Praha 4, Tajovského1309 IČ: 61384771.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mateřská škola Sluníčko Hradec Králové,Třebeš
Advertisements

ZŠ Kostomlaty pod Milešovkou
Nemocnice pro medvídky
Tato prezentace podává základní informace o škole, o jejím technickém vybavení, o výuce a o školních akcích a aktivitách Informace o škole Vybavení.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA PŘI SANATORIU EDEL ZLATÉ HORY
Problémy spojené se zaváděním CLIL do škol:
Základní škola, Most, Jakuba Arbesa 2454
Výukový program SmartMusic Studio, nástroj moderního vyučování hudby na ZUŠ SmartMusic Studio v dokumentech Školního vzdělávacího programu.
54.mateřská škola Plzeň se sportovním zaměřením Staniční 72, Plzeň
Ve školním roce 2010/2011 byly otevřeny dvě přípravné třídy. Přípravné třídy naší školy byly zapojeny do projektu "Společně to dokážeme". Je to program.
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Projekt ZŠ Staňkov. O projektu  Projekt pro žáky s poruchami učení  Dotace z ESF – ,- Kč  Doba trvání – 2 roky.
PŘÍPRAVNÉ TŘÍDY ZÁKLADNÍCH ŠKOL v Městské části Praha 9 MOST MEZI ŠKOLKOU A ŠKOLOU.
Dosavadní možnost studia učitelství Mgr. - odborné (s možností učitelské způsobilosti) – FF - učitelství (PdF, FTK, PřF)
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
v 1. ročníku Praktické školy jednoleté
Taneční a pohybová výchova
č t v r t e k, hřiště ZŠ Novosedlice.
ZŠ Dambořice příspěvková organizace
Projekt Asistentky v předškolní péči Marcela Machačková Osobní výpověď o absolvování kurzu a praxi v obecních MŠ.
Naše ZŠ Ludgeřovice slaví 50. narozeniny :D
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
LOGOPEDICKÁ INTERVENCE
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
Zdravá škola.
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání -
PŘÍPRAVNÉ TŘÍDY ZÁKLADNÍCH ŠKOL v Městské části Praha 9
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Logopedická třída MOTÝLCI
MATEŘSKÁ ŠKOLA, Marxova 219/28, ÚSTÍ nad Labem
DĚTSKÝ REHABILITAČNÍ STACIONÁŘ nabízí komplexní zdravotní a sociální služby péči zajišťují erudovaní zdravotničtí a pedagogičtí pracovníci výchovný program.
Základní škola a Mateřská škola Koněšín, příspěvková organizace.
PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
Pedagogická diagnostika
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
3. Předškolní pedagog Požadavky na: KVALIFIKACI
ZÁKLADNÍ ŠKOLA T. G. MASARYKA
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
ASISTENT PEDAGOGA NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE CHRASTAVA. ZÁKLADNÍ ŠKOLA CHRASTAVA, náměstí 1.máje 228, okres Liberec – příspěvková organizace 25 tříd, 590 žáků.
Odloučené pracoviště NAD PLOVÁRNOU Statutární zástupce školy Mgr. Božena Suchánková Vedoucí učitelka Věra Kopečná.
Střední pedagogická škola J.H.Pestalozziho Litoměřice Pedagogika a psychologie 2. ročník HRA JAKO PROSTŘEDEK VÝCHOVY Mgr.Irena Kudláčková.
Středisko výchovné péče Dobrá Vyhlídka , Vyhlídka 1, Šumperk.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Projekt Etická výchova na ZŠ nám. Curieových v Praze.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
„Multimediální vybavení ZŠ Dvorského“ Datum zahájení projektu: Datum ukončení projektu: Doba trvání projektu: 21,4 měsíce Celkové.
1. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání Zásady předškolního vzdělávání Cíle vzdělávání Podmínky vzdělávání Obsah vzdělávání Autoevaluace.
Třídní schůzka – zahájení školního roku 2016/2017 ŠKOLNÍ ROK 2016/2017 Základní škola Moravičany, okres Šumperk, příspěvková organizace.
 Závazný dokument pro předškolní pedagogy (mateřské školy, přípravné třídy základních škol) a pro zřizovatele vzdělávacích institucí (od )
Kraslice, – Úvod – několik slov o projektu … – Naladíme se … – Nadané děti – Ing. Petr Čavojský / Mgr.
Základní škola, Most, Jakuba Arbesa 2454
LOGOPEDICKÁ ODBORNÁ PÉČE
Požadavky RVP PV Úloha diagnostiky při sledování
Sociálně terapeutické dílny
PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
1. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
5. Rodina jako výchovný činitel, předškolní pedagog
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
Pedagogika II Mgr. Kateřina Lojdová
ZŠ Zdeny Kaprálové a MŠ Vrbátky , příspěvková organizace
Š A B L O N Y II.
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
dne 5. dubna 2018 ve třech skupinách v 15 hodin, 15:30 a v 16 hodin
NÁRODNÍ PROGRAM ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ V ČR
Transkript prezentace:

Praha 4, Tajovského1309 IČ:

* Provozní doba : * 6,30-17,00 hodin v pracovní dny * Prázdniny –o přerušení provozu, například v době : Vánočních prázdnin a v době letních školních prázdnin nebo v době velkých oprav nebo rekonstrukcí, škola informuje prostřednictvím veřejně přístupných míst * Náhradní provoz v těchto případech bývá většinou zajištěn v okolních MŠ v působnosti MČ Praha 4

* Pedagogové naší MŠ * Ředitelka : Marie Seidlová * Vedoucí pedagogů: Jarmila Richterová * Učitelky: * Iva Tenkrátová, Hana Kubátová, Helena Dastychová, Libuše Gregorková, Miluška Rychtářová, Alice Svobodová, Eva Brožová, Jana Jirásková

* V naší MŠ se snažíme každému dítěti poskytnout dostatek podnětů k vlastnímu poznání a osvojení kompetencí potřebných pro zdárný vstup do ZŠ. * Hlavním prostředkem pro získání potřebných kompetencí jsou : hra, poznávání, učení, zábava a komunikace * Z naší MŠ by mělo dítě odcházet sebevědomé a vybavené dobrým vztahem k poznávání a učení

* Program naší školy je zpracován podle RVP MŠMT, odpovídá plně požadavkům na moderní výchovně vzdělávací proces v MŠ a slouží jako osnova pro zpracování třídních programů, které jsou aktualizovány a přizpůsobovány v průběhu celého roku dětem z jednotlivých ročníků MŠ. * Práce je v ohledu ke každému dítěti maximálně individuální, kolektiv dětí se učí respektovat jedince, jeho vlastní osobnost a práva.

* V naší MŠ máme bohatou nabídku her a činností, které v nás rozvíjejí poznání, zkušenosti a dovednosti v oblasti : * Poznávání sama sebe i světa kolem nás * Komunikace s dětmi i dospělými * Osvojení si důležitých návyků * Poznání naší kultury * Naučení se základním předškolním dovednostem

* Prezentace : * Fotografie z MŠ – poskytla slečna Monika Seidlová * Dřevěné dekorace tříd – označení, kterém se stalo symbolem pro jednotlivé třídy a výzdoba interiérů jsou výrobky, které škola zakoupila u pana Stolína /WOOD ART Stolín/ * Prezentaci připravila ředitelka MŠ