Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Cesty pro zdraví České lázně a Medicínský turismus

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Cesty pro zdraví České lázně a Medicínský turismus"— Transkript prezentace:

1 Cesty pro zdraví České lázně a Medicínský turismus
7. seminář Sdružení lázeňských míst ČR Teplice Kateřina Setunská

2 Cesty pro zdraví – České lázně a Medicínský turismus
Od srpna 2015 vznik nového odboru regionální partnerství a vztahy B2B Oddělení produktového managementu Aktivní turismus Cykloturismus, pěší turistika, golf, zimní aktivity (běžky, lyže),.. Kulturní turismus Kulturní cesty (architektura, gastronomie, technické památky,..) Lázeňství a medical turismus Dosavadní aktivity CzechTourism:

3 TV kampaň Česko – země příběhů 7-9/2014
30 s. reklamní spot na zpravodajské TV Rossija 24 Průměrná denní sledovanost: mil. diváků Pokrytí: celá Ruská federace, celosvětový signál Celkový počet výstupů: za období 7-9/2014, více než polovina výstupů v hlavním vysílacím čase Výše investice: 8,5 mil CZK Kampaň dosáhla vyšší mediální ukazatele než bylo plánováno: +24% OTS  Rossija 24 (2014) Prognózované mediální ukazatele Dosažené mediální ukazatele Rossija24 je zpravodajská TV s vysokou sledovaností definované TG (bonitní klientela se zájmem o cestování). Státní TV, šířená bezplatně, je povinnou součástí multipacků Afinita vůči TG 138 163 Share Průměrná denní sledovanost (mil. diváků) 4 % 5,2 % Reach 82 % 85 %

4 Online propagace na sociálních sítích a webu
Sociální síť V Kontakte od března 2015 nová správa V Kontakte – více než 70 postů měsíčně počet fanoušků: 8 115 propagace MS v hokeji 2015 zájem především o Prahu, české lázně

5

6

7

8

9

10 Cesty pro zdraví – České lázně a Medicínský turismus
Vybrané dosavadní aktivity CzechTourism: 07 – 09/2014 kampaň Rusko vysílání 30s spotu Land of Stories se zaměřením na propagaci lázeňství proběhlo na zpravodajské TV Rossija 24 (celostátní bezplatná TV, celosvětový signál) průměrná denní sledovanost: mil. diváků Vydání brožury Medical Tourism in the Czech Republic (AJ, NJ, RJ, Čínš., Arab.) Vznik analýzy pro vstupní zadání produktu medical turismus, vznik webu Vydání brožury Lázně v ČR (NJ, PJ, RJ, Arab.), příprava ČJ a AJ A další

11 Cesty pro zdraví – České lázně a Medicínský turismus
Agenda 2015 Vytvoření pracovní skupiny produktu lázeňství a medical turismus, první setkání listopad/prosinec 2015 Konference Sdružení lázeňských míst v Lednici 12. – : Destinační management a lázeňství Podzim 2015 – Fotoprodukce lázeňství – Jeseníky, Velké Losiny Podzim 2015 – Vstupní výzkum (VŠH) analýza stávající nabídky v lázeňství Rusko – Mezinárodní turistický veletrh „Expotravel 2015“ 8. – , V4 Roadshow, říjen 2015 (Jekatěrinburg, Perm, ) Medical turismus – obnovení spolupráce s Ministerstvem zdravotnictví, partnerství

12

13 Cesty pro zdraví – České lázně a Medicínský turismus
Agenda 2016 Produkt propojen s tématem výročí Karla IV. (700 let od narození) tzv. Karlovská místa = ve spolupráci s regiony Obsah produktů a připravovaných fam, press tripů: linka: příběh – itinerář – atraktivity – služby – rezervace Příklad: Západní Čechy: Karlovy Vary, Loket, Bečov nad Teplou, Plzeň – příběhem Královská péče (příběh aristokratů v lázních, legenda Karlovy Vary,..) – lázeňské a wellness procedury, pivní lázně, živá kultura, shopping, noční život (blízké i vzdálené trhy) Důraz na propojení karlovských i nekarlovských míst (např. lázně + golf)

14 Cesty pro zdraví – České lázně a Medicínský turismus
Press tripy: témata – itineráře + komunikační témata Královské zážitky v českých lázních Vyrobeno pro královský dvůr – regionální produkty Trhy: Lázeňství – Francie, Německo, Polsko, Rakousko, Slovensko, Skandinávie, Španělsko VB, Čína, Hong Kong a JV Asie, Japonsko, Mexiko a Latam, Rusko, USA, Blízký Východ, Izrael Medicínský turismus – VB, Blízký východ, Izrael

15 Cesty pro zdraví – České lázně a Medicínský turismus
Produkty : od imagových brožur k produktové nabídce Podmínky spolupráce !!! Riziko nedovolené veřejné podpory (Fórum cestovního ruchu Plzeň ) Finance – oboustranná kooperace Partnerství – eventy 2016

16 Děkuji za pozornost. Kateřina Setunská Produktový manažer
ČCCR – CzechTourism Vinohradská 46, Praha 2 tel ˇ98


Stáhnout ppt "Cesty pro zdraví České lázně a Medicínský turismus"

Podobné prezentace


Reklamy Google