současná medicína vyžaduje dokonalé technické zázemí,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Fakulta veterinární hygieny a ekologie
Advertisements

„Malá novela“ zákona č. 96/2004 Sb
Studijní program Stavební inženýrství
Personální řízení a jeho úloha v podniku
Zapojení Pedagogické fakulty MU do činnosti Evropské agentury pro podporu speciálního vzdělávání Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Specializační vzdělávání na lékařských fakultách Pavel Dlouhý.
Technická 2896/ Brno tel.: fax: Ústav jazyků
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Název projektu: KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Soukromá vyšší odborná škola sociální o.p.s., Jihlava (projekt.
Transfer technologií na Technické univerzitě v Liberci Pavel Němeček.
Volitelný předmět 1287 Moderní ošetřovatelství. Moderní ošetřovatelství Právní předpisy upravující činnosti zdravotnických a pedagogických pracovníků.
Prezentace společnosti Metrostav a.s.
IVIG Praha, Odborná pomoc veřejných knihoven informačním a studijním centrům škol.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
B i o D a t G r o u p BIOMEDICÍNSKÉ INŽENÝSTVÍ V KONTEXTU NOVÉ LEGISLATIVY Jaromír Cmíral a), Lenka Lhotská b) a) Společnost biomedicínského inženýrství.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Junior Achievement je mezinárodní vzdělávací nezisková organizace. Česká kancelář Junior Achievement byla založena panem Tomášem Baťou v roce Jejím.
Legislativa.
Fakulta zdravotnických studií
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Kvalita v českém zdravotnictví
B i o c y b e r n e t i c s G r o u p Nový obor - počítače v medicíně a biologii  Proč je management informací ústřední otázkou v biomedicínském výzkumu.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Závěry ze semináře k problematice strukturovaného studia učitelství KONFERENCE „STRUKTUROVANÉ STUDIUM UČITELSTVÍ“ v Srní.
 V souladu s Koncepcí vzdělávání v oblasti krizového řízení, schválenou usnesením Bezpečnostní rady státu ze dne 16. listopadu 2004 č. 14 a Plánem hlavních.
HR MANAGEMENT VE VYSOKÉM ŠKOLSTVÍ PERSONÁLNÍ ŘÍZENÍ NA MU
Inovace výuky a její implementace v oborech Fakulty bezpečnostního inženýrstvíCZ.1.07/2.2.00/ Se zvyšováním technologické a technické úrovně průmyslu.
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Rozvoj inovace a integrace studijních programů a oborů pro učitele a pracovníky ve školství Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Terciární vzdělávání. Struktura Vysokoškolské (5A, 6) Vyšší odborné (5B) – 1992/93, 1995/96 Třístupňová struktura vysokoškolského vzdělávání: bakalářský.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Tvorba e-learningové aplikace pro výuku obchodního práva na oborech s ekonomickým zaměřením Jindřiška Šedová a kol. Masarykova universita Ekonomicko-správní.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Intervenční programy, poradny podpory zdraví
B i o c y b e r n e t i c s G r o u p Úvod do biomedicínské informatiky Lenka Lhotska Gerstnerova laboratoř, katedra kybernetiky ČVUT FEL Praha
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty vojenského leadershipu Registrační.
Personální vyhláška Mgr. Lubomír Francl Místopředseda OSZSP ČR.
Projektování elektrických zařízení Fakulta elektrotechniky a informatiky VŠB – TUO Katedra elektrotechniky.
Škola jako poskytovatel DV Seminář propojování počátečního a dalšího vzdělávání v ČR 24. března 2011 Ústí nad Labem.
Vývojově a aplikačně orientovaná společnost se specializací na oblast snímacích a dohledových systémů pro zpracování a přenos medicínských dat CleverTech.
Stabilizace sektoru vyššího odborného vzdělávání MŠMT Odbor vyššího odborného a dalšího vzdělávání.
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
Návrh rozpočtu kapitoly 335 – MZ ČR na rok Obecný úvod  Návrh státního rozpočtu na rok 2013 kapitoly 335 – Ministerstvo zdravotnictví je předkládán.
Požadavky na průběžné vzdělávání zaměstnanců zdravotnických zařízení
Návrh rozpočtu kapitoly 335 – MZ ČR na rok 2015
Návrh rozpočtu kapitoly 335 – MZ ČR na rok 2017
Fakulta zdravotnických studií
Ostravská univerzita (1991 → )
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Fakulta zdravotnických studií
Fakulta zdravotnických studií
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Návrh rozpočtu kapitoly 335 – MZ ČR na rok 2011
Projekt byl řešen v rámci projektu FRVŠ 2839/2010 F1 d.
ÚLOHA STÁTU VE ZDRAVOTNÍ POLITICE
Zkušenosti a poznatky o praxích a výuce ve zdravotnických oborech Zdeněk Hon
Aplikace studijních předpisů a proces zajišťování studijní agendy
Studijní program Ošetřovatelství
Základní zákony a instituce ve zdravotnictví
Jana Chrásková, Ivana Lamková
Podpora pedagogické praxe u předmětů odborné praxe studentů FZS TUL
Příprava občanů k obraně státu …
Lékařská fakulta MU v Brně Katedra porodní asistence a zdravotnických záchranářů základní legislativa pa.
Kvalita ve školství Ing. Dagmar Bednářová, CSc.
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Transkript prezentace:

Katedra lékařských a humanitních oborů FBMI ČVUT ve výuce biomedicínského inženýrství

současná medicína vyžaduje dokonalé technické zázemí, technik musí znát lékařské prostředí a jazyk výsledek dokonalá spolupráce lékaře a technika

akreditační skupina MŠMT ČR pro nelékařské obory vyžaduje (s odvoláním na vyhlášku 39/2005 Sb.), aby ve studijních plánech technických oborů, akreditovaných v souladu se zákonem 96/2004 Sb. byly zařazeny následující medicínské předměty: lékařská terminologie anatomie fyziologie patologie první pomoc a zajišťování zdravotní péče v mimořádných a krizových situacích ochrana a podpora veřejného zdraví etika zdravotnického povolání

akreditační skupina MŠMT ČR pro nelékařské obory vyžaduje (s odvoláním na vyhlášku 39/2005 Sb.), aby ve studijních plánech technických oborů v souladu se zákonem 96/2004 Sb. byly zařazeny následující předměty dotýkající se zdravotnictví: právo ve zdravotnictví administrativní činnosti ve zdravotnictví organizace a řízení zdravotní péče komunikace ve zdravotnictví obecná a vývojová psychologie zdravotnická psychologie

vyučující lépe vnímá požadavky na profil absolventů, je přínosem, pokud může fakulta, zaměřená na přípravu biomedicínských techniků (resp. inženýrů), zajistit tuto výuku vlastními silami, učiteli v hlavím pracovním poměru vyučující lépe vnímá požadavky na profil absolventů, výuka medicínských předmětů je přizpůsobena technické orientace studentů možnost úzké spolupráce s vyučujícími technických předmětů společná koordinace výuky možnost pružné reakce na potřeby fakulty a možnosti akreditace nových interdisciplinárně orientovaných oborů spoluprací učitelů různých odborností se zvyšuje šance získaní grantů v různých grantových agenturách

z uvedených cílů vycházejí klíčové úlohy KLHO FBMI ČVUT personální zajištění výuky filozofie výuky technické zázemí katedry využívání moderních didaktických postupů modernizace didaktických pomůcek

ANATOMIE výukový program Adam

výukový systém PowerLab FYZIOLOGIE výukový systém PowerLab

PRVNÍ POMOC A ZAJIŠŤOVÁNÍ ZDRAVOTNÍ PÉČE V MIMOŘÁDNÝCH A KRIZOVÝCH SITUACÍCH

vyšší zapojení studentů biomedicínských oborů do vědecké práce katedry DALŠÍ ÚKOLY zpracování výukových souborů z jednotlivých předmětů cíleně určených pro studenty biomedicínských a technických oborů a jejich umístění na webové stránky fakulty dokončení výstavby specializovaných učeben a jejich vybavení tak, aby se i praktická výuka významnou části vyučovala na fakultě, to ušetří studentům čas a fakultě finanční prostředky vyšší zapojení studentů biomedicínských oborů do vědecké práce katedry

Děkuji za pozornost