KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Budeš se dívat na televizi? Zase vysílají ty volební pořady s výzkumy? Je to docela dobré „ZRCADLO“ – a navíc tam zase bude ten Tuček ze STEM/MARK  To.
Advertisements

Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace.
Stanovisko TV Nova K TPP TV Nova podporuje digitalizaci  Společnost CET 21 se jako jeden z vůdčích subjektů procesu přechodu zemského.
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Televizory nové generace: od HDTV k internetu a 3D VIII
Vybrané výsledky výzkumu: „Sledování trendů v oblasti veřejných informačních služeb“ Trendy k informační společnosti Prosinec 2005 / Pavel Šimoník - STEM/MARK,
Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008.
Milan Šmíd - Tisková konference UPC UPC European Television Survey české detaily Co ještě ukázal panevropský televizní průzkum UPC?
Prezentace k semináři „ePraha – výzvy a příklady řešení“ ANALÝZA INFORMAČNÍCH POTŘEB (V PRAZE) Březen 2006 / Petr ŽIŽKA / STEM/MARK, a.s.
Přehled základních výsledků šetření Rušiče spánku a nykturie Březen 2009/ Tisková informace k výsledkům šetření / STEM/MARK a.s.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Vnímání bezpečnostně informační kampaně „Nemyslíš? Zaplatíš!“
Poslední let Petra Ginze vstupuje do českých kin Film uvidíte v rámci návštěvy Domu OSN. Má 70 minut. Společnost PINOT FILM se rozhodla zakoupit jej do.
Vybrané výsledky výzkumu: „Sledování trendů v oblasti veřejných informačních služeb“ Trendy k informační společnosti Hranice elektronické komunikace Prosinec.
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Kvantitativní telefonický výzkum mezi zaměstnavateli, zaměstnanci a poskytovateli služeb Postoje ke stravovacím poukázkám Únor 2008 / Závěrečná zpráva.
Digitalizace: Jsme na straně diváků Jan Lamser, člen představenstva a vrchní ředitel ČSOB odpovědný za Poštovní spořitelnu a přímé bankovnictví 17. května.
semestrální práce z předmětu mab
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
Mobilní televize ve službách veřejného zájmu Jiří Hašek, Senior manažer řízení kategorie obsahu Jaroslav Chaloupka, Manažer kategorie zodpovědný za Televizi.
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
Digitalizace televizního vysílání & Internet Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Jaké budou dětské zprávy na ČT :D?
Souhrnné výsledky za duben 2005 – březen 2006 PŘÍJEZDOVÝ CESTOVNÍ RUCH Květen 2006 / Prezentace výsledků výzkumu / STEM/MARK, a.s. Ředitel: Jan Tuček /
Přístup státu k budování informačních systémů veřejné správy ing. Tomáš HOLENDA odbor informatizace veřejné správy Ministerstvo vnitra ČR.
Vybrané výsledky výzkumu: „Sledování trendů v oblasti veřejných informačních služeb“ Internetová a neinternetová populace versus veřejná správa Konference.
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Využívání služeb e-governmentu jednotlivci ISSS 2007, Hradec Králové Andrej.
IPTV dva roky poté Jan Potůček, DigiZone.cz. Stručná historie září 2005 – zahájení prvního pilotního vysílání IPTV v České republice (Mattes AD, Ostravsko)
ISSS 2008 VÝZKUM INFORMAČNÍCH ZDROJŮ Duben 2008 / Prezentace syndikovaného výzkumu pro vybrané Krajské úřady / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Aktuální trendy na trhu televizních přístrojů
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
Satelit = HDTV do každé domácnosti září Limity pro rozvoj HDTV Dostupnost signálu HDTV Vybavenost domácností televizory zobrazujícími HDTV Cenová.
Prezentace výsledků průzkumu Naši sousedé z V4 Duben 2008 /Ředitel: Jan Tuček /Analyst: Martin Úlovec.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Televize 8. ročník.
Digitální Česko – veřejná konzultace Ing. Jan Duben ředitel sekce elektronických komunikací a poštovních služeb © 2010 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Důležitost digitalizace Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva NKS 2008.
Stručná prezentace výsledků z výzkumu PORTÁL VEŘEJNÉ SPRÁVY OČIMA ČESKÉ VEŘEJNOSTI Březen 2004 / Prezentace pro ISSS 2004 / Jan Tuček - ředitel STEM/MARK,
Televizory nové generace: od HDTV k internetu a 3D VIII. kulatý stůl DigiZone.cz Tereza Šimečková – Předsedkyně představenstva David Satranský – Ředitel.
Digitalizace v ČR ISSS, Hradec Králové, duben 2005.
Co děláme, když nejsme na internetu 27. dubna 2010 Internet Advertising Conference.
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
RADIOPROJEKT © 03. února 2016 VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC Prezentace výsledků III. čtvrtletí IV. čtvrtletí 2015 VÝZKUM POSLECHOVOSTI.
ZELENÝ KRUH Závěrečná zpráva z kvantitativního výzkumu Jitka Zítková, Jitka Haiderová Soukupová | duben/květen 2016.
Masová komunikace 2 PhDr. Hana Slámová,Ph.D.. * Odbor médií a audiovize MK ČR * audiovize/default.htm
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
Strategie rozvoje zemského televizního vysílání 3. prosince 2015 Volební výbor Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky Martin Gebauer Generální.
Hasiči a veřejnost Tisková konference 24. července 2008.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Agendy IISSDE z pohledu veřejnosti Možnosti využití internetu
KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem
Chronologický přehled vývoje médií
Mediální výchova 8. ročník
Telefónica Tato firma, která rozhodně nebyla považována za favorita tendru, je v české kotlině v podstatě neznámá - největší trhy má ve Španělsku a zemích.
Trendy k informační společnosti
Příjezdový cestovní ruch ČR
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Změny v rámci digitálního vysílání kabelové televize DVB-C
Český rozhlas - DAB+ Zbiroh 2018.
Esejisticko-prezentační soutěž pro studenty středních škol „V Olomouckém kraji jsem doma. A vždycky budu!“ 8. ročník Téma: média změnila svět. Mohou.
Transkript prezentace:

KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.

Lidé deklarují, že se dívají méně Tvrdá data: Meziroční pokles ratingu o 7 %, letos v dubnu hezčí počasí Proč: Špatná programová nabídka Proč: Jsem více doma než loni

Častěji než loni jsme na internetu Zahrádka, studium, rybaření,... Termín dotazování: konec května 2009

Čtvrtina má radši filmy na DVD než v TV Staří významně méně často Staří významně častěji Pro starší významně častěji Cílové skupiny: Obecná populace let, internetová populace let

Polovině zabírá čas práce, bez televize se nudí třetina Mladí významně častěji Muži a mladí významně častěji Staří významně častěji Metody dotazování: CAPI, on-line

Internetisté mají reklamy radši

Během reklam uklízíme Muži přepínají, ženy vyřizují drobné domácí práce

DĚKUJEME ZA POZORNOST Jan Tuček Ředitel Telefon:  Kontinuální výzkum v rámci TV metrového projektu  Monitoring aktuální situace při přechodu terestrického vysílání na digitální vysílání  Informovanost o digitálním televizním vysílání  Monitoring služeb elektronických komunikací 2008 STEM/MARK, a. s. Na Hrázi 17/176, Praha 8