KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
Lidé deklarují, že se dívají méně Tvrdá data: Meziroční pokles ratingu o 7 %, letos v dubnu hezčí počasí Proč: Špatná programová nabídka Proč: Jsem více doma než loni
Častěji než loni jsme na internetu Zahrádka, studium, rybaření,... Termín dotazování: konec května 2009
Čtvrtina má radši filmy na DVD než v TV Staří významně méně často Staří významně častěji Pro starší významně častěji Cílové skupiny: Obecná populace let, internetová populace let
Polovině zabírá čas práce, bez televize se nudí třetina Mladí významně častěji Muži a mladí významně častěji Staří významně častěji Metody dotazování: CAPI, on-line
Internetisté mají reklamy radši
Během reklam uklízíme Muži přepínají, ženy vyřizují drobné domácí práce
DĚKUJEME ZA POZORNOST Jan Tuček Ředitel Telefon: Kontinuální výzkum v rámci TV metrového projektu Monitoring aktuální situace při přechodu terestrického vysílání na digitální vysílání Informovanost o digitálním televizním vysílání Monitoring služeb elektronických komunikací 2008 STEM/MARK, a. s. Na Hrázi 17/176, Praha 8