Kreslítko Petr Diviš Zdeněk Papež. Úvod - připomenutí Desktopová („stand-alone“) aplikace Jednoduchý grafický editor  Tvorba a editace základních geometrických.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
Advertisements

Vyvíjejte webové aplikace nově a lépe
Stručný úvod do UML.
VY_32_INOVACE_59_Zoner_Callisto4_I. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
• Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Kreslení, kliparty, obrázky OLE, video
+ BI-SP1: vManager Adam Staněk, Radek Klein, Petr Tatoušek
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – pracovní prostředí Autor:
Sociální síť Projekt pro předměty Y36SI2 a Y36SI3.
Uživatelská rozhraní Uživatelská rozhraní 9. cvičení.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_133_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
A4B33DS & X33MIS Zdeněk Kouba
Analytická studie Datový model Funkční model Scénáře použití
Podpora výuky a tvorby ER diagramu ve výukovém systému Barborka Petr Kopka VŠB – TU Ostrava, 2005.
1 Úvodní snímek slouží pro počáteční orientaci a jako návěští pro hypertextové odkazy. Při použití jako předlohy jej uživatel odstraní.
Setkání klinických uživatelů 2010 Petr Folwarczný.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Photo-Paint – pracovní prostředí.
Vývoj aplikací pro SharePoint
Modelovací jazyk UML. Jazyk UML je víceúčelový modelovací jazyk, který byl vyvinut speciálně pro účely softwarového inženýrství. Obsahuje formalizovaný.
Stavové a sekvenční diagramy modelů
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Tomáš Janda
Zoner Callisto.
Informatika pro ekonomy II přednáška 10
Databázové systémy Přednáška č. 6 Proces návrhu databáze.
Vkládání kreslených útvarů
Vývoj aplikací v jazyku Ruby Bakalářská práce Tomáš Kohout VTI.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Základy ovládání operačního systému II Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Ing. Jan Mittner Základy práce s formuláři 2. Více layoutů 3. Optimalizace práce s modely 2.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – posun, rotace, vlastnosti.
Základy práce na PC Ing. Jan Roubíček.
GRAFIKA úvod.
Multithread programming Java vs. OpenMP Pavel Zavoral Martin Kugler.
Kreslíme vektorovou grafiku (6) Práce s textem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
Kreslítko Petr Diviš Zdeněk Papež. Úvod Desktopová („stand-alone“) aplikace Jednoduchý grafický editor  Tvorba a editace základních geometrických objektů.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Vzdálená správa Tomáš Kalný.
14. června 2004Michal Ševčenko Architektura softwarového systému DYNAST Michal Ševčenko VIC ČVUT.
1 Jaroslav Šmarda Excelent – využití možností Excelu v aplikacích Vema.
Service layer. Service layer – úvod Problém  Vytvoření API aplikace  Odstínění bussiness logiky a transakčního chování od zbytku aplikace  Kam s aplikační.
Teorie ES a jejich aplikace Biskup Jiří, Fakulta stavební, ČVUT Praha, Květen 2004.
Kreslítko Petr Diviš Zdeněk Papež. Úvod - připomenutí Desktopová („stand-alone“) aplikace Jednoduchý grafický editor  Tvorba a editace základních geometrických.
MICROSOFT OFFICE 2007/2010. Důvod změny Inovace technologií Nové možnosti použití Kompatibilita Ukončení tech. podpory starších verzí Office 2003 –
Menu Vytváření menu.
Městská cyklonavigace Filip Šamánek Petr Kalivoda.
Soustavy ukazatelů – úvod
Geografické informační systémy Prezentace bakalářské práce: Vedoucí : doc.Ing. Petr RAPANT, CSc. Autor : Tomáš HERMAN - G362 DETEKCE ZMĚN V MAPÁCH S VYUŽITÍM.
Rezervační systém v prostředí XUL Zdeněk Novák, Petr Ondrejka.
Klient pro správu databází MySQL 1 Klient pro správu databází MySQL Zbyněk Munzar České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
TurIS Turistický informační systém ITERACE 2 Ondřej Brožek Martin Cízler Zuzana Hynoušová Roman Jonáš Petr Pulc.
Vynálezy přírody Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními.
Prezentace technologie MLA Od konfigurace počítače přes funkci až k aplikaci.
Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Evropský sociální fond Gymnázium, Praha 10, Voděradská 2 Projekt OBZORY MVC vs MVP.
MNOŽINY RNDr. Jiří Kocourek. Množina: skupina (souhrn, soubor) nějakých objektů.
as4u advanced system for you
Kreslíme vektorovou grafiku (6)
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Pattern Oriented Software Architecture
Prezentační nástroj Open Office, Impress ZÁKLADY PRÁCE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Vysoká škola technická a ekonomická
eLogika nad platformou Android
Informatika pro ekonomy přednáška 8
Malování - uložení a otevření obrázku
MNOŽINY RNDr. Jiří Kocourek.
Transkript prezentace:

Kreslítko Petr Diviš Zdeněk Papež

Úvod - připomenutí Desktopová („stand-alone“) aplikace Jednoduchý grafický editor  Tvorba a editace základních geometrických objektů  Možnost seskupování objektů  Možnost práce s pořadím v ose Z

Verze 1 Standardní MVC architektura Hlavní okno obsahuje panely, které mají společný model a controller

Verze 2 Architektura PAC (Presentation-abstraction-control)  Někdy také ve variantě hierarchického MVC (P-A nejsou oddělené) Aplikaci tvoří samostatná okna  Každé okno má vlastní architekturu podobnou MVC  View = Presentation  Model = Abstraction  Ale jsou oddělené

Scénáře - opraveno Editace / seskupování objektů 1. Uživatel na ploše vybere objekt 2. Uživatel objekt přesune 3. Uživatel změní velikost objektu 4. Uživatel zruší označení 5. Uživatel vybere objekt 6. Uživatel smaže označený objekt Side story 1. Uživatel na ploše vybere skupinu objektů 2. Uživatel z označených objektů vytvoří novou skupinu objektů 3. Uživatel skupinu objektů přesune 4. Uživatel změní velikost skupiny objektů 5. Uživatel zruší označení 6. Uživatel vybere skupinu objektů 7. Uživatel smaže označenou skupinu objektů Side side story 7. Uživatel zruší seskupení objektů

Sekvenční diagram MVC

Sekvenční diagram PAC

Kvantitativní hodnocení Velikost kódu MVC – 19 tříd PAC – 36 tříd Funkcionalita je totožná!

Srovnání MVCPAC ŠkálovatelnostŠpatnáVýborná RozšiřitelnostŠpatnáDobrá PortabilitaDobrá Low coupling??

Vyhodnocení stručné a strukturované zhodnocení získaných zkušeností s použitím obou architektur – slovně -esej.

Děkujeme za pozornost