MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec 2010 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Advertisements

Mobilní display kampaně
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Oborová brána TECH, tech.jib.cztech.jib.cz specifika, silné a slabé stránky oborové brány: velké množství zapojených zdrojů – knihoven i databází s přístupem.
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
INTERNETOVÉ VYHLEDÁVAČE
Reality show, ktorá našla brata Výsledky sledovanosti
DUMy.cz Sdílejme společně Internetový portál DUMy.cz Jedinečné místo ke sdílení znalostí
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červen
Internetový portál AT Konference 2011 Filip Škuta.
Představení administračního systému WebSunTool WebSun.eu.
Jak vytvořit prezentaci
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
KEG Použití vzorů při vyhledávání na webu Václav Snášel.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
K čemu slouží facebook? Díky Facebooku můžete navázat kontakty s lidmi a sdílet s nimi své zážitky.
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Září
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Srpen
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červenec
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Vývoj prvních registrací (prodejů) na evropském trhu osobních automobilů Trh osobních automobilů v Evropě naznačuje zlepšení Oproti rekordnímu roku 2007.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Zpracovali: Eva Maříková, Michal Tuček tel.: , Září 2011.
Zpracovali: Eva Maříková, Michal Tuček tel.: , ZÁŘÍ 2011.
Zpracovali: Eva Maříková, Michal Tuček tel.: , červen 2011.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Představení portálu Čeknito / přední pozice na slovenském a českém internetu více jak registrovaných uživatelů rychle rostoucí komunita.
Projektový den- kompozer. Úvod Na úvod jsme se všichni odebrali do počítačové učebny, kde jsme se rozdělili do dvojic. Pan učitel nás seznámil s dnešním.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Internet Pokročilé vyhledávání VY_32_INOVACE_11 Sada 12 Základní škola.
Helena Vorlová Kamasová silvie.
Zpracovali: Eva Maříková, Michal Tuček tel.: , červenec 2011.
JAZYKOVÉ MUTACE WEBU : česká, anglická, německá, polská s možností přidání dalších jazykových mutací Cílem tohoto internetového portálu.
Zpracovali: Eva Maříková, Michal Tuček tel.: , Srpen 2011.
Zpracovali: Eva Maříková, Michal Tuček tel.: , Červenec 2011.
Zpracovali: Eva Maříková, Michal Tuček tel.: , červen 2011.
Webové stránky AVL Webové stránky AVL www. avlcr.ic.cz www. avlcr.ic.cz.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
( vzdělanostní struktura obyvatel )
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
ANALYTICKÉ NÁSTROJE A JEJICH VYUŽÍVÁNÍ …CO LZE VYČÍST ZE STATISTIK NÁVŠTĚVNOSTI SEMINÁŘ K SOUTĚŽI PARÁDNÍ WEB 18. ÚNOR 2015 Ing. Kamil Válek, tajemník.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Charakteristiky úrovně Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Kamila Tkáčová Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
MUZEUM SKLA A BIŽUTERIE V JABLONCI NAD NISOU státní příspěvková organizace zřizovaná Ministerstvem kultury ČR od 60. let 20. století celostátní působnost.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz. Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Tribuna českého obchodu TZB
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Poslouchat ženy se vyplatí
17 super tipů na zvýšení návštěvnosti
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
ANALÝZA POČTU PŘEDŠKOLÁKŮ A ŠKOLÁKŮ
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
7. ROČNÍK HRAVĚ ŽIJ ZDRAVĚ
Informace o úpravách webu
Přehled o esperantu v českých médiích
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Účastníkům konference ČES v Kroměříži předkládá PhDr. Pavla Dvořáková
Tisková konference vedoucího odboru služby dopravní policie Krajského ředitelství policie Ústeckého kraje.
Transkript prezentace:

MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec

Přehled návštěvnosti 2

Základní přehled PROSINEC 2010 Návštěvnost webu v porovnání s předchozím měsícem poklesla o 44% v důsledku přerušení podpory. Od 19. prosince má web už jen desítky návštěv denně. Počet stránek na návštěvu se zlepšil o 11%, průměrná doba na webu o 9%. Bounce rate zůstává podobný. 3 Minulý měsíc (Listopad 2010): NávštěvnostJazyk Unikátní návštěvníci NávštěvyStránek Stránek na návštěvu Průměrná doba na webu (m:s) Míra opuštění webu Nové návštěvy www EN ,762:0556,95%77,82% DE ,301:1067,86%91,88% IT ,890:4274,05%97,02% PL ,011:0669,71%88,76% Celková ,091:0869,17%89,36% NávštěvnostJazyk Unikátní návštěvníci NávštěvyStránek Stránek na návštěvu Průměrná doba na webu (m:s) Míra opuštění webu Nové návštěvy www EN ,182:2556,17%71,18% DE ,881:3162,47%90,30% IT ,681:3071,50%85,49% PL ,001:0172,43%87,84% Celková ,311:1469,60%86,80%

Základní přehled Měsíční návštěvnost webu a jeho jazykových verzí 4 Pokles návštěvnosti v prosinci souvisí s přerušením podpory.

Základní přehled Počet shlédnutých stránek na návštěvu v jednotlivých jazykových verzích 5 Počet stránek na návštěvu dosáhl v prosinci nejlepšího výsledku za celý rok 2010.

Základní přehled Míra opuštění webu (bounce rate) 6 Až na polskou verzi se bounce rate v prosinci zlepšil.

Základní přehled WWW – EN: Denní návštěvnost 7 WWW – CELKEM (Všechny verze): Denní návštěvnost prosince 1

Základní přehled WWW – IT: Denní návštěvnost 8 WWW – DE: Denní návštěvnost prosince 1

Základní přehled 9 WWW – PL: Denní návštěvnost prosince 1

49% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (listopad 62%, říjen 82%) 40% návštěv vstoupilo na web díky banneru na Google. (listopad 34%, říjen 15%) Zdroje provozu WWW – Celkem (Všechny verze) Top 5 zdrojů: 10 Podíl zdrojů: Top klíčových slov: ?

33% návštěv přišlo z Facebooku. (listopad 48%, říjen 41%) 29% návštěv vstoupilo na web přímo. (listopad 10%, říjen 7%) Vzhledem k malým počtům návštěv En verze se do popředí také dostalo organické vyhledávání z Google (13%). Podle hledaných slov (myczechrepublic.eu) však návštěvnost zřejmě nepatří přímo této jazykové verzi, vyhledávač ji jen nabídl jako hlavní pro vstup návštěv hledajících dle názvu webu. 8% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords. (listopad 21%, říjen 33%) Zdroje provozu WWW – EN Top 5 zdrojů: 11 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:

65% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords. (listopad 62%, říjen 64%) 27% návštěv přišlo z banneru na Google. (listopad 37%, říjen 35%) Zdroje provozu WWW – DE Top 5 zdrojů: 12 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

38% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords. (listopad 64%, říjen 81%, září 84%) 35% návštěv přišlo z banneru na Google. (listopad 31%, říjen 15%, září 14%) Zdroje provozu WWW – IT Top 5 zdrojů: 13 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

52% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (listopad 64%, říjen 88%, září 98%) 45% návštěv přivedl banner z Google (listopad 35%, říjen 11%, září 2%) Zdroje provozu WWW – PL Top 5 zdrojů: 14 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

V přístupu na web z hlediska lokality stále výrazně vede Polsko (78% návštěv, minulý měsíc 81%), dále pak Německo (10%, minule taktéž) a Itálie (9%, minule 8%). Kvalitní návštěvy jsou především z Velké Británie, 195 návštěv vydrželo na webu v průměru téměř čtyři a půl minuty a na jednu návštěvu připadlo 6,2 stránek. Země návštěv Země návštěv dle státu (Celková návštěvnost webu - všechny země – prosinec 10) Top 10: 15

Vložené objekty – VIDEA 16

V prosinci byla vložena 4 videa (všechna od uživatelů). Žádné vložené video ani kategorie NP nebyla měněna či odstraňována. Počet vložených videí 17 CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI):

Počet vložených videí 18 CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI):

Počet vložených videí 19 CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI):

Uživatelé vložili 4 videa (všechna v EN verzi) Počet vložených videí UŽIVATELÉ: 20

Partneři v prosinci nevložili žádné video. Počet vložených videí PARTNEŘI: 21

Počet vložených videí PARTNEŘI: 22

Počet vložených videí PARTNEŘI: 23

Vložené objekty - FOTOGRAFIE 24

V prosinci bylo přidáno 440 fotografií. Na webu je nyní fotek. Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 25

Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 26

Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 27

Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 28

Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 29

V prosinci vložili uživatelé pouze 1 fotku. Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 30

Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 31

Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 32

Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 33

V prosinci partneři vložili 439 fotografií. Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 34

Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 35

Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 36

Vložené objekty - MÍSTA 37

V prosinci bylo vloženo 75 nových míst. Celkový počet míst na webu je Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 38

Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 39

Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 40

Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 41

Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 42

V prosinci stejně jako v listopadu uživatelé nevložili žádné místo. Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 43

Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 44

Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 45

V prosinci partneři vložili 75 nových míst. Počet vložených míst PARTNEŘI: 46

Počet vložených míst PARTNEŘI: 47

Počet vložených míst PARTNEŘI: 48

Počet vložených míst PARTNEŘI: 49

Počet vložených míst PARTNEŘI: 50

Vložené objekty - BLOGY 51

Celkový počet blogů zůstává stále stejný, 71. Z hlediska národního produktu je tabulka shodná ve všech jazykových verzích jako celková tabulka na tomto snímku. Počet vložených blogů PARTNEŘI: UŽIVATELÉ: Uživatelé nevložili žádný blog 52

Vložené objekty - AKCE 53

V prosinci nebyly vloženy žádné akce, stav se nemění. Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 54

Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 55

Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 56

Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 57

Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 58

Počet vložených akcí UŽIVATELÉ: 59

Počet vložených akcí PARTNEŘI: 60

Počet vložených akcí PARTNEŘI: 61

Počet vložených akcí PARTNEŘI: 62

Počet vložených akcí PARTNEŘI: 63

Počet vložených akcí PARTNEŘI: 64

Uživatelé a partneři 65

Za měsíc prosinec přibylo 28 nových registrovaných uživatelů a uživatelé získali dalších 1000 bodů, průměr bodů na uživatele vlivem vyššího počtu nováčků poklesl o 9 na 64 bodů. Celkově nasbírali registrovaní uživatelé do konce prosince již bodů. Počet registrovaných uživatelů 66

Počet registrovaných partnerů 67 V prosinci se registrovali 2 noví partneři. Žádné nové body však nepřibyly. Průměr bodů na partnera je tak 115 bodů. Celkově nasbírali registrovaní partneři do konce prosince 1260 bodů.

Závěr 68

Návštěvnost webu v porovnání s předchozím měsícem poklesla vlivem přerušení podpory o 44%. Od 19. prosince má web už jen desítky návštěv denně. Počet stránek na návštěvu se zlepšil o 11% (2,31), průměrná doba na webu o 9% (1:14). Bounce rate zůstává podobný (69,6%). 49% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (listopad 62%, říjen 82%), 40% návštěv vstoupilo na web díky banneru na Google (listopad 34%, říjen 15%). V přístupu na web z hlediska lokality stále výrazně vede Polsko (78% návštěv, minulý měsíc 81%), dále pak Německo (10%, minule taktéž) a Itálie (9%, minule 8%). Kvalitní návštěvy jsou především z Velké Británie, 195 návštěv vydrželo na webu v průměru téměř čtyři a půl minuty a na jednu návštěvu připadlo 6,2 stránek. V prosinci byly vloženy 4 videa, 440 fotografií a 75 míst. Počet blogů a akcí zůstal stejný. Celkově je na webu 35 videí, 2953 fotografií, míst, 71 blogů a 119 akcí. Dosud máme 120 registrovaných uživatelů a 11 registrovaných partnerů (toto je počet zaregistrovaných na webu, někteří partneři se neregistrují viz. SHSČMS a obsah je zařazen pod zdrojem CzechTourism). V prosinci se zaregistrovalo 28 uživatelů a 2 partneři. Uživatelé získali za prosinec bodů, průměr bodů na uživatele vlivem vyššího počtu nováčků poklesl o 9 na 64 bodů. Celkově nasbírali registrovaní uživatelé do konce prosince již bodů. Průměr bodů na partnera je 115 bodů. Celkově nasbírali registrovaní partneři do konce prosince již 1260 bodů. Závěr 69