př. 8 výsledek postup řešení Vypočti objem rovnoběžnostěnu ABCDEFGH.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Matematická analýza Lineární algebra Diferenciální rovnice
Advertisements

PLYNOVÉ ZÁKONY, STAVOVÁ ROVNICE
Stanovení objemu stojících stromů
tečna funkce y = f(x) T = [xt, yt] normála funkce y = f(x) ά
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ • Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. • Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
 př. 3 Je dán vektor u=(2;-4) a bod M[3;9]. Na ose x najdi bod N tak, aby vektor MN byl s vektorem u rovnoběžný. výsledek postup řešení.
FD ČVUT - Ústav mechaniky a materiálů
MATEMATICKÉ MODELOVÁNÍ POHYBU KOČIČÍ HRAČKY. Cíl semestrální práce  Dynamické procesy:  Lagrangeovy rovnosti - zobecnění Newtonova zákona  Zjednodušení:
Mgr. Martin Krajíc matematika 3.ročník analytická geometrie
Mgr. Martin Krajíc matematika 3.ročník analytická geometrie
Vypočítejte hodnotu určitého integrálu ze součinu funkcí fx a gx.
 př. 5 výsledek postup řešení Zjistěte, zda body A[3;-1], B[-1;5], C[2;-4] leží v přímce.
Výpočet obsahu rovnoběžníku
 př. 7 výsledek postup řešení Vypočti velikost obsah trojúhelníku ABC. A[-2;1;3], B[0;1;3], C[-2;1;-1]
ANOTACE Materiál seznamuje žáky s rozdílem mezi obsahem a obvodem a zjistí jak vyvodit vzorec pro výpočet. Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupy.
Math Studio, Analyza, GraphDrawer, Graph
 př. 4 výsledek postup řešení Zjistěte, zda jsou vektory a, b, c lineárně závislé. a=(1;2;3), b=(3;0;1), c=(-1;4;5)
Analytická geometrie pro gymnázia
MGR. LADISLAVA PATEROVÁ
Měření objemu pevného tělesa
Mgr. Ladislava Paterová
Frenetův trojhran křivky
Výpočet neznámé veličiny z vybraných fyzikálních vzorců
 př. 1 Jsou dány body A[4;-1], B[-2;3], C[7;8]. Vypočítej souřadnice bodu D rovnoběžníku ABCD. výsledek postup řešení.
ÚHEL DVOU VEKTORŮ Mgr. Zdeňka Hudcová TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Poznámky v PDF.
VY_32_INOVACE_03_ VÝPOČET HUSTOTY
Užití vektorového součinu
Mgr. Martin Krajíc matematika 3.ročník analytická geometrie
Diferenciální geometrie křivek
Hustota LC.
Prezentace příkladu 6.3 FIPV1 Jana Marcelová.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
př. 6 výsledek postup řešení
Grafické řešení Jediné optimální řešení. Zadání příkladu z = 70x x 2 → MAX omezení:  x 1 + 2x 2 ≤ 360  x 1 + x 2 ≤ 250  x i ≥ 0, i= 1, 2.
 př. 2 Jsou dány vektory u=(4;-1;2), v=(0;5;6), w=(s;t;5). Určete souřadnice s, t vektoru w, jestliže víte, že vektor w je kolmý k vektoru u i k vektoru.
OHMŮV ZÁKON – VÝPOČET CELKOVÉHO ODPORU
Mgr. Martin Krajíc matematika 3.ročník analytická geometrie
Jaký je skalární součin vektorů
Vektory Mgr. Alena Tichá. x y Narýsujte libovolné dva vektory se souřadnicemi (-2;3)
Vyjádření neznámé ze vzorce
Anotace Prezentace, která se zabývá povrchem a objemem hranolu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítají povrch a objem hranolu.
VEKTORY.
Skalární součin 2 vektorů
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
VY_32_INOVACE_ _DOSTALOVA Hmotnostní a objemový zlomek Anotace Prezentace má za cíl seznámit žáky s pojmy hmotnostní zlomek a objemový zlomek látky.
Výpočet hmotnosti tělesa Hmotnost tělesa lze určit nejen vážením, ale také výpočtem, známe-li objem tělesa a hustotu látky, ze které těleso je. Vzorec.
JEHLAN 6 - Výpočet povrchu příklady s goniometrickou funkcí NÁZEV ŠKOLY2. ZŠ J. A. Komenského Milevsko, J. A. Komenského 1023, okres Písek ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/
VY_12_INOVACE_Pel_III_21 Objem jehlanu Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR:Jiří Šmíd NÁZEV:VY_42_INOVACE_29_Kvádr_objem TÉMATICKÝ CELEK:Geometrie.
Výpočet obsahu rovnoběžníku
Hustota a její měření.
Avogadrův zákon.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
zpracovaný v rámci projektu
UŽITÁ HYDROLOGIE A VODNÍ HOSPODÁŘSTVÍ KRAJINY
Výpočty rezistorů 1. příklad: Vypočítej výsledný odpor rezistorů zapojených za sebou. R1 R2 R3 R4 R7 R6 R5 R1 = 100 Ω R2 = 50 Ω R3 = 25 Ω R4 = 75 Ω R5.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Tomáš.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Měření objemu pevného tělesa
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
JEHLAN 9 - Výpočet objemu NÁZEV ŠKOLY
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Obecná deformační metoda
AUTOR: Mgr. Milada Zetelová
Transformační matice ortogonální matice, tzn. Tab-1 = TabT.
Povrch krychle.
Fyzikální veličiny Míry fyzikálních vlastností: X = x [X]
Výpočet obsahu rovnoběžníku
Transkript prezentace:

př. 8 výsledek postup řešení Vypočti objem rovnoběžnostěnu ABCDEFGH. A[0;-1;1], B[2;3;2], D[-2;3;5], E[1;0;-6] výsledek postup řešení

př. 8 Vypočti objem rovnoběžnostěnu ABCDEFGH. A[0;-1;1], B[2;3;2], D[-2;3;5], E[1;0;-6] Pro výpočet objemu rovnoběžnostěnu použijeme vzorec: (smíšený součin)

př. 8 Vypočti objem rovnoběžnostěnu ABCDEFGH. A[0;-1;1], B[2;3;2], D[-2;3;5], E[1;0;-6] Pro výpočet objemu rovnoběžnostěnu použijeme vzorec: (smíšený součin) v našem zadání

př. 8 Vypočti objem rovnoběžnostěnu ABCDEFGH. A[0;-1;1], B[2;3;2], D[-2;3;5], E[1;0;-6] Pro výpočet objemu rovnoběžnostěnu použijeme vzorec: (smíšený součin) v našem zadání souřadnice uvedených vektorů:

př. 8 Vypočti objem rovnoběžnostěnu ABCDEFGH. A[0;-1;1], B[2;3;2], D[-2;3;5], E[1;0;-6] Pro výpočet objemu rovnoběžnostěnu použijeme vzorec: (smíšený součin) v našem zadání souřadnice uvedených vektorů: po dosazení:

př. 8 výsledek zadání Vypočti objem rovnoběžnostěnu ABCDEFGH. A[0;-1;1], B[2;3;2], D[-2;3;5], E[1;0;-6] výsledek zadání