Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zoner Callisto 4 II. Pracovní prostředí editoru Úpravy objektů Křivky Text Vkládání obrázku Barevná výplň VY_32_INOVACE_60_Zoner_Callisto4_II.
Advertisements

Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Počítačová podpora konstruování I 5. přednáška František Borůvka.
COREL DRAW Efekty - 1 Úprava textu obálkou Přechody mezi objekty
Grafika Rastrová X Vektorová.
Modelování v AUTOCADU Křivky v prostoru, modelování z těles a povrchů,
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.15/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
VY_32_INOVACE_E3-07 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
CorelDraw – čárové objekty
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Šrafování a odkazy Modul 6.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Modul 5 AutoCAD. Příkaz Rozlož rozloží složený objekt, jehož komponenty chceme modifikovat samostatně RozložEnter napíšeme příkaz Rozlož a stiskneme Enter.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU – OP VK, oblast podpory 1.4. Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 PROGRAM MALOVÁNÍ Seznámení.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
AutoCAD Modul 4.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Křivky, tvary, výplně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
švýcarský vektorový program pro kresbu map
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
ProgeCAD Základy kreslení.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Tato prezentace byla vytvořena
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Kreslíme vektorovou grafiku (1) v programu Zoner Callisto
ProgeCAD Základy kreslení.
Vektorové tutoriály Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Fergusonova kubika a spline křivky
Tato prezentace byla vytvořena
Počítačová grafika Zoner Callisto Efekty
Zoner Callisto – křivky
ProgeCAD Základy kreslení.
Zoner Callisto křivky, nástroje alternativního panelu
Tato prezentace byla vytvořena
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
CorelDRAW – tvarování křivek
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část
AutoCad 2012 Základy kreslení Kruhový oblouk
Tato prezentace byla vytvořena
Tato prezentace byla vytvořena
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Kreslíme vektorovou grafiku (2)
Vektorová grafika.
Tato prezentace byla vytvořena
Tato prezentace byla vytvořena
Tato prezentace byla vytvořena
Transkript prezentace:

Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu

Počítačová podpora programování AutoCad – Křivka OB21-OP-STROJ-CAD-IND-M ppt

Všeobecné základy Křivka patří mezi základní příkazy kreslení Spouští se pomocí nástrojového panelu nebo roletového menu Při vytváření této entity aplikujeme poznatky z předchozích prezentací

KŘIVKA Spouští se pomocí nástrojového panelu nebo roletového menu Vlastnosti křivky: Je spojitá posloupnost úseček nebo oblouků tvořících jeden objekt Může být otevřená nebo uzavřená Nejlepší je začínat v místě spojení dvou úseček

KŘIVKA Možnosti tvorby křivky: Oblouk Úsečka Uzavři – uzavřít (spojit koncový bod křivky s počátečním bodem) Zpět – zpět Vektor – používá se pro změnu otáčení oblouku (kliknem myší nebo zadáme číselnou hodnotu tam kam chceme směřovat oblouk)

Úprava křivky Provádí se pomocí nástrojového panelu nebo roletového menu Join – připojit (spojit) – úsečku nebo oblouk změníme na křivku a pak pomocí připojit vybereme postupně za sebou další prvky až uzavřeme tvar. Pokud chceme rozložit křivku zpět na úsečky a oblouky, dáme příkaz Rozlož.

Úprava křivky Edit – vertex – editace vrcholu Fit – interpolace (vyhlazení) Spline – vyhlazení Decurve – kostra, zpět Next – další Previous – předcházející

Vyhlazená spline křivka funkce pro vyhlazení nerovnosti křivek tvar křivky můžeme měnit posouváním jednotlivých bodů

Použitá literatura Autocad 2006 – Petr Fořt, Jaroslav Kletečka