Setkání učitelů a zaměstnanců Fakulty podnikohospodářské Novinky v zimním semestru akademického roku 2005/06 20. 9. 2005.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Adam Trčka prezentace pro Odbor správy sítě a síťových služeb (prezentace byla upravena pro účely zveřejnění na webu) © Výpočetní centrum, VŠE.
Advertisements

ZŠ a MŠ Ostrov u Macochy.
Harmonogram implementace IS v běžné praxi - informatika ZMVS.
STUDIJNÍ POVINNOSTI STUDENTŮ FF UP 2013/2014. OBSAH 2 1UPOZORNĚNÍ PRO VŠECHNY STUDENTY……………………………..3 2BAKALÁŘSKÉ STUDIUM……………………………………………………… ročník.
Co by měl student vědět na začátku studia PEF MZLU v Brně
PROGRAM  Struktura studia  Přednášky, semináře  Zápočty a zkoušky  Zapisování cizích jazyků a sport. aktivit  Vnitřní předpisy  Studijní oddělení.
I NOVACE KOMBINOVANÉ FORMY STUDIA BAKALÁŘSKÉHO A MAGISTERSKÉHO STUDIJNÍHO PROGRAMU „T ĚLESNÁ VÝCHOVA A SPORT “ A JEHO UČITELSKÝCH OBORŮ NA F AKULTĚ TĚLESNÉ.
Informace o studiu na ZČU pro studenty prvních ročníků
Studijní plány a ECTS Jitka Brandejsová.
4. ročník studia (1. ročník Mg. Studia) zadání diplomové práce nejpozději do konce zkouškového období tj. do témata diplomových prací vypisují.
STUDIJNÍ POVINNOSTI STUDENTŮ FF UP
1)seznámit s výstupy učitelské porady 2)připomenout loňskou změnu týkající se kouření 3)zdůraznit změnu týkající se max. počtu absencí a jejich omlouvání.
1 Kolegium děkana Program 1. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová Úvodní slovo děkana – prof. Kleibl 2. Pedagogika – doc. Kubálek Pedagogika.
Studijní informační systém (SIS)
LETNÍ ŠKOLA PRO KOMBINOVANOU FORMU OBORU SHV ZÁKLADNÍ INFORMACE O STUDIJNÍCH POVINNOSTECH SO 20. ZÁŘÍ
4. INFOSCHŮZKA. CO NÁS ČEKÁ? TÉMA:  Zápočty a zkoušky  SHKV  Upřesňující zápis předmětů na LS.
Kolegium děkana Osnova 1.Kontrola zápisu 2.Informace z kolegia rektoraInformace z kolegia rektora 3.Pedagogika a informatizacePedagogika.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 2. Akreditace nových předmětů a zneaktivnění předmětů Akreditace.
1 Počáteční tutoriál 2. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci.
1 Počáteční tutoriál 4. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci.
Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU?
1 Změny studijního a zkušebního řádu. 2 Kde najdu SZŘ dokumentový server IS MU
Kolegium děkana Osnova 1.Kontrola zápisu 2.Školení požární ochrany v Rajské budově 3.Informace z kolegia rektorkyInformace z kolegia rektorky.
1 Dva roky distančního studia na FPH VŠE v Praze – zkušenosti a náměty doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. proděkan pro pedagogiku a informatizaci Fakulta podnikohospodářská.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Akreditace nových předmětů Akreditace nových předmětů 2. Akreditace vedlejší specializace Firma a média.
Počáteční tutoriál 2. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
1 Kolegium děkana Program 1. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová 2. Informace z kolegia rektorky – prof. Kleibl Informace z kolegia rektorky.
Pedagogické kolegium Osnova 1.Nové akreditaceNové akreditace 2.ReakreditaceReakreditace 3.Ediční plánEdiční plán 4.Přijímací řízení na navazující.
1 Průběžný tutoriál 8. – Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Dislokace fakulty v souvislosti s dostavbou rajské budovy Dislokace fakulty v souvislosti s dostavbou.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Dislokace FPH v rajské budově Dislokace FPH v rajské budově 2. Informace o setkání studentů s vedením.
Závěrečný tutoriál 4. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Počáteční tutoriál 4. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 3. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 2. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Setkání učitelů předmětů Manažerská informatika Pokyny pro zimní semestr akademického roku 2005/
Závěrečný tutoriál 1. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 1. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Počáteční tutoriál 5. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 5. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Navazující magisterský obor STAVEBNÍ MANAGEMENT. Potřeba manažerských dovedností Řídí cca polovina absolventů % (podle doby ukončení studia) Vedoucí.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ KATEDRA FRANCOUZSKÉHO JAZYKA A LITERATURY DNE 15. LEDNA 2011.
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
Masarykova Univerzita Pedagogická Fakulta.  Výuka probíhá od do (5 týdnů výuky)  Předměty se zakončují od 28.
ZÁPIS STUDENTŮ VŠTE ČERVENEC 2015 TÁBOR.
Zápatí prezentace1 IV. celofakultní pedagogická konference
Inspirativní studijní prostředíMediaSite na VŠESnímek 1 Případová studie MediaSite na Vysoké škole ekonomické v Praze doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Akademický rok 2015/2016 Zápis ke studiu.
ZÁPIS do STUDIA na FF UP Olomouc 1. ročník
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 6. ledna 2016.
STUDIJNÍ POVINNOSTI STUDENTŮ FF UP 2016/2017. OBSAH 2 1UPOZORNĚNÍ PRO VŠECHNY STUDENTY……………………………..3 2BAKALÁŘSKÉ STUDIUM……………………………………………………… ročník.
Co by měl vědět student nastupující do 1. ročníku Co by měl vědět student nastupující do 1. ročníku Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity 23. září 2011.
STUDIJNÍ A ZKUŠEBNÍ ŘÁD UTB VNITŘNÍ NORMA FAKULTY MANAGEMENTU A EKONOMIKY.
Prof. Ing. Hana Machková, CSc. Rektorka
Studium na AF MENDELU Ing. Petr Dostál, Ph.D.
na zápise do 1. ročníku na FF UJEP!
ZÁPIS do STUDIA NA FF UP – 1. ročník
Důležité aplikace v IS MU
Důležité informace k organizaci SZZ v lednu 2014
VNITŘNÍ NORMA FAME DOPLŇUJÍCÍ STUDIJNÍ A ZKUŠEBNÍ ŘÁD UTB
Celoživotní vzdělávání z pohledu UIS
Evidence studijních plánů
Informační schůzka pro zájemce o doktorské studium
Název: ADMINISTRATIVNÍ BUDOVA Vypracovala: Olga Merendová - VB 304
Fakulta hospodárskej informatiky
na zápise do 1. ročníku na FF UJEP!
Kreditní systém studia

AKADEMICKÝ ROK 2019/2020 Adresa:
Zápis do 1. ročníku bakalářský program - Strojírenství
Transkript prezentace:

Setkání učitelů a zaměstnanců Fakulty podnikohospodářské Novinky v zimním semestru akademického roku 2005/

Osnova 1.ECTSECTS 2.ISISNGISISNG 3.Rajská budovaRajská budova

Přechod na ECTS  akreditace na MŠMT bakalářské a navazující magisterské studium na 4 roky, tj. do července 2009  nové studijní předpisy ukončení předmětů zkouškou klasifikace A - F  anglické verze akreditačních materiálů – do  výzva kontakt se studenty na cvičeních prezentační dovednosti studentů týmová práce

Studijní a zkušební řád plánu E Kredity, podmíněný zápis  kredit jednotkou studijní zátěže (26 hodin) za semestr 30 kreditů vzorový plán nesmí předepsat více než 6 studijních povinností v semestru (kromě jazykových předmětů)  počty kreditů disponibilní kredity = standardní doba studia * 36, tj. rezervní kredity = standardní doba studia * 6 za 1. semestr alespoň 14 započitatelných kreditů za 2 semestry alespoň 42 kreditů (36 kreditů v distanční formě)  podmíněný zápis maximální počet = počet let standardní doby studia

Studijní a zkušební řád plánu E Ukončení předmětů, prospěch  ukončení předmětů zkouškou (výjimkou jazykové předměty a tělesná výchova) sdělení výsledků zkoušky do 5 pracovních dnů klasifikace  řádná A, B, C, D, E, Fx (možnost opakovat), F  mimořádná O (omluveno), ND (nedostavil se)  průměrný prospěch výpočet dle pomocných číselných hodnot  zápis předmětů cVOR postačuje dostatek rezervních kreditů klasifikaceABCDEF číslo interval (15;25>(25;35>(35;45>(45;55>(55;60>

Studijní a zkušební řád plánu E Závěrečné zkoušky, závěr studia  bakalářské zkoušky s výjimkou státní závěrečné zkoušky nahrazeny dílčími zkouškami státní závěrečnou zkoušku i obhajobu lze uskutečnit během celého roku 3 kredity za bakalářskou zkoušku, 3 kredity z obhajobu bakalářské práce obhajoba nejdříve v předposledním semestru standardní doby studia bakalářská práce písemně a elektronicky  státní závěrečné zkoušky lze uskutečnit během celého roku 6 kreditů za oborovou zkoušku, 6 kreditů z obhajobu diplomové práce, 3 kredity za státní zkoušku z ekonomie, 3 kredity za státní zkoušku z vedlejší specializace obhajoba nejdříve v předposledním semestru standardní doby studia diplomová práce písemně a elektronicky  diplom s vyznamenáním průměrný prospěch A z každé části státní zkoušky nejhůře B dokončení studia ve standardní délce  dodatek k diplomu automaticky

Vzniklé problémy  zápisy pomalý chod programu znemožnění přístupu k zápisům  zařazení jazykových předmětů (oJ) do třídy 2  zápis povinných předmětů, když absolvovány staré  zápis studentů v 1. a 2. kole, i když se neregistrovali

Tajemník pro studentské záležitosti  Bc. Václav Smrčka  kancelář: NB 310 (od listopadu 2005: RB 444)  telefon: ( )   konzultační hodiny st čt

ISISNG  Počty zapsaných zatím v periodických sestavách (jako dříve)  Seznamy studentů jmenné seznamy studentů pro vyučující jsou součástí již předané a na VŠE testované funkcionality, do několika dnů je možno upravit tuto funkci aby fungovala samostatně a aby si vyučující mohl zobrazit/vytisknout seznam studentů určitého kurzu, před tím je třeba ve VC provést namapování uživatelů na roli "vyučující"  Zápisové listy prošly ověřovacím provozem  Výsledky, E-semestr zkušební provoz záznamu výsledků asi od  Přihlašování na počítačové učebny zajištěno  eDoceo v provozu asi od

Další postup realizace ISIS  V polovině října bude ukončen provoz současné Centrální databáze.  Prosba učitelům o zapojení do testování dalších modulů pro učitele.  Postupné nasazování modulů do března 2006.

Stěhování do Rajské budovy  termín stěhování – aktuální odhad: několik dní někdy v období 8. –  příprava na stěhování vyřazování výpočetní techniky již proběhlo sběr a vyřazování knih – do stěhuje se pouze výpočetní technika, obsah skříní a stolů, nikoliv nábytek štítky s čárovým kódem pro inventarizaci – do  výpočetní technika nebudou se stěhovat monitory všichni budou vybaveni LCD (zděděné či nové) doplnění tiskáren tak, aby v každé kanceláři byla alespoň jednoduchá laserová tiskárna

Vybavení Rajské budovy  telefony každý učitel bude mít svou telefonní linky i aparát nově nakoupené telefony budou analogové bez displeje  vyvolávací systém příprava nákupu vyvolávacího systému pro studijní referentky, tutorku a proděkana pro pedagogiku a informatizaci realizace po kolaudaci prevence front  tiskárny a kopírky Aficio ve 4. podlaží (vstup na kartu) stávající kopírky převážně do copy místností dostupných z chodby  dataprojektory školící počítačová místnost RB 437 (z NB 313) velká zasedací místnost RB 438 (z NB 338) malé zasedací místnosti RB 359 a RB 359 (nově) zkušební místnost RB 458 (z NB 371) zkušební místnost RB 358 (příprava, zatím nebude dataprojektor)

Vybavení Rajské budovy  nástěnky nebudou součástí dodávky stavby  klíče každý bude mít klíč od kanceláře od příslušné copy místnosti a kuchyňky univerzální klíč od kanceláří katedry bude mít sekretářka zasedací a zkušební místností (celkem 5 + počítačová místnost) na karty později na karty i copy místností a kuchyňky  umyvadla pouze na WC, ve sprše, u sekretářek, v místnosti doktorandů  WC, umývárny a sprchy na dvou místech na každém podlaží na každém místě dvě kabinky a dvě umyvadla pro muže a další dvě kabinky a dvě umyvadla pro muže na každém podlaží jedno WC pro invalidy na každém podlaží jedna sprcha  kuchyňky dva typy (na každém podlaží 1 s oknem a 4 bez okna)

Vybavení Rajské budovy  místa pro kouření žádné možnost kouřit u parkoviště Italská, později v bývalém průchodu z NB do menzy  únikové cesty z RB při požáru se spustí zeď do menzy a do Nové budovy únik není tedy cestou příchodu! hlavní, východní i jižní schodiště vedou k nouzovým východům, které se automaticky otevřou všichni budou absolvovat školení paní Nevyjelové

Orientační systém Etážové tabule

Orientační systém Vchod na podlaží

Orientační systém Podhledy ve 3. podlaží

Orientační systém Podhledy ve 4. podlaží

Orientační systém Rohové tabule

Orientační systém Piktogramy

Vizitky u dveří

Výuka v Rajské budově  15 učeben po 24 studentech (10 v 1. podlaží, 5 ve 2. podlaží) – pouze příprava pro dataprojektor  5 poslucháren asi po 100 studentech (v 2. podlaží) – vybaveny dataprojektorem  1 posluchárna pro 352 studentů (mezi RB a menzou) – vybavena dataprojektorem  v zimním semestru do RB bude převedena výuka cvičení do 25 studentů FPH (9 učeben RB)

Plán výuky FPH v ZS v RB s ohledem na potřebu dataprojektorů ABC RB 20391%9%--- RB 20477%14%3% RB 20549%31%14% RB 20623%29%34% RB 2076%23%54% RB 1033%14%63% RB %40% RB % RB % RB % RB RB RB RB RB