Qui / Que www.zlinskedumy.cz Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0484 Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
singulier pluriel me, m’ nous te, t ’ vous le, l’ la, l’ en les
Advertisements

LES PRONOMS INDÉFINIS NEURČITÁ ZÁJMENA
Quelle couleur est-ce? Doplň.
Le lexique de Facebook Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských.
LES PRONOMS POSSESSIFS
Grammaire – être Complète.
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Procvičování přívlastňovacích zájmen v jednotném a množném čísle. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný.
Expressions avec le verbe ÊTRE Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
Prononciation Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Les fautes des Tchèques en français Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Prévisions météo Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Négation Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Příklady na využití. Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro.
Liste de règles Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Expressions familières Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských.
Interjections Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Expressions avec le verbe AVOIR Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
Logement - révision Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
Ester Maternová. L´article définiLELALES L´article indéfiniUNUNEDES L´article contractéDUDE LADES AUA LAAUX.
Passé composé Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Sur la route Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Ester Maternová Le verbe auxiliaire avoir/ être avec le participe passé AVOIR+PARTICIPE PASSÉ ETRE Ex. J´ai parlé.
AnotaceMateriál tvoří prezentace.Po obvyklém způsobu uvedení a základního procvičení učiva, rozšíříme slovní zásobu, sloveso être. AutorMgr. Olga Medunová.
Pronoms Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí pro.
Poser une question Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Article partitif Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Fj_4_188_comparer Marta Bříštělová. AdjectifBON, BONNE La cuisine de ma maman est ……………. Mes filles ne sont pas très ……………………. cuisinières. Ton copin.
Publicité Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Interdictions Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Les adjectifs démonstratifs II (le pluriel). La révision (le singulier) Traduisez Máme rádi tento film. Moji rodiče bydlí v tomto bytě. Petr si chce koupit.
Enigmes Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí pro.
Inscriptions Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Panneaux Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Tri des déchets Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Réalisation: Lenka Manová
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Procvičování přívlastňovacích zájmen v jednotném a množném čísle v hovorových tématech. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština.
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Au restaurant Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
FAMILLE COI, APPELER, QUI, QUE, FEMIIN, IL…? VOIR, ECRIRE…
Magasins Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Subjonctif présent Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
Tout et autres indéfinis. Tout 1)pronom (samostatné užití) 2)adjectif (spolu s podstatným jménem) 3)adverbe („úplně“)
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je fais la cuisine, je vais au resto Autor: Mgr.
Alimentation en France et en République tchèque Le dîner – les cafés – produits laitiers.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
P ROJET COMMUN SUR L ’ ALIMENTATION EN R ÉPUBLIQUE T CHÈQUE ET EN F RANCE ( – )
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je tiens le dialogue Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
Milan Kundera Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastFrankofonie Datum vytvoření Ročník3., 4. ročník.
Téma: Les boissons VY_32_INOVACE_292.
GE - Vyšší kvalita výuky
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Téma: À la table VY_32_INOVACE_297.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Štěpánka Satoriová Název materiálu:
La galette des rois Tematická oblast Život ve Francii Datum vytvoření
Výchova přirozeného zdravi
La météo Tematická oblast Vocabulaire Datum vytvoření Ročník
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Štěpánka Satoriová Název materiálu:
Les activités quotidiennes
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Štěpánka Satoriová Název materiálu:
Transkript prezentace:

Qui / Que Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUM Qui / Que Označení DUM VY_32_INOVACE_04_2_20 Autor Mgr. Petra Hečková Datum Vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor Francouzský jazyk Tematický okruh Komunikativní funkce jazyka – Moi et ma connaissance de la langue française Ročníkkvarta, kvinta, sexta, 1., 2., 3. ročník (úroveň CEFR B1)

Pronoms relatifs Révisez l'utilisation des pronoms relatifs QUI/QUE en regardant cette vidéo (jusqu'à minute 3.19) QUI / QUE

Pronoms relatifs exerce la fonction de sujet peut être utilisé pour les objets ou les personnes QUI

Pronoms relatifs Il y a un monsieur qui vous cherche. Ils aiment les livres qui sont optimistes. Ce sont les photos qui me plaisent beaucoup. QUI - Exemples

Pronoms relatifs exerce la fonction d'objet peut être utilisé pour les objets ou les personnes QUE

Pronoms relatifs C'est le prix que nous avons gagné. Je veux vous présenter mes amis que vous ne connaissez pas. Les gens que je cherche ne sont pas encore ici. QUE - Exemples

Pronoms relatifs Complétez les phrase suivantes en utilisant QUI /QUE 1.Les cadeaux ….. sont sous le sapin sont pour toi. 2.Je connais la femme ….. est assise devant notre maison. 3.Je mange le fromage ….. tu as acheté. 4.C'est la maison ….. me plaît beaucoup. 5.Nous avons vu la dame ….. est ta professeur. À VOUS

Pronoms relatifs Complétez les phrase suivantes en utilisant QUI /QUE 1.Ce sont les bonbons ….. tu aimes tellement. 2.J ' ai regardé le film ….. tu m ' as recommandé. 3.Je n ' aime pas le monsieur ….. vous parle. 4.C'est le garçon ….. m'aime. 5.Nous avons une bague ….. pourrait vous intéresser. À VOUS

Pronoms relatifs Obrázky (kniha, stupně vítězů, dárky, prsten) použity přímo z databáze Klipart MS Office PowerPoint