním podrostu. Pokud si nevíš rady, podívej se na prezentaci lesní podrost.

Jaké části má lesní podrost? __________ , _____________ , ____________ 2. Který druh lesa je bohatší na humus? LISTNATÝ nebo JEHLIČNATÝ 3. Co se rychleji rozkládá? LISTY nebo JEHLIČÍ 4. Ve kterém lese je na jaře více světla? ___________________

______________________ 6. Urči druh a název rostliny: Z čeho vzniká humus? ______________________ 6. Urči druh a název rostliny: ___________________ 7. Najdi v atlase nebo na internetu měsíčnici vytrvalou a napiš, jakou má barvu květů a je-li chráněná. _______________________________________ 1.

8. Urči názvy těchto dvou léčivých rostlin: _______________ _____________ 9. Vraní oko čtyřlisté je rostlina: JEDOVATÁ nebo LÉČIVÁ 3. 2.

brusnice brusinka _________________ 10. Jakou barvu plodu má: brusnice brusinka _________________ a brusnice borůvka_________________ 11. Napiš názvy těchto jedovatých dřevin: ______________ ____________ 4. 5.

12. K čemu slouží v lese mechy 12. K čemu slouží v lese mechy? ______________________________________ 13. Napiš název nějakého mechu: _______________________________________ 14. Čím se rozmnožují kapraďorosty? 15. Napiš názvy těchto rostlin: ________________ ______________________ 6. 7.

16. Jak se živí houby. 17. Která houba je jedovatá a která jedlá 16. Jak se živí houby? 17. Která houba je jedovatá a která jedlá? _________________ _______________ 18. Napiš názvy dvou jedlých hub: _________________ ___________________ VZDUCHEM CIZOPASENÍM KOŘENY 8. 9.

_____________________________________ 19. Kde rostou lišejníky? _____________________________________ 20. Urči název lišejníku: __________________ Datum vypracování: Hodnocení: 10.

Dostupný pod licencí GNU Free Documentation License na www: 1.http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Dryopteris_filix-mas0.jpg?uselang=cs 2.http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Boraginaceae_-_Pulmonaria_officinalis-1.JPG?uselang=cs 3.http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Hepatica_nobilis_(Pharaoh_han).jpg?uselang=cs 4.http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Illustration_Cytisus_scoparius0.jpg?uselang=cs 5.http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Illustration_Daphne_mezereum0.jpg 6.http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1d/Lycopodium_clavatum_151207.jpg 7. http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Equisetum_sylvaticum.jpg 8.http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b0/Boletus_edulis_EtgHollande_041031_091.jpg 9.http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Amanita_muscaria_3_vliegenzwammen_op_rij.jpg 10.http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d6/Hypogymnia_physodes_010108.jpg