Ivana Brabcová. ZŠ Ľudovíta Štúra, Modra (SK) Stanislava Bojkovská Šk.rok 2005/2006  Projekt probíhal v německém, českém, slovenském jazyce.  Naším.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
5 Länder – 5 Storys.
Advertisements

5 Länder – 5 Storys.
Výuková aktivita s využitím ICT
Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Od eTwinningu Od eTwinningu Národní konference eTwinning, Most, 11. května 2012 k eTwinningu? k eTwinningu?
Projekt An Apple Pavla Sedlářová.
IV. KOORDINAČNÍ MEETING TACT-EUROPE LANCIANO, ITÁLIE
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Interaktivní Evropa děti pro děti
LLP Comenius Evropská jazyková cena Label Petr Chaluš.
Cena eTwinning Ve dnech 20. a 21. září 2005 se vyučující Ing. Tomanová a Mgr. Solničková s 6 zástupci tříd 4Z a 4Y, které se v loňském roce pracovali tříd.
Projekt: Integrace na druhou - šk.r. 2010/2011 Plánované projektové aktivity PPP FM v nejbližším období: a)Aktivita č.1 - Společné dílny: pedagog - šk.
INFORMATIKA 8 MS Word III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika, respektive.
IES Menéndez Pidal, Avilés, Spain Gymnázium V. Mýto, Czech Rep. St Brigid´s College, Derry, Northern Ireland.
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
Projekt partnerství škol Comenius Comenius School Partnership Mezinárodní projekt spolupráce mateřských škol „Okno do světa“
ETwinning 19. října 2006 Jakub Černoch. Obsah co je to eTwinning co je to eTwinning národní podpůrné středisko národní podpůrné středisko charakteristika.
ENCYKLOPEDIE FORMULE 1 Stanislav Kolman 4.B 2013/
Tento projekt byl realizován za finanční podpory Evropské komise. Tato publikace odráží pouze názory autora a Evropská komise nemůže být zodpovědná za.
TÝMOVÁ SBOROVNA LEKTOŘI: Mgr. Tomáš Habart, Mgr. Adéla Lábusová
Stáž žáků Stavebních oborů ve Švédsku
Interaktivní Evropa děti pro děti Evropa pestrá i společná Jiří Sumbal ZŠ Kopřivnice, Alšova 1123.
COMENIUS FIT FÜR EUROPA ZŠ Mendelova, Karviná, Česká republika ZŠ Hurbanova, Martin, Slovensko Lucas-Cranach-Schule, Gotha, Německo.
COMENIUS Co si představit pod názvem projektu - A rainbow of cultures ? 2 roky rozvoje tvořivosti a myšlení žáků, prohlubování jazykových - IT.
Comenius - Individuální mobilita žáků Slovensko český tematický monitoring Bratislava, 10. a
Evropský den jazyků pohlednic pro Evropu.
Projekt eTwinning 2011/2012 ZŠ J. A. Komenského Louny - Česká republika ZŠ Vajanského Lučenec - Slovenská republika.
Celoškolní projekt: Obchodní akademie, Lysá nad Labem, Komenského 1534.
Popis projektu Termín realizace projektu: březen 2010 Cílová skupina: Žáci 4. a 5. tříd Použitý titul: Dahl, Roald: Matylda. Vyd. 1. Praha : Knižní klub,
Národní konference eTwinning 28. – 30. dubna 2011 Praha Petr Chaluš.
PAS MLÁDEŽE Akce 1.1 – Výměny mládeže (organizátorům)
COMENIUS Gymnázium Vítězslava Nováka v Jindřichově Hradci.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
E-Twinning day Gymnázium T.G.Masaryka Hustopeče.
eTwinningové odpoledne s rodinou ZŠ Hustopeče, Nádražní ul.
Oficiální webové stránky pěveckého sboru při ZUŠ Velké Meziříčí
Webová propagační část RTIS - inspirativní průvodce.
DUM 49 Prezentace Languages,flags and countries Anglický jazyk 5. ročník Autor: Mgr. Věra Gebauerová, ZŠ a MŠ Chlebičov, příspěvková organizace Leden 2012.
GYMNÁZIUM J. A. KOMENSKÉHO A JAZYKOVÁ ŠKOLA S PRÁVEM STÁTNÍ JAZYKOVÉ ZKOUŠKY UHERSKÝ BROD.
ETwinning - on-line spolupráce škol Aktivitu eTwinning, podporující virtuální propojení evropských škol pomocí informačních a komunikačních technologií,
Euro Net. Projekt Euro Net OP PCS SK-CZ 2007 – 2013 je spolufinancován z prostředků Evropského fondu pro regionální rozvoj (ERDF)
ETwinningový Webinář „Jak efektivně zažádat o Quality Label“
ETWINNING & COMENIUS PROJEKTY SPOLUPRÁCE NA DÁLKU.
Evropská jazyková cena Label Praha, Historie programu iniciativa vycházející z dokumentu vydaného EK v roce 1992 – „White Paper“ v ČR od.
Evropa pro občany Evropa pro občany Marcela Česáková Květen 2008.
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING 2. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING 2. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
STOP KYBERŠIKANĚ !. PROJEKTOVÝ DEN 28. ZŠ, RODINNÁ 39, PLZEŇ
WOSA – výchovou a vzděláváním k občanské společnosti, reg. čís. CZ.1.07/1.1.32/ Žadatel: Sdružení obcí Sedlčanska Projektový manažer:Štěpánka Barešová.
Zkvalitnění výuky německého jazyka na Vyšší odborné škole Zahradnické v Mělníku CZ.1.07/2.1.00/
Tvorba knížky s tradičními hrami zapojených zemí v AJ a mateřském jazyce + každá hra bude mít karikaturu (na škole bude vyhlášena soutěž Výměna zkušeností.
MOODLE  CO PRO JAZYKOVOU VÝUKU INSTITUT PRO INTERNACIONÁLNÍ KOMUNIKACI DÜSSELDORF 27. – MAGDA RICHTEROVÁ.
EXPO 2015, Milán (IT), Nabídka spolupráce na prezentaci Jihomoravského kraje.
Naše škola se do programu COMENIUS zařadila na podzim 2004, kdy jsme spolu s kolegy z Polska, Itálie a Španělska začali připravovat společný projekt pod.
Herzlich Willkommen bei uns oder was wir für Sie tun können? Setkání „Proč se učit (nejen) na Vysočině německy? Cílem setkání je prezentovat činnosti různých.
Využití ICT ve výuce jazyků. CílCíl Cílem školení je seznámit se s možností využití ICT ve výuce anglického jazyka. Důraz je kladen na osvojení a praktické.
Hrajeme si s eTwinningem PRAMEŇÁCI, ZŠ A MŠ PRAMENY, KARVINÁ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ZLÍN, OKRUŽNÍ 4685 – příspěvková organizace.
Popis projektu Termín realizace projektu: březen 2011 Cílová skupina: Žáci 4. a 5. tříd Použitý titul: Lindgren, Astrid: Pipi Dlouhá punčocha. 8. rozšíř.
Základní škola a Mateřská škola při lázních, Klimkovice, p. o.
Činnost lektora v Severočeské galerie výtvarného umění v Litoměřicích, příspěvkové organizaci Duben 2016 Zpracovala: PhDr. Olga Kubelková lektorka Severočeská.
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Používání členu určitého a neurčitého – téma školní potřeby.
Poznej svůj region Autor: Mgr. Ivana Tesařová
CCRJM Certifikace DMO TURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM MĚSTA BRNA, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Science Meets Art - SMART
Projekt ERASMUS
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou
7. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Stod
Transkript prezentace:

Ivana Brabcová

ZŠ Ľudovíta Štúra, Modra (SK) Stanislava Bojkovská Šk.rok 2005/2006  Projekt probíhal v německém, českém, slovenském jazyce.  Naším úkolem bylo zpracovávat regionální pověsti, tedy pověsti, které se váží k naše městu a nejbližšímu okolí, a z těchto pověstí vytvářet komiksy.

1.Úkol  Vyhledat, popř. napsat pověsti z regionu. 2.Úkol  Vytvořit projekt o svém městě a jeho okolí (Unsere Stadt).  Svým kamarádům z partnerské školy představit Hustopeče.  Unsere Stadt (CZ) Unsere Stadt (CZ) 3.Úkol  Zpracovat obrázkové seriály.  Vytvořit popisky v německém jazyce a umístit je na webové stránky školy.  Kreuzberg, Der Springbrunnen, Drei Steine auf Palava … Kreuzberg, Der Springbrunnen, Drei Steine auf Palava …

4.Úkol  Vytvořili jsme blog was-sagen-die-sagen.blog.cz, kde jsme ukazovali naši práci a psali si o tom, co jsme všechno dokázali a prožili.was-sagen-die-sagen.blog.cz  Vytvořili jsme také pomocí webcamery video jedné ze slovenských pověstí Geheimnis der Burgruine, pověst jsme se naučili a převyprávěli.Geheimnis der Burgruine 5.Úkol  Setkání v Hustopečích a 4 dny v Modre. (během této návštěvy jsme navštívili všechna místa, o kterých jsme psali v pověstech) 6.Úkol  Prezentace projektu, hodnocení.  Zažádali jsme o Certifikát kvality pro náš projekt.  Přihlásili jsme se do soutěže o Národní ceny eTwinning.

Základní škola Hustopeče, Nádražní 4, Česká republika Scuola Media Statale "Giannino Antona Traversi", Itálie Základná škola Ľudovíta Štúra, Modra, Slovensko Žaros vidurinė mokykla, Litva Gimnazjum nr 9, Polsko

 Během školní roku 2006/2007 jsme společně napsali 5 příběhů na pokračování.  Příběhy se vždy odehrávaly v jedné ze zúčastněných zemí.  Každá země napsala 5-10 vět, potom následovala další, reagovala na to, co již bylo napsáno.  Začínala země, ve které se příběh odehrává a taky jej zakončovala.  Téma příběhu bylo libovolné.  V každém příběhu se měla objevit fakta o zúčastněných zemích (reálie).  Po vytvoření společných „storys“ každý tým zpracoval příběh odehrávající se v její zemi tak, jak bude chtít (video-, audio-, fotopříběh, obrázkový příběh, …).příběh  Během vytváření příběhů proběhly různé doprovodné aktivity.

 vzájemné se představení na našem blogu  vytvoření miniprojektů o sobě a o naší zemi  vytvoření fotogalerie a představení naší školy, vyplnění dotazníku  hledání loga  zpívání Tiché noci, vánoční přání  internetový karneval  komunikace – chat a mailování na Twinspace  kreslení obrázků a fotografování k příběhům  Německo-anglicko-česko-slovensko-litevsko-polsko-italský slovník  vytváření aprílových videí  slavnostní ukončení projektu

Prostřednictvím vzájemné výměny interaktivních dokumentů se žáci 5. tříd seznamovali s partnery a jejich zemí. Stěžejním bodem spolupráce byla interaktivní tabule. Součástí projektu byly i další aktivity. Projekt trval jeden školní rok. Jazykem komunikace je angličtina.