Aktivity na seminá ř i Prezenta č ních technik 25.2.2010 Skupinová spolupráce.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 Co d ě láme  Jak jsme pokro č ili  Selek č ní metody  K ř í ž ení  Problémy, na které jsme narazili  O co se pokusíme nyní  Co d ě láme  Jak.
Advertisements

Sylabus pro prezentační dovednosti I.
Konference UNIV 2K 1. a Ing. Petr Richter ředitel školy VOŠ, SPŠ a OA Čáslav Přemysla Otakara II. 938 VOŠ, SPŠ a OA Čáslav.
Oborový seminář – interaktivní aktivita podzim 2014 Environmentální problém – učení se odborné prezentaci a diskusi.
PREZENTAČNÍ TECHNIKY, Improvizace ve skupinách i jednotlivě.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
Komunikace a stimulování prodeje
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink Cíl: V době vymezené na seminář zopakovat a prohloubit znalosti a dovednosti účastníků v oblasti.
Projekt EU – OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Specifika zpracování vzdělávacích obsahů vyučovacích předmětů: Čtení – globální a analyticko–syntetická metoda – vzhledem k vícečetnému postižení bylo.
, PREZENTAČNÍ TECHNIKY Poznání sebe sama ve skupině (jak jednám při hromadné aktivitě)
KOMUNIKACE A JEJÍ VYUŽITÍ V ŘÍZENÍ
KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.
KOMUNIKACE V..
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
 Facebook. Facebook vlétl na č eský internet doslova jako uragán. B ě hem velice krátké doby si tato komunitní sí ť vytvo ř ila statisíce fanoušk ů,
Zm ě ny postoj ů frekventant ů kurz ů k osobám se specifickými pot ř ebami Petra Bendová Olomouc 15. kv ě tna 2008.
Spolupráce škol a sociálních partnerů při tvorbě ŠVP a realizaci výuky Ing. Jana Trhlíková, NÚOV Brno, Projekt je financován Evroským sociálním.
PROCVIČENÍ MOZKOVÝCH HEMISFÉR, IMPROVIZACE Prezentační techniky
VERBÁLNÍ KOMUNIKACE Olga Bürgerová.
Pohled pedagoga běžné základní školy na podporu komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností PhDr. Veronika Girglová Katedra speciální.
P REZENTAČNÍ TECHNIKY T EST – TYPY ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ Náplň: psychologický text (preference ze dvou výroků) o 30 položkách, záznamový arch, řešení.
Technika mluveného projevu Přednáška: pondělí 16:40–18:15 (6 týdnů) Seminář: pátek (2 skupiny) Zápočet: aktivní práce v semináři.
2012 / 2013 Psychologie Komunikace Zuzana Psychologia.
Prezentační techniky  Vytvořit bez mluvení řady podle zadaných parametrů (barva vlasů atd.), co nejrychleji  Smysl: zpětná vazba ke spolupráci.
Projekt VIP Kariéra II - KP Bez bariér až na trh práce Ing. Jana Trhlíková Konference , Praha.
Komunikace Že si nerozumíme, je normální. Že si porozumíme, je zázrak. neznámý autor Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Podpora metodických a koordinačních jednání terénních sociálních pracovníků v Litvínově 05/2011 Kateřina Dosoudilová.
P ř íprava a pilotá ž vzd ě lávacích program ů (v č etn ě metodik) pro d ě ti a mláde ž zam ěř ených na rozvoj metod vzd ě lávání v oblasti rozvoje klí.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Vzdělávání v laboratorní medicíně – prezenčně i virtuálně Marie Karlíková, Daniel Rajdl, Ondřej Topolčan Lékařská fakulta UK Plzeň.
Raná péče. terénní, popřípadě ambulantní služba poskytovaná dítěti a rodičům dítěte ve věku do 7 let, které je zdravotně postižené, nebo jehož vývoj je.
Název školy Střední škola stavební a dřevozpracující, Ostrava, příspěvková organizace Autor Ing. Marie Varadyová Datum: duben 2012 Předmět: Zkoušení stavebních.
Ochrana zdraví Bc. Balonová Soňa. Co je to zdraví? Co si představuješ pod tímto pojmem? Co pro Tebe znamená být zdráv?
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Základy automatického řízení 1
Business Intelligence
Podnikavost P-KAP Ing. Lukáš Hula.
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
Od skupiny ke kooperaci
Projev a image prezentujícího
MATEMATIKA a VÚP RNDr. Eva Zelendová
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE DĚJEPIS Úvod do tématu ŠOA Gymnázium Nové Strašecí
Oborový seminář – interaktivní aktivita
Obsah, rozsah a kritéria hodnocení prezentace
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Schůzka fakultních cvičných učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Pedagogická komunikace 8. lekce: Proxemika
Komunikace Opakování (prezentace, asertivita, přesvědčování, manipulace, řeč těla, zpětná vazba, naslouchání, motivace)
Občanská výchova a svět práce - 9. ročník Milan Šimek
Vzdělávání.
PEXESO.
DIDAKTIKA LYŽOVÁNÍ.
Hra na myčku Vnímání, fyzický rozvoj a pohybová koordinace, komunikace s dětmi, spolupráce při činnostech.
Diagnostika chování Vrstevnické sítě vztahy, interakce kontrolní list
Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Orofacionální cvičení I
Co kluci potřebují J. Novotný, ZŠ MOZAIKA, Rychnov nad Kněžnou.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Komunikace Umění prezentace. Komunikace Umění prezentace.
Prezentační a komunikační dovednosti
Kontakt dětí v PP s původní rodinou
Rozvoj soft skills jako podpora uplatnitelnosti na trhu práce
Estetická výchova Jak rozvíjet estetické vnímání světa u dětí předškolního věku. Propojení hry a umění estetického vnímání, hledání významů uměleckých.
Umím si umýt ruce Samostatně používám ručník Nepoužívám v průběhu dne nebo odpoledního odpočinku pleny Umím používat WC (nepoužívám nočník!) Umím se vysmrkat,
EU- „Učíme se ze života pro život“ Registrační číslo: CZ /0
SOCIÁLNÍ PSYCHOLOGIE Sociální komunikace.
Transkript prezentace:

Aktivity na seminá ř i Prezenta č ních technik Skupinová spolupráce

Míčky Smysl cvi č ení: úvodní nalad ě ní se na hodinu a na skupinu zopakování jmen skupinová spolupráce d ů kaz pot ř eby o č ního kontaktu v komunikaci

Rozplétání rukou Smysl cvi č ení: Skupinová spolupráce Zjistit, kdo má p ř irozené v ů d č í sklony Prolomení bariér – nenásilný fyzický kontakt s ostatními

Improvizace ve skupině Podle žánru Podle za č átku p ř íb ě hu Smysl cvi č ení: skupinová spolupráce Vnímání ostatních, navazování na jejich témata Vnímání vlastního projevu (nonverbálního i verbálního) Um ě t podat zp ě tnou vazbu ostatním

Fiktivní firma Skupinová spolupráce p ř i vymýšlení Rozvoj kreativity v p ř ístupu k publiku (um ě ní zaujmout) Schopnost rozd ě lení práce ve skupin ě Vnímání prezentace vlastní skupiny Um ě t dát zp ě tnou vazbu druhé skupin ě