MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Přehled návštěvnosti 2
Základní přehled PROSINEC 2010 Návštěvnost webu v porovnání s předchozím měsícem poklesla o 44% v důsledku přerušení podpory. Od 19. prosince má web už jen desítky návštěv denně. Počet stránek na návštěvu se zlepšil o 11%, průměrná doba na webu o 9%. Bounce rate zůstává podobný. 3 Minulý měsíc (Listopad 2010): NávštěvnostJazyk Unikátní návštěvníci NávštěvyStránek Stránek na návštěvu Průměrná doba na webu (m:s) Míra opuštění webu Nové návštěvy www EN ,762:0556,95%77,82% DE ,301:1067,86%91,88% IT ,890:4274,05%97,02% PL ,011:0669,71%88,76% Celková ,091:0869,17%89,36% NávštěvnostJazyk Unikátní návštěvníci NávštěvyStránek Stránek na návštěvu Průměrná doba na webu (m:s) Míra opuštění webu Nové návštěvy www EN ,182:2556,17%71,18% DE ,881:3162,47%90,30% IT ,681:3071,50%85,49% PL ,001:0172,43%87,84% Celková ,311:1469,60%86,80%
Základní přehled Měsíční návštěvnost webu a jeho jazykových verzí 4 Pokles návštěvnosti v prosinci souvisí s přerušením podpory.
Základní přehled Počet shlédnutých stránek na návštěvu v jednotlivých jazykových verzích 5 Počet stránek na návštěvu dosáhl v prosinci nejlepšího výsledku za celý rok 2010.
Základní přehled Míra opuštění webu (bounce rate) 6 Až na polskou verzi se bounce rate v prosinci zlepšil.
Základní přehled WWW – EN: Denní návštěvnost 7 WWW – CELKEM (Všechny verze): Denní návštěvnost prosince 1
Základní přehled WWW – IT: Denní návštěvnost 8 WWW – DE: Denní návštěvnost prosince 1
Základní přehled 9 WWW – PL: Denní návštěvnost prosince 1
49% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (listopad 62%, říjen 82%) 40% návštěv vstoupilo na web díky banneru na Google. (listopad 34%, říjen 15%) Zdroje provozu WWW – Celkem (Všechny verze) Top 5 zdrojů: 10 Podíl zdrojů: Top klíčových slov: ?
33% návštěv přišlo z Facebooku. (listopad 48%, říjen 41%) 29% návštěv vstoupilo na web přímo. (listopad 10%, říjen 7%) Vzhledem k malým počtům návštěv En verze se do popředí také dostalo organické vyhledávání z Google (13%). Podle hledaných slov (myczechrepublic.eu) však návštěvnost zřejmě nepatří přímo této jazykové verzi, vyhledávač ji jen nabídl jako hlavní pro vstup návštěv hledajících dle názvu webu. 8% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords. (listopad 21%, říjen 33%) Zdroje provozu WWW – EN Top 5 zdrojů: 11 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:
65% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords. (listopad 62%, říjen 64%) 27% návštěv přišlo z banneru na Google. (listopad 37%, říjen 35%) Zdroje provozu WWW – DE Top 5 zdrojů: 12 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.
38% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords. (listopad 64%, říjen 81%, září 84%) 35% návštěv přišlo z banneru na Google. (listopad 31%, říjen 15%, září 14%) Zdroje provozu WWW – IT Top 5 zdrojů: 13 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.
52% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (listopad 64%, říjen 88%, září 98%) 45% návštěv přivedl banner z Google (listopad 35%, říjen 11%, září 2%) Zdroje provozu WWW – PL Top 5 zdrojů: 14 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.
V přístupu na web z hlediska lokality stále výrazně vede Polsko (78% návštěv, minulý měsíc 81%), dále pak Německo (10%, minule taktéž) a Itálie (9%, minule 8%). Kvalitní návštěvy jsou především z Velké Británie, 195 návštěv vydrželo na webu v průměru téměř čtyři a půl minuty a na jednu návštěvu připadlo 6,2 stránek. Země návštěv Země návštěv dle státu (Celková návštěvnost webu - všechny země – prosinec 10) Top 10: 15
Vložené objekty – VIDEA 16
V prosinci byla vložena 4 videa (všechna od uživatelů). Žádné vložené video ani kategorie NP nebyla měněna či odstraňována. Počet vložených videí 17 CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI):
Počet vložených videí 18 CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI):
Počet vložených videí 19 CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI):
Uživatelé vložili 4 videa (všechna v EN verzi) Počet vložených videí UŽIVATELÉ: 20
Partneři v prosinci nevložili žádné video. Počet vložených videí PARTNEŘI: 21
Počet vložených videí PARTNEŘI: 22
Počet vložených videí PARTNEŘI: 23
Vložené objekty - FOTOGRAFIE 24
V prosinci bylo přidáno 440 fotografií. Na webu je nyní fotek. Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 25
Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 26
Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 27
Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 28
Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 29
V prosinci vložili uživatelé pouze 1 fotku. Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 30
Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 31
Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 32
Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 33
V prosinci partneři vložili 439 fotografií. Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 34
Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 35
Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 36
Vložené objekty - MÍSTA 37
V prosinci bylo vloženo 75 nových míst. Celkový počet míst na webu je Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 38
Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 39
Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 40
Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 41
Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 42
V prosinci stejně jako v listopadu uživatelé nevložili žádné místo. Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 43
Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 44
Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 45
V prosinci partneři vložili 75 nových míst. Počet vložených míst PARTNEŘI: 46
Počet vložených míst PARTNEŘI: 47
Počet vložených míst PARTNEŘI: 48
Počet vložených míst PARTNEŘI: 49
Počet vložených míst PARTNEŘI: 50
Vložené objekty - BLOGY 51
Celkový počet blogů zůstává stále stejný, 71. Z hlediska národního produktu je tabulka shodná ve všech jazykových verzích jako celková tabulka na tomto snímku. Počet vložených blogů PARTNEŘI: UŽIVATELÉ: Uživatelé nevložili žádný blog 52
Vložené objekty - AKCE 53
V prosinci nebyly vloženy žádné akce, stav se nemění. Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 54
Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 55
Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 56
Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 57
Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 58
Počet vložených akcí UŽIVATELÉ: 59
Počet vložených akcí PARTNEŘI: 60
Počet vložených akcí PARTNEŘI: 61
Počet vložených akcí PARTNEŘI: 62
Počet vložených akcí PARTNEŘI: 63
Počet vložených akcí PARTNEŘI: 64
Uživatelé a partneři 65
Za měsíc prosinec přibylo 28 nových registrovaných uživatelů a uživatelé získali dalších 1000 bodů, průměr bodů na uživatele vlivem vyššího počtu nováčků poklesl o 9 na 64 bodů. Celkově nasbírali registrovaní uživatelé do konce prosince již bodů. Počet registrovaných uživatelů 66
Počet registrovaných partnerů 67 V prosinci se registrovali 2 noví partneři. Žádné nové body však nepřibyly. Průměr bodů na partnera je tak 115 bodů. Celkově nasbírali registrovaní partneři do konce prosince 1260 bodů.
Závěr 68
Návštěvnost webu v porovnání s předchozím měsícem poklesla vlivem přerušení podpory o 44%. Od 19. prosince má web už jen desítky návštěv denně. Počet stránek na návštěvu se zlepšil o 11% (2,31), průměrná doba na webu o 9% (1:14). Bounce rate zůstává podobný (69,6%). 49% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (listopad 62%, říjen 82%), 40% návštěv vstoupilo na web díky banneru na Google (listopad 34%, říjen 15%). V přístupu na web z hlediska lokality stále výrazně vede Polsko (78% návštěv, minulý měsíc 81%), dále pak Německo (10%, minule taktéž) a Itálie (9%, minule 8%). Kvalitní návštěvy jsou především z Velké Británie, 195 návštěv vydrželo na webu v průměru téměř čtyři a půl minuty a na jednu návštěvu připadlo 6,2 stránek. V prosinci byly vloženy 4 videa, 440 fotografií a 75 míst. Počet blogů a akcí zůstal stejný. Celkově je na webu 35 videí, 2953 fotografií, míst, 71 blogů a 119 akcí. Dosud máme 120 registrovaných uživatelů a 11 registrovaných partnerů (toto je počet zaregistrovaných na webu, někteří partneři se neregistrují viz. SHSČMS a obsah je zařazen pod zdrojem CzechTourism). V prosinci se zaregistrovalo 28 uživatelů a 2 partneři. Uživatelé získali za prosinec bodů, průměr bodů na uživatele vlivem vyššího počtu nováčků poklesl o 9 na 64 bodů. Celkově nasbírali registrovaní uživatelé do konce prosince již bodů. Průměr bodů na partnera je 115 bodů. Celkově nasbírali registrovaní partneři do konce prosince již 1260 bodů. Závěr 69