ČERNOBYL 26.4.1986.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sled katastrof v Japonsku.
Advertisements

Fyzika 9. ročník Anotace Prezentace, která se zabývá jadernou energetikou Autor Ing. Zdeněk Fišer Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci se seznámí s klady.
Jaderná energie.
Fyzika jinak Aneb Škola hrou
Zpracovaly:Klára Hamplová Barbora Šťastná
Jaderná energie Objevitelé Jaderné elektrárny Jaderné zbraně
Jaderná energie Výroba paliv a energie.
Svět na rozcestí Evropa Supervelmoci – SSSR, USA Atomové zbraně.
Maďarsko Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí Zeměpis – 1. ročník.
Jaderné elektrárny.
Východní Evropa.
Východní Evropa - státy III2-Z7-III-19
Jaderná elektrárna Černobyl – dopady havárie na ŽP v oblasti
Najdi na slepé mapě Evropy státy podle zadání
Jaderná energie Atomová jádra Jaderné reakce Radioaktivita
Černobyl Jiří Ludačka.
Jaderná energie ZŠ Velké Březno.
Jaderná energie Martin Balouch, Adam Vajdík.
Jaderná energie.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Polsko Eliška Pokorná.
HAVÁRIE JADERNÝCH ELEKTRÁREN
ZŠ Rajhrad Ing. Radek Pavela
JADERNÁ ELEKTRÁRNA.
Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP VK Evropa – úvod do učiva.
Za předpokladu použití mapy Polska a psacích potřeb
Jaderná energie Jaderné zbraně.
Jaderná Elektrárna.
Jaderné elektrárny Vypracoval: Matěj Kolář Obor: Technické lyceum Třída: 2L Předmět: Biologie Školní rok: 2014/15 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Datum vypracování:
Bělorusko Daniel Knápek 8.B
Jaderná energie.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Číslo 1, 2 nebo 3 na světových trzích?!
Jméno autora: František Sajdl Třída/ročník: H4A, 4ročník
Українська Республіки
Bilance 1. světové války Oběti 1. světové války
Ukrajina, Bělorusko, Moldavsko
II. světová válka 1945 (II.) Petr Machala.
Evropa: Hospodářství a průmysl
EVROPA Polsko III2-Z7-III-15.
Temelín.
ČERNOBYLSÁ HAVÁRIE OČIMA MLÁDEŽE
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_032_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
STÁTY A JEJICH VLAJKY II.. ? ? ALBÁNIE Oficiální název: Albánská republika Hlavní město: Tirana Měna: Albánský lek Obyvatelstvo: 3,6 miliónu.
Hlavní města Evropy Poznávej podle panoramatu, typických staveb a památek, uveď zemi, kde město leží.
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 9. ročníku Slouží k naučení nového učiva. Žák používá znalosti z chemie. Žák vyjmenuje základní části jaderné elektrárny,
A jeho krásy.  Polsko je stát ležící ve střední Evropě.  Hraničí s: Německem  Českem  Slovenskem  Ukrajinou  Běloruskem  Litvou  Ruskem  Ze severu.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Bc. Michael RADIMERSKÝ Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_32_ HAVÁRIE V JADERNÉ ELEKTRÁRNĚ ČERNOBYL.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Miloš Kluiber Název:VY_32_INOVACE_274_Finsko Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
SKUPINY JAZYKŮ Jazyky se dají rozdělit podle příbuznosti do tak zvaných rodin. Ty se dále dělí na větvě. Větve tvoří podobné jazyky, které byly původně.
Jaderná zařízení a jejich dopad na okolní prostředí
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Ukrajina Bělorusko Moldavsko
Černobyl Richard Horký.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
AUTOR: Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_31_SOUSEDNÍ STÁTY ČR
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Eduard Šram
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Eduard Šram
Člověk a jeho svět Vlastivěda Polská republika
Vliv radiace na člověka
EVROPA HOSPODÁŘSTVÍ VY_32_INOVACE_07-47 Ročník: VIII. ročník
Černobyl.
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D3 – 02.
VLASTIVĚDA vypracovala: Mgr
Najdi na mapě : Česko Rakousko Maďarsko Polsko Řecko Německo Švédsko
FINSKO Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Transkript prezentace:

ČERNOBYL 26.4.1986

Celkové rozměry Černobylské jaderné katastrofy nejhorší samostatné havárie průmyslového věku jsou neznámy dodnes. Ale více než čtrnáct let po havárii utrpení pokračuje.

Při uskutečnění pokusu operátoři porušili šest životně důležitých bezpečnostních pravidel a všechny automatické bezpečnostní systémy byly vyřazeny. Navíc byl mimo provoz systém nouzového chlazení jádra

stačí k zabití milionů lidí. Tento obrovský chumel radioaktivní masy je nazván "Sloní noha". Tato kupa radioaktivních částic stačí k zabití milionů lidí. 31 obětí, 237 akutní nemoc z ozáření tisíce ozářených, škody asi 10 miliard dolarů, průměr 30 km nepřístupný dodnes

Jedno z nejrozsáhlejších míst koncentrace radioaktivního odpadu se nachází u Černobylského říčního přístavu. Na fotce: tyto opuštěné říční čluny jsou plné radioaktivního odpadu a nikdy nebyly demontovány a pohřbeny.

Černobylská katastrofa změnila tisíce akrů úrodné země v mrtvou poušť. Zemědělské plodiny vyrostlé z této země se mění ve smrtelný jed. Na fotce: nápis "Nebezpečí radioaktivity! Vysazování a sběr zemědělských rostlin a chov dobytka zakázán."

Tohle unikátní museum obsahuje kopie značek měst a vesnic, ve kterých se zastavil po Černobylské katastrofě život. Počet lidí evakuovaných ze zóny smrti přesáhl 100.000

Mapa kontaminace Evropy jako následek výbuchu v Černobylu Mapa kontaminace Evropy jako následek výbuchu v Černobylu. Radioaktivní dešťové srážky padaly nejen na Ukrajině, v Rusku a Bělorusku, ale také ve Švédsku, Polsku, České republice, Německu, Rakousku, Norsku a Finsku.

GENETICKÉ NÁSLEDKY

ZPĚT