Trendence Graduate Barometer 2012 Czech Business Edition Masarykova univerzita v Brně.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CLIL Content and Language Integrated Learning
Advertisements

Středisko podpory poradenských služeb
Ludvík Eger, FEK ZČU v Plzni
Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
Bakalářský studijní obor Marketing a obchod
Vstup absolventů středních škol na trh práce
Evropské vlajky 5. ročník
1 Evropská asociace pro testování a hodnocení jazykových dovedností
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava – Vítkovice,příspěvková organizace Autor: Ing. Andrea Modrovská Datum: 8. dubna 2012 Název: VY_32_INOVACE_7.3.6.
Nekvalifikovaní průvodci poškozují kvalitu českého cestovního ruchu – MMR ČR.
Najdi na slepé mapě Evropy státy podle zadání
 eY4NT_GE Ing. Lucie Nováková Petrská 29, Praha 1 telefon xyz
Dům zahraničních služeb Vypracovala: Eva Jermanová.
Evropský den jazyků pohlednic pro Evropu.
Informační schůzka k programu. Erasmus+ Program ERASMUS+ se zaměřuje na spolupráci vysokoškolských institucí a vysokoškolských institucí s podniky. Program.
VYBER SI, MÁME CO NABÍDNOUT Široká nabídka bakalářských a navazujících magisterských oborů zahrnující i obory s unikátním postavením na ekonomických.
Page 14/12/2015 Raytheon Professional Services Copyright © 2009 Raytheon Company. All rights reserved. Customer Success Is Our Mission is a registered.
Mezinárodní výzkum dospělých Programme for the International Assessment of Adult Competencies První zjištění z výzkumu OECD PIAAC MŠMT, Tento.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
KOMPENZACE PŘÍJMU V NEZAMĚSTNANOSTI
Motivační dopis přikládá se k životopisu cílem je zaujmout budoucího
Studentská digitální karta Institut Trhu Práce Bc. Jan Heřmánek Okresní zastoupení ITP při HK – Ústí nad Labem.
Strana 1 Projekt Reflex Flexibilní odborníci ve společnosti znalostí Nové požadavky na terciární vzdělávání v Evropě Jan Koucký Středisko vzdělávací politiky.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Znáte fondy a programy EU? - výsledky on-line ankety - Praha, 3. prosince 2007.
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI FAKULTA TEXTILNÍ Katedra hodnocení textilií Kristýna Šlemínová.
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání Ing. Lenka Danielová, Ph.D., Mgr. Dita Janderková, Ph.D., Doc. PhDr.
Praktikum 4c: Tabulky, baterie otázek 16/5/08. Tabulky - metoda popisu dat.
Březen – měsíc internetu podeváté aneb Na úřad přes internet Jaroslav Winter BMI sdružení ISSS, Hradec Králové
Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Accenture, its logo, and High Performance Delivered are trademarks of Accenture. Představení společnosti.
Ondřej NOVODVORSKÝ Ředitel pro malé a střední fimy Microsoft MALÁ MOBILITA: NEVYUŽITÁ PŘÍLEŽITOST I BRZDA RŮSTU MSP V ČR.
Nutriční terapeut Paulová, Winklerová
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů Opera č ní program Rozvoj lidských zdroj ů Evropský sociální fond.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Kapitola 13: Evropské bankovnictví, Evropská centrální banka
Personální plán pro podnikatelský plán
Personální strategie mezinárodní firmy
Přestože trh s fototermálními systémy neustále vzrůstá, cíle stanovené Evropskou komisí k roku 2010 nebude jednoduché splnit (White Paper, 2003: přechod.
Přínos programu SVES pro činnost ČŠI PaedDr. Jaroslav Müllner.
ICT ve výuce jazyků Petr Caloň Masarykovo gymnázium Příbor.
Page 1 Energetická závislost EU - Možná řešení - Daniela Štoková.
Pilotní tréninky hotel Zlatý Orel K1- K14 Výsledky hodnocení tréninku kompetencí: Bilanční workshop hotel Troyer
Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Strana 1 CAF a Lidské zdroje Mínění pracovníků má svoji váhu Krajský úřad Moravskoslezského kraje.
Nerovné odměňování žen a mužů – příčiny a současná situace v ČR Mgr. Veronika Šprincová.
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S1_18.
Mladí lidé a dobrovolnictví v oblasti péče o přírodu a kulturní dědictví České republiky prezentace výsledků výzkumu Tomáš Blaha Marek Zemský.
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Zjišťování návštěvnosti
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
MARKETING Přednáška P
Pakt stability a růstu EVSE Šárka Horáková.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Veronika Poláčková Název materiálu:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Vztah Čechů k charitě Ondřej Tomas, GfK Czech.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Problémy trhu práce v České republice a Evropské Unii
Ing. Lucie Brzáková 12. září 2017
O nás Univerzita s TRADICÍ – založena 1999
Informační schůzka k programu
Najdi na mapě : Česko Rakousko Maďarsko Polsko Řecko Německo Švédsko
trendence Graduate Barometer 2016
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

trendence Graduate Barometer 2012 Czech Business Edition Masarykova univerzita v Brně

Obsah 1.Obecné informace/Metodologie 2.Studenti na první pohled 3.Souhrnný profil 4.Hodnocení univerzity v kostce 5.Očekávání studentů a hodnocení univerzity 6.Vzdělání a kariéra 7.Značky zaměstnavatelů a komunikace

© trendence | Page 3 | over 530,000 participants 27 countries 1,150 universities trendence radius of action

© trendence | Page 4 | trendence clients Accounting Deloitte & Touche Ernst & Young KPMG PricewaterhouseCoopers Grant Thornton Automotive Industry AUDI BMW Group Bosch Rexroth Brose Daimler DEKRA Hella Mahle Michelin Porsche Škoda Toyota Volkswagen ZF Friedrichshafen Consulting Accenture A.T. Kearney The Boston Consulting Group Capgemini Emerging Hays McKinsey & Company Consumer Goods Beiersdorf Coca-Cola Dr. Oetker Ferrero Henkel Kraft Foods L'Oreal Marks & Spencer Mars McDonald’s Nestlé Deutschland AG Unilever Energy Areva NP BP E.ON Enercon GDF SUEZ Mainova AG Nordex Rehau RWE Stadtwerke München Vattenfall Veolia Vestas Financial Services BAML BNP Paribas Commerzbank Credit Agricole Credit Suisse Deutsche Bank Deutsche Börse Deutsche Bundesbank Deutsche Postbank DZ Bank HSBC JP Morgan KfW Bankengruppe MLP Finanzdienstleistungen Royal Bank of Scotland Société Générale Sparkassen Finanzgruppe Targobank Volks- und Raiffeisenbanken Government Agencies Bundeswehr Deutsche Flugsicherung Deutsches Zentrum für Luft- und Raumfahrt e.V. (DLR) National Health Service (NHS) Teach First_UK Industry / Manufacturing ABB Bilfinger Berger AG CLAAS KGaA mbH EADS Bouygues Construction BSH Bosch und Siemens Hausgeräte Carl Zeiss Deutsche Lufthansa Evonik euro engineering Ferchau Infineon Technologies Jenoptik Krones Lufthansa Technik MAN Osram Otto Bock Rheinmetall Rolls-Royce Bosch Gruppe Rohde & Schwarz Salzgitter Schaeffler Gruppe Schott Siemens SMA Solar Technology SMS Stihl Texas Instruments Thales ThyssenKrupp Tognum Voith Insurance Allianz AOK Basler Versicherungen ERGO Generali Munich Re IT Solutions AVM DATEV Hewlett Packard IBM SAP Software AG Law Allen & Overy Clifford Chance CMS Hasche Sigle Eversheds Freshfields Gleiss Lutz K&L Gates LLP Linklaters Mayer Brown Noerr LLP Shearman & Sterling LLP Media Axel Springer Bertelsmann Pharmaceutical/Chemical Industry BASF Bayer Dräger Fresenius Merck Roche Retail Aldi Süd Edeka Enterprise Rent-A-Car (ERAC) H&M IKEA Kaufland Lidl Metro OBI Otto Peek & Cloppenburg REWE Rossmann Tchibo Telecommunication Deutsche Telekom Telefonica Vodafone Tourism / Logistics Accor Hotellerie DB Mobility Logistics Deutsche Post DHL Groupe La Poste SNCF Thomas Cook

© trendence | Page 5 | Metodologie: trendence Graduate Barometer - European Edition Návratnost Souhrnné informace Metoda:Online dotazník Terenní fáze:Září 2011 až únor 2012 Účast: Analýza: Studentské skupiny: Mediální rozsah: Pozvánky přes prostřednicvím karierních služeb; anonymita zaručena; slosování o ceny a dárcovství Analýza dat pomocí statistických nástrojů při plnění kódů MRS a ESOMAR kódů a normy ISO Analýza evropského vzorku a různých podskupin včetně studentů z České republiky a Vaší univerzitě Frankfurter Allgemeine Zeitung 2012 Účastnící se univezity Respondenti

© trendence | Page 6 | Tiskové vydání Upozornění: Tento dokument obsahuje dosud nepublikovaná data. Touto zprávou bychom chtěli poděkovat za Vaši účast na trendence Graduate Barometer Evropské vydání. Rádi Vám poskytneme vybrané výsledky této zprávy ke zveřejnění po předchozí konzultaci s trendence. Pokud si přejete zveřejnit další materiály (např. celé tabulky / grafy / schémata), předem nás prosím kontaktujte. Důvod totoho obecného rozhodnutí spočívá v tom, že hodnocení každé konkrétní univerzity obsahuje důvěrná data.

© trendence | Page 7 | Trendence Graduate Barometer se stal největší studií v oblasti kariéry, vzdělání a zaměstnavatelských témat v Evropě. 950 institucí ve 24 zemích se zúčastnilo této studie a na její otázky odpovědělo 343,796 studentů. Studie proběhla v následujících státech: Rakousko, Belgie, Bulharsko, Česká Republika, Dánsko, Finsko, Francie, Německo, Řecko, Maďarsko, Irsko, Itálie, Nizozemí, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Rusko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Turecko a Velká Británie. Studenti byli dotazováni na své preference a očekávání ohledně budoucí kariéry, svou spokojenost se svou univerzitou a atraktivitu budoucích zaměstnavatelů Hlavní cílovou skupinou pro studii byli studenti ekonomie a inženýrství/IT/přírodních věd, ačkoliv nás zajímají názory všech studentů. Proto máme celkem tři edice Partnerské zprávy trendence Graduate Barometer: ekonomie, inženýrství a celková zpráva (zahrnující studenty všech oborů). Trendence Graduate Barometer se stal největší studií v oblasti kariéry, vzdělání a zaměstnavatelských témat v Evropě. 950 institucí ve 24 zemích se zúčastnilo této studie a na její otázky odpovědělo 343,796 studentů. Studie proběhla v následujících státech: Rakousko, Belgie, Bulharsko, Česká Republika, Dánsko, Finsko, Francie, Německo, Řecko, Maďarsko, Irsko, Itálie, Nizozemí, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Rusko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Turecko a Velká Británie. Studenti byli dotazováni na své preference a očekávání ohledně budoucí kariéry, svou spokojenost se svou univerzitou a atraktivitu budoucích zaměstnavatelů Hlavní cílovou skupinou pro studii byli studenti ekonomie a inženýrství/IT/přírodních věd, ačkoliv nás zajímají názory všech studentů. Proto máme celkem tři edice Partnerské zprávy trendence Graduate Barometer: ekonomie, inženýrství a celková zpráva (zahrnující studenty všech oborů). Unikátní prodejní body trendence Barometru 2012:

© trendence | Page 8 | Účast

© trendence | Page 9 | Účast (Pokračování)

© trendence | Page 10 | Respondenti

| Page 11 | Souhrnný profil: Věk a pohlaví

| Page 12 | Souhrnný profil: Věk a pohlaví (Pokračování)

Obsah 1.Obecné informace/Metodologie 2.Studenti na první pohled 3.Souhrnný profil 4.Hodnocení univerzity v kostce 5.Očekávání studentů a hodnocení univerzity 6.Vzdělání a kariéra 7.Značky zaměstnavatelů a komunikace

| Page 14 | Key Performance Indicators Část naší práce spočívá ve zhodnocení slibných studentských profilů, které optimálním způsobem obohatí zaměstnavatele. Klíčové indikátory výkonu přináší odpovědi na otázky, které si žádají zaměstnavatelé. Stejným způsobem, jako si společnosti musí klást otázku, zda mohou získat pozornost studentů s nadprůměrnou akademickou úrovní, si univerzity musí klást otázku, jaké absolventy uvádí na trh práce.

| Page 15 | Studenti na první pohled VýbornýDobrýPrůměrnýŠpatnýVelmi špatný výkon

Obsah 1.Obecné informace/Metodologie 2.Studenti na první pohled 3.Souhrnný profil 4.Hodnocení univerzity v kostce 5.Očekávání studentů a hodnocení univerzity 6.Vzdělání a kariéra 7.Značky zaměstnavatelů a komunikace

| Page 17 | Názor Prosím vyjádřete se k následujícím výpovědím.

| Page 18 | Profil

| Page 19 | Typ studia Jaký typ studia právě studujete?

| Page 20 | Předměty Jaký je hlavní obor Vašeho studia?

| Page 21 | Délka vzdělání Kdy jste začal/a Váš první obor studovat? Kdy očekáváte nástup do Vašeho prvního zaměstnání po ukončení studia?

| Page 22 | Akademický stupeň vzdělání Jak byste označil/a Vaše dosavadní studijní výsledky?

| Page 23 | Zkušenosti a pokročilé znalosti angličtiny Jaké zkušenosti (minimálně v délce tří měsiců) již máte? Mluvíte anglicky na POKROČILÉ ÚROVNI?

| Page 24 | Pokročilé znalosti angličtiny v Evropě Mluvíte anglicky na POKROČILÉ ÚROVNI? "Pokročilá úroveň" v této souvislosti znamená, že dokážete bez obtíží hovořit, psát a rozumět. Tzn. že máte velkou slovní zásobu a děláte jen málo gramatických chyb.

| Page 25 | Pokročilé znalosti angličtiny v Evropě (Pokračování) Mluvíte anglicky na POKROČILÉ ÚROVNI?

| Page 26 | Sociální dovednosti

Obsah 1.Obecné informace/Metodologie 2.Studenti na první pohled 3.Souhrnný profil 4.Hodnocení univerzity v kostce 5.Očekávání studentů a hodnocení univerzity 6.Vzdělání a kariéra 7.Značky zaměstnavatelů a komunikace

| Page 28 | Key Performance Indicators Klíčové indikátory výkonu representují dodatečné informace o spokojenosti studentů se svými univerzitami ve vztahu ke všem účastnícím se univerzitám ve Vaší zemi. Zde můžete na první pohled zjisti, v čem spočívají slabé a silné stránky Vaší univerzity a kde je Vaše univerzita nad a pod průměrem.

| Page 29 | Hodnocení univerzity v kostce VýbornýDobrýPrůměrnýŠpatnýVelmi špatný výkon

| Page 30 | Hodnocení univerzity v kostce (Pokračování) VýbornýDobrýPrůměrnýŠpatnýVelmi špatný výkon

| Page 31 | Hodnocení univerzity v kostce (Pokračování) VýbornýDobrýPrůměrnýŠpatnýVelmi špatný výkon

Obsah 1.Obecné informace/Metodologie 2.Studenti na první pohled 3.Souhrnný profil 4.Hodnocení univerzity v kostce 5.Očekávání studentů a hodnocení univerzity 6.Vzdělání a kariéra 7.Značky zaměstnavatelů a komunikace

| Page 33 | Názor Prosím vyjádřete se k následujícím výpovědím.

| Page 34 | Celkové hodnocení výkonu univerzity v Evropě Jak jste celkově spokojený/á s Vaší vysokou školou resp. s Vaším studiem? 1 = Velmi spokojený/á; 7 = Velmi nepokojený/á

| Page 35 | Celkové hodnocení výkonu univerzity v Evropě (Pokračování) Jak jste celkově spokojený/á s Vaší vysokou školou resp. s Vaším studiem? 1 = Velmi spokojený/á; 7 = Velmi nepokojený/á

| Page 36 | Hodnocení výkonu univerzity: Důležitost versus spokojenost (Evropě) Která kritéria považujete za nejdůležitější při výběru studijního oboru nebo vysoké školy? Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 37 | Hodnocení výkonu univerzity: Důležitost versus spokojenost (Evropě) (Pokračování) Která kritéria považujete za nejdůležitější při výběru studijního oboru nebo vysoké školy? Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 38 | Hodnocení výkonu univerzity: Důležitost versus spokojenost (Česká republika) Která kritéria považujete za nejdůležitější při výběru studijního oboru nebo vysoké školy? Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 39 | Hodnocení výkonu univerzity: Důležitost versus spokojenost (Česká republika) (Pokračování) Která kritéria považujete za nejdůležitější při výběru studijního oboru nebo vysoké školy? Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 40 | Hodnocení výkonu univerzity: Důležitost versus spokojenost (Vaší univerzitě) Která kritéria považujete za nejdůležitější při výběru studijního oboru nebo vysoké školy? Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 41 | Hodnocení výkonu univerzity: Důležitost versus spokojenost (Vaší univerzitě) (Pokračování) Která kritéria považujete za nejdůležitější při výběru studijního oboru nebo vysoké školy? Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 42 | Využívání univerzitních veletrhů v oblasti karéry Které z následujících akcí navštěvujete pro získání informací o zaměstnání a kariéře?

| Page 43 | Hodnocení výkonu univerzity - Vývoj Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 44 | Hodnocení výkonu univerzity - Vývoj Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 45 | Hodnocení výkonu univerzity - Vývoj Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 46 | Hodnocení výkonu univerzity - Vývoj Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 47 | Hodnocení výkonu univerzity - Vývoj Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 48 | Hodnocení výkonu univerzity - Vývoj Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 49 | Hodnocení výkonu univerzity - Vývoj Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 50 | Hodnocení výkonu univerzity - Vývoj Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 51 | Hodnocení výkonu univerzity - Vývoj Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 52 | Hodnocení výkonu univerzity - Vývoj Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 53 | Hodnocení výkonu univerzity - Vývoj Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 54 | Hodnocení výkonu univerzity - Vývoj Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 55 | Hodnocení výkonu univerzity - Vývoj Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 56 | Hodnocení výkonu univerzity - Vývoj Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 57 | Hodnocení výkonu univerzity - Vývoj Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

| Page 58 | Hodnocení výkonu univerzity - Vývoj Jak si vede Vaše vysoká škola v následujících kritériích?(špatně; nemám jednoznačné stanovisko; dobře)

Obsah 1.Obecné informace/Metodologie 2.Studenti na první pohled 3.Souhrnný profil 4.Hodnocení univerzity v kostce 5.Očekávání studentů a hodnocení univerzity 6.Vzdělání a kariéra 7.Značky zaměstnavatelů a komunikace

| Page 60 | Názor Prosím vyjádřete se k následujícím výpovědím.

| Page 61 | Idikátor optimismu Trendence Index optimismu je indikátorem sebejistoty absolventů ve vztahu k jejich pracovním vyhlídkám. Byl vypočítán ze dvou parametrů, které byly vybrány ročně jako součást hodnocení procesu žádání o práci. 1) Počet předpokládaných žádostí o práci. 2) Délka času potřebná k získání zaměstnání. Největší hodnota 100 symbolizuje „přehřátí“ trhu: na takovém trhu by každý absolvent nalezl pracovní pozici během nejkratší doby s minimální námahou. Kolik měsíců očekáváte, že potrvá, než najdete své první zaměstnání, resp. kolik času jste k jeho nalezení potřeboval/a? Kolik žádostí o pracovní místo (dopisů, ů, online žádostí) očekáváte, že rozešlete, resp. jste rozeslal/ a před nalezením prvního zaměstnání?

| Page 62 | Kariérní priority Které faktory jsou pro Vás obzvláště důležité co se týká Vaší profesionální pozice i po ukončení studia? Respondenti byli požádáni vyznačit, které z opačných párů pracovních faktorů uvedených výše preferují a sílu jejich prefence. Čím více se posuvník v diagramu vzdaluje doprava či doleva, tím více konkrétní kritérium definuje studentovu kariérní prioritu.

| Page 63 | Proces žádání o práci: Očekávaná doba pro nalezení prvního zaměstnání Kolik měsíců očekáváte, že potrvá, než najdete své první zaměstnání, resp. kolik času jste k jeho nalezení potřeboval/a?

| Page 64 | Proces žádání o práci: Očekávaná doba pro nalezení prvního zaměstnání (Pokračování) Kolik měsíců očekáváte, že potrvá, než najdete své první zaměstnání, resp. kolik času jste k jeho nalezení potřeboval/a?

| Page 65 | Proces žádání o práci: Očekáváný počet žádostí o práci pro nalezení prvního zaměstnání Kolik žádostí o pracovní místo (dopisů, ů, online žádostí) očekáváte, že rozešlete, resp. jste rozeslal/ a před nalezením prvního zaměstnání?

| Page 66 | Proces žádání o práci: Očekáváný počet žádostí o práci pro nalezení prvního zaměstnání (Pokračování) Kolik žádostí o pracovní místo (dopisů, ů, online žádostí) očekáváte, že rozešlete, resp. jste rozeslal/ a před nalezením prvního zaměstnání?

| Page 67 | Očekávání od prvního zaměstnání: Poměr očekávaného ročního hrubého příjmu a očekávaného počtu pracovních hodin v Evropě Kolik hodin jste připraven/a na této pozici pracovat? Jaký výdělek na této pozici očekáváte (hrubý příjem)?

| Page 68 | Očekávání od prvního zaměstnání: Očekáváný roční hrubý příjem Jaký výdělek na této pozici očekáváte (hrubý příjem)?

| Page 69 | Očekávání od prvního zaměstnání: Očekáváný roční hrubý příjem (Pokračování) Jaký výdělek na této pozici očekáváte (hrubý příjem)?

| Page 70 | Očekávání od prvního zaměstnání: Očekávaný počet pracovních hodin Kolik hodin jste připraven/a na této pozici pracovat?

| Page 71 | Očekávání od prvního zaměstnání: Očekávaný počet pracovních hodin (Pokračování) Kolik hodin jste připraven/a na této pozici pracovat?

| Page 72 | Očekávání od prvního zaměstnání: Očekávaná délka období v prvním zaměstnání Kolik let byste rád/a na této pozici zůstal/a?

| Page 73 | Očekávání od prvního zaměstnání: Očekávaná délka období v prvním zaměstnání (Pokračování) Kolik let byste rád/a na této pozici zůstal/a?

| Page 74 | Názor Prosím vyjádřete se k následujícím výpovědím.

| Page 75 | Mobilita - ochota přestěhovat se Představte si, že obdržíte lákavou pracovní nabídku. Do jaké míry jste mobilní? Já bych...

| Page 76 | Mobilita - emigrační destinace Do které cizí země byste se nejpravděpodobněji přestehoval/a kvůli první pracovní pozici po absolvování studia?

| Page 77 | Zájem studovat magisterský stupeň v zahraničí Máte zájem dokončit magisterský studijní program v zahraničí?

| Page 78 | Zájem studovat magisterský stupeň v zahraničí (Pokračování) Máte zájem dokončit magisterský studijní program v zahraničí?

| Page 79 | Žádoucí destinace studia magisterského stupně Ve které zemi nejspíše dokončíte Váš magisterský studijní program?

Obsah 1.Obecné informace/Metodologie 2.Studenti na první pohled 3.Souhrnný profil 4.Hodnocení univerzity v kostce 5.Očekávání studentů a hodnocení univerzity 6.Vzdělání a kariéra 7.Značky zaměstnavatelů a komunikace

| Page 81 | Kdo jsou nejatraktivnější zaměstnavatelé v Evropě? Které zaměstnavatele považujete za atraktivní, tzn. u kterého z těchto zaměstnavatelů byste se ucházel/a po studiu o práci nejdříve? Tabulka na této a následujících stránkách Vám poskytuje přehled nejatraktivnějších zaměstnavatelů v Evropě, ve Vaší zemi a na Vaší univerzitě.

| Page 82 | Kdo jsou nejatraktivnější zaměstnavatelé v České Republice? Které zaměstnavatele považujete za atraktivní, tzn. u kterého z těchto zaměstnavatelů byste se ucházel/a po studiu o práci nejdříve?

| Page 83 | Kdo jsou nejatraktivnější zaměstnavatelé na Vaší univerzitě? Které zaměstnavatele považujete za atraktivní, tzn. u kterého z těchto zaměstnavatelů byste se ucházel/a po studiu o práci nejdříve?

| Page 84 | Kdo jsou nejaktivnější zaměstnavatelé v České Republice? Kteří zaměstnavatelé se nejvíce aktivně zaměřují na studenty? Tabulka na této a následujících stránkách Vám poskytuje přehled nejaktivnějších zaměstnavatelů v Evropě, ve Vaší zemi a na Vaší univerzitě.

| Page 85 | Kdo jsou nejaktivnější zaměstnavatelé na Vaší univerzitě? Kteří zaměstnavatelé se nejvíce aktivně zaměřují na studenty?

| Page 86 | Hlavní používané komunikační kanály Které z následujících způsobů využíváte nejintenzivněji, abyste se cíleně informoval/a o firmách? Respondenti byli požádáni o uvedení hlavních komunikačních kanálů, které používají konkrétně pro sběr informací o potencionálních zaměstnavatelích.

| Page 87 | Nejpřitažlivější marketingové aktivity na škole Které z aktivit firem na Vaší vysoké škole Vás nejvíce oslovují? Výše uvedený diagram znázorňuje, jak mohou zaměstnavatelé optimálním způsobem oslovit cílové studenty na univerzitě.

V případě dotazů prosím kontaktujte: Nadja Kehler Research Analyst trendence Institut GmbH Markgrafenstrasse Berlin