Obchodní politika - Sponzoring 2008. 2 Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
… aneb Všude samý sponzoring OLGA JURÁŠKOVÁ
Advertisements

Nabídka reklamního prostoru. Charakteristika • Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je vysílání BBC World Service • Cílení na manažery.
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Ceník sponzoringu pořadů
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
Obchodní politka CET21 pro rok 2009
DIREKT MARKETING - ÚVOD - Marek Matějka. Struktura čtyř P.
KDO JSME.. CO JE T CARE Spolehlivost, péče Mladá společnost, která přináší změnu Šetříme Váš čas a peníze Dlouhodobé zkušenosti v prodeji Stabilní obchodní.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
TV NOVA Noc filmových nadějí. Cíle projektu  Primární Podpora studentské filmové tvorby Podpora networkingu prestižních vybraných škol  Sekundární Získání.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Brief Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Produkt.
Event management Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
P13 MARKETING MĚST A OBCÍ Demokratická společnost by měla dát lidem příležitost spolupodílet se na rozhodnutích týkajících se jejích obce, města, regionu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
I vzděl á v á n í je zbož í 1. část – efekt tréninků - vazba na frekventanta - vazba na frekventanta 2. část – dodavatel - útvar vzdělávání a nákupčí -
Formáty TV reklamy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Jak mohou PR agentury pomoci MSP a lze jejich přínos změřit?
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Inovace je změna daného stavu a lze ji aplikovat ve všech směrech lidských aktivit. Tyto změny mají sedm řádů, sedm faktorů a sedm zdrojů. Inovační proces.
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
TALENT MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ EQUINOX EUROPE, Ltd., Ludmila Šimková, Sales Manager.
8. Marketing.
Marketing sportu Průvodce studiem. Úvod Tato prezentace má sloužit k lepší orientaci ve studijních materiálech Předmět je koncipován jako navazující na.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Event Marketing. Komunikační mix podle účinku EfektKrátkodobýDlouhodobý ImageEvent marketing Reklama na značku Public relations Korporátní reklama Reklama.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Marketing a marketingový.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Název školy: SŠEP Studénka. o. p. s. Autor: Ing. Libor Jedlička Název: VY_32_INOVACE_01_1.1_1.1.1 Téma: Podstata marketingu a internetu Datum ověření:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Zpráva o stavu českého sponzoringu Konference Sponzoring, Praha Ing. Ondřej Obluk MBA.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Vztahy se zákazníky.
RESORT LUHAČOVICE.
Plánování Marketingový plán.
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Cena pro nového distributora Profit za nového distributora
Piktogram reklama logo
Transkript prezentace:

Obchodní politika - Sponzoring 2008

2 Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování prostředků určených pro zvýšení povědomí o dané značce/produktu/inovaci  Více kreativních možností k vybudování image značky a jejího odlišení  Dosud relativně neobvyklá forma komunikace, která má mnoho možností využití /speciální eventy, individuální projekty na přání klienta/  Možnost napojit klienta na konkrétní vybraný pořad, cíleně zvýšit povědomí o značce a také určitá exkluzivita, tj. umístění sponzorského vzkazu mimo reklamní blok stranou dalších inzerentů  Nižší relativní cena za oslovení diváka

3 Možnosti sponzoringu v roce ) Sponzorované pořady – tj. pořady vlastní tvorby i akvizice a) stálé formáty /počasí, časomíra, Snídaně, dokumenty, seriály/ b) speciální eventy, tj. jednorázové programy /Miss, Český slavík, Test národa aj./ c) sezónní formáty /nové seriály, reality show, velké eventy/ 2) Sponzorované upoutávky - budou nabízeny jako součást balíku na určitý typ formátu (u těch, které mají self promo podporu) 3) Injektáže – u přímých přenosů 4) Speciální projekty

4 Ceny za pořad v případě měsíční objednávky Pravidelné formáty TV Nova Uvedené ceny jsou určeny pro medium season měsíce a následně je k nim aplikován index pro low season a high season v relevantním období.