Marketingová Strategie 2011. 2 16.4.2015 Strategie.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

MLÁDEŽ V EVROPĚ BERNARD  14 denní pracovní setkání středoškolských studentů z Finska, Německa, Ruska a České republiky podporující aktivity směřující.
Kongresová turistika pro Pardubický kraj Chrudim Spolkový dům Záměr vzniku.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
REVITALIZACE PRAŽSKÉ TRŽNICE
Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Institut turismu České republiky
Česká centrála cestovního ruchu
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
Podpora propagace kulturního dědictví
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Volnočasové projekty a EU financování
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Destinační management TO Jeseníky-východ
MARKETINGOVÉ AKTIVITY
Náboženský cestovní ruch- shrnutí
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Prezentace turistické oblasti
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Agentura CzechTourism Destinační značka ČR Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
EVENT MARKETING, MICE A ŘÍZENÍ JEHO PROCESU v regionální praxi Nic nového pod sluncem Roman Vacho © Generální.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
K diskusi Rebranding Rebranding.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Propagace České republiky jako golfové destinace
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Zeměpis cestovního ruchu.
CESTOVNÍ RUCH Předpoklady cestovního ruchu Rozmístění cestovního ruchu
CESTOVNÍ RUCH.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Agentura CzechTourism a její marketingové aktivity v roce 2010.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Provozovatelé služeb a informační centra - silný tandem Mgr. Lenka Stockton Asociace hotelů a restaurací České republiky.
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Přehled činnosti za rok 2012 Kunovice,
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Valné shromáždění SMOJK Vodňany, 11. červen /11 JIHOČESKÁ CENTRÁLA CESTOVNÍHO RUCHU INFORMACE O ČINNOSTI.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Vyhlášení HITu sezony Východní Moravy Záštita: Rostislav Vondruška Generální ředitel Czech Tourism.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Výzkum, Trendy a Inovace Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná.
Česko – cestovní ruch VY_32_Inovace_18KR-7 Mgr.Lenka Krčmářová ZŠ a MŠ Nedašov.
MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.
ASOCIACE HOTELŮ A RESTAURACÍ ČESKÉ REPUBLIKY Ing. Miroslav Procházka Předseda KS AHR ČR Zlínský kraj ASOCIACE HOTELŮ A RESTAURACÍ ČESKÉ REPUBLIKY Ing.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
CzechTourism MARKETINGOVÝ PLÁN VÝCHODISKA PRO ROK 2009 : STŘEDNÍ EVROPA JE STABILIZOVANÝM TRHEM CR GLOBÁLNÍ FINANČNÍ KRIZE SE PROJEVÍ POKLESEM POČTU.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Czechspecials aneb Ochutnejte Českou republiku!. Ochutnejte Českou republiku! Projekt agentury CzechTourism, Asociace Hotelů a restaurací a Asociace kuchařů.
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
turistická oblast v srdci Čech
RESORT LUHAČOVICE.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Aktuální informace o činnosti CCRJM
Cesty pro zdraví České lázně a Medicínský turismus
„Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země“
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Marketingová strategie Turistické oblasti PodKletí
Transkript prezentace:

Marketingová Strategie 2011

Strategie

Vize, Mise, Cíle

Segmentace, zacílení

Cílové trhy

Pozice

Komunikační poselství

Vytvoření nové značky

Produkty

Produkty 2011 České republika Stunningly different Kulturně- historické dědictví ZážitkyAktivní dovolenáLázeňstvíGolfMICE

Kulturně-historické dědictví

Marketingový plán 2011 Produkt Komunikační téma Cílový trh/skupina Marketingové nástroje Kulturně-historické dědictví Praha klasická: All You Need is Prague Evropa, zámoří On-line reklama: Google, Expedia, Trip Advisor apod. Praha moderníEvropa, zámoří Tiskoviny, veletrhy, podpora eventů Památky, zejména UNESCO Evropa, zámoří Tiskoviny, veletrhy, fam a press tripy Po českých regionech Toulavá kamera DomácíTV pořad Sakrální, technické památky EvropaPress a fam tripy, veletrhy

Zážitky

Marketingový plán 2011 ProduktKomunikační témaCílový trh/skupina Marketingové nástroje Zážitky Moderní zážitky ve městech Evropa: univerzitní studenti Kampaň a akce v univerzitních městech Móda: Prague Fashion Weekend Evropa, zámoříPodpora eventů Svatby v ČeskuEvropaVeletrhy, press/fam tripy Gastronomie: Czech Specials Evropa, sousední státyTiskoviny, promo akce, spoty, podpora v restauracích

Aktivní dovolená

Marketingový plán 2011 ProduktKomunikační témaCílový trh/skupina Marketingové nástroje Aktivní dovolená Letní dovolenáEvropa, blízké trhy Internet, tiskoviny Kudy z nudy Domácí Internet, tiskoviny Kudy z nudy Zimní dovolenáEvropa: blízké trhyKatalog areálů DomácíKatalog areálů Sportovní událostiDomácíPodpora eventů

Lázeňství

Marketingový plán 2011 Produkt Komunikační téma Cílový trh/skupina Marketingové nástroje Lázeňství Tradiční lázeňství Blízký Východ, Rusko, Německo Roadshow, prezentace, veletrhy, direct marketing Domácí Promo akce v obchodních centrech Karlovarský týden Lázeňský wellnessDomácí návštěvníci, samoplátci Integrovaná kampaň

Golf

Marketingový plán 2011 ProduktKomunikační témaCílový trh/skupina Marketingové nástroje Golf Golfové areály v ČR Evropa, hl. Německo, Skandinávie Inzertní kampaň, veletrhy Programy 2 v 1Evropa Tiskoviny, veletrhy, internet, promo akce Golfové turnaje: Czech Open apod. Evropa, domácíPodpora turnajů

MICE

Rostislav Vondruška Generální ředitel Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism Vinohradská 46, Praha Děkuji za pozornost!