TESTÍK: vyjmenovaná slova a shoda podmětu s přísudkem

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VYJMENOVANÁ SLOVA PO S a slova příbuzná.
Advertisements

VZORY PODSTATNÝCH JMEN RODU STŘEDNÍHO
Vyjmenovaná slova po M a slova příbuzná.
Základní škola a mateřská škola Tomáše Ježka Ralsko – Kuřívody Šablona II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji výuky cizích jazyků EU 1/01.
Český jazyk Vyjmenovaná slova po Z Mgr. Renáta Slámová ZŠ Jenišovice
VYJMENOVANÁ SLOVA PO V A SLOVA PŘÍBUZNÁ.
VYJMENOVANÁ SLOVA PO P a slova příbuzná.
VYJMENOVANÁ SLOVA PO L a slova příbuzná.
Opakujeme vyjmenovaná slova B-L-M
Opakujeme pravopis. Vyjmenovaná slova.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Věta jednoduchá a souvětí
MĚSTO, MOŘE, KUŘE, STAVENÍ
SHODA PODMĚTU S PŘÍSUDKEM
Projekt OP VK č. CZ.1.07/1.5.00/ Šablony Mendelova střední škola, Nový Jičín Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR. Byl uskutečněn.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2012/2013 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Neohebné. Společně vyjmenujte, které to jsou. Každá skupina si vytáhne jedno číslo (1-5) a o tom slovním druhu toho ostatním řekne co nejvíc. Tužkou na.
MĚSTO , MOŘE , KUŘE, STAVENÍ
TESTÍK: SHODA PODM Ě TU S P Ř ÍSUDKEM Kdo nasbírá nejvíce bodů?
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Vyjmenovaná slova po Z BRZY JAZYK NAZÝVAT SE RUZYNĚ.
PO B. být, bydlit, , byt, příbytek, ,dobytek, obyčej, bylina, ,býk,
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: 
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Projekt OP VK č. CZ.1.07/1.5.00/ Šablony Mendelova střední škola, Nový Jičín Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR. Byl uskutečněn.
Roční doby © Petra Lillová
Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Projekt OP VK č. CZ.1.07/1.5.00/ Šablony Mendelova střední škola, Nový Jičín Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR. Byl uskutečněn.
CIZÍ SLOVA.
Projekt OP VK č. CZ.1.07/1.5.00/ Šablony Mendelova střední škola, Nový Jičín Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR. Byl uskutečněn.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Simonová Název materiálu:
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Odhad rozměrů těles - TEST S TAJENKOU (Látka a těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Martina Durinová i i y y DRUHY PODMĚTU.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Převody jednotek hustoty (Soustava SI) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina: 6.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Uděláme si odměrku (Látka a těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina: 6. ročník.
RISKUJ ! soutěží tři skupiny (určíme pořadí) pořadí volby je dáno číslem skupiny na odpověď mají skupiny limit 3 minuty za správnou odpověď si zapisují.
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
Děti z Bullerbynu 10 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Děti z Bullerbynu 16 Autor: Mgr
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Co je to informace ? zpráva sdělení údaj poznání odpověď na otázku.
Děti z Bullerbynu 11 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
PRVOUKA Pracovní činnosti člověka -povolání
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
VY_32_INOVACE_
VY_32_INOVACE_ZE6-05 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Slovní úlohy polovina, čtvrtina
VY_32_INOVACE_
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Děti z bullerbynu 1 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Děti z Bullerbynu 13 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Děti z Bullerbynu 7 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
DĚTI Z BULLERBYNU 18 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová Vytvořeno: květen 2012 Ročník: 3. ročník ZŠ Vzdělávací oblast: jazykové a komunikační dovednosti.
VY_32_INOVACE_ZE7-04 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Děti z Bullerbynu 12 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
PRVOUKA LETNÍ SPORTY, BEZPEČNOST
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Vyjmenovaná slova po S,V,Z
Školník Kulda je jednička
Jazyk a jazyková komunikace
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
Transkript prezentace:

TESTÍK: vyjmenovaná slova a shoda podmětu s přísudkem Kdo nasbírá nejvíce bodů?

a) Děvčata chtěly být doma. b) Děvčata chtěla být doma. Otázka č. 1: DĚVČATA CHTĚL_ B_T DOMA. a) Děvčata chtěly být doma. b) Děvčata chtěla být doma. c) Děvčata chtěli bít doma.

NA OBLOZE SE BL_SKAL_ HVĚZDY. Otázka č. 2: NA OBLOZE SE BL_SKAL_ HVĚZDY. a) Na obloze se blýskali hvězdy. b) Na obloze se blýskaly hvězdy. c) Na obloze se blískaly hvězdy.

a) Mlynář musí semlýt mouku. b) Mlinář musí semlít mouku. Otázka č. 3 ML_NÁŘ MUSÍ SEML_T MOUKU. a) Mlynář musí semlýt mouku. b) Mlinář musí semlít mouku. c) Mlynář musí semlít mouku.

NA STROMĚ BYL_ V_ŠNĚ. b) Na stromě byli vyšně. Otázka č. 4: NA STROMĚ BYL_ V_ŠNĚ. a) Na stromě byly višně. b) Na stromě byli vyšně. c) Na stromě byli višně.

a) Vyklaly se mu dva zuby. b) Viklaly se mu dva zuby. Otázka č. 5: V_KLAL_ SE MU DVA ZUB _ . a) Vyklaly se mu dva zuby. b) Viklaly se mu dva zuby. c) Viklaly se mu dva zubi.

b) Obrázky se nám líbyli. c) Obrázky se nám líbily. Otázka č. 6: OBRÁZKY SE NÁM LÍB_L_. a) Obrázky se nám líbyly. b) Obrázky se nám líbyli. c) Obrázky se nám líbily.

b) Děti bily ve škole brzičko. c) Děti byly ve škole brzyčko. Otázka č. 7: DĚTI B_L_ VE ŠKOLE BRZ_ČKO. a) Děti byly ve škole brzičko. b) Děti bily ve škole brzičko. c) Děti byly ve škole brzyčko.

a) Zývali jsme únavou. Otázka č. 8: b) Zívaly jsme únavou. Z_VAL_ JSME ÚNAVOU. a) Zývali jsme únavou. b) Zívaly jsme únavou. c) Zívali jsme únavou.

a) Hoši virovnali knihy na stůl. b) Hoši vyrovnali knihy na stůl. Otázka č. 9: HOŠI V_ROVNAL_ KNIHY NA STŮL. a) Hoši virovnali knihy na stůl. b) Hoši vyrovnali knihy na stůl. c) Hoši vyrovnaly knihy na stůl.

B_L TO VELIK_ OM_L. b) Byl to veliký omil. c) Bil to veliký omyl. Otázka č. 10: B_L TO VELIK_ OM_L. a) Byl to veliký omyl. b) Byl to veliký omil. c) Bil to veliký omyl.

konec ZA KAŽDOU SPRÁVNOU ODPOVĚĎ ZÍSKÁVÁŠ 1 BOD!

VYHODNOCENÍ TESTU: 1. B 2. B 3. C 4. A 5. B 6. C 7. A 8. C 9. B 10.A

Zdroje: Microsoft Autor: Olga Josífková, josifek@email.cz, listopad 2012, Český jazyk 5. ročník, Prezentace na procvičení shody podmětu s přísudkem. Materiály jsou určeny pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další využití podléhá autorskému zákonu.