E-business Eva Alková, Zuzana Zapletalová. E-business  Elektronické podnikání  Využívá webové technologie a automatizované softwarové systémy  Podle.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Studie: Data retention v ČR v praxi Petr Kučera Iuridicum Remedium, o. s.
Advertisements

Připojení k internetu.
Internet Název materiálu: VY_INOVACE_xxx_internet2
Podnikové informační systémy úvod
Informatika Licence pro používání software Počítačová kriminalita.
počítačová síť - propojení počítačů, které vzniklo za účelem pohodlnějšího a rychlejšího šíření informací. Počítače mohou být propojeny buďto kabely nebo.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
MĚSTSKÝ ROK INFORMATIKY GIS – současnost a budoucnost mapových služeb města Plzně gis.plzen-city.cz Václav Kučera Správa GIS, Správa informačních.
INTERNET.
Návrh architektury moderních informačních systémů
Přínosy virtualizace a privátního cloudu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Název: Co mi hrozí Vypracovali:Kateřina Kratochvílová a Jiří Virgl
Základy práce s počítačem – lekce V.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
VY_I/2_INOVACE_37_Internet Internet Miroslav Kaňok.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Mobilní podnikání - principy
INTERNET - Je počítačová síť celosvětového rozsahu, spojující stovky zemí, miliony počítačů a miliony uživatelů.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: EU Název: Seznámení s internetem Autor:
Informatika - prezentace
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Internet.
Systémové pojetí hospodářské organizace
Příprava před schůzkou Získávání klientů a kontaktů Školení Market Express.
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Internetový prohlížeč
Informační podpora při krizovém řízení
doc. RNDr. František STANĚK, Ph.D.
Informace a Informatika. Terminologie Informatika – anglicky information science Zabývá se zpracováním informací nejen na počítačích. Informatika (počítačová.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Služby internetu obr.: 1. WEB  WWW – (World Wide Web), také pouze zkráceně web v doslovném překladu "světová rozsáhlá síť“, neboli celosvětová síť 
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: říjen.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Přístup do IS z mobilních zařízení Tomáš Tureček Katedra Informatiky FEI VŠB-TU Ostrava.
Interaktivní mapy turistické oblasti Jizerské hory Vedoucí práce: RNDr. Tomáš Řezník, Ph.D. Masarykova univerzita v Brně Přírodovědecká fakulta Geografický.
AVT - projekt Tvorba rozhraní pro WMS server. GIS informační systém pro získávání, ukládání, analýzu a vizualizaci prostorových dat součásti: – Hardware.
Počítačová síť a internet Radek Pinc
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Moderní zdroj statistických informací.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
8. Marketing.
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
 nejvíce využívaná služba internetu založená na www stránkách  poskytuje virtuální informační prostor, přístupný pomocí prohlížeče  výhodou www stránek.
Elektronická pošta, zkráceně (zkráceně také mail) je způsob odesílání, doručování a přijímání zpráv přes elektronické komunikační systémy.
Interaktivní mapy. Mapa a Internet Mapy jsou významným zdrojem informací, skrze které lidé vyjadřují své dojmy o místech. Každá mapa je pohledem na.
INTERNET Mgr. Petra Toboříková. Internet = celosvětový systém navzájem propojených počítačových sítí –WWW (text, grafika a multimédia - hypertextové odkazy)
Název: Internet DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_11 Šablona číslo: VII.Sada číslo: 3.Pořadové číslo DUM:11. Autor:Mgr. Milan Žižka.
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
Název školyZákladní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm Číslo projektuCZ / / Číslo materiáluVY_32_INOVACE_230 AutorMgr. Romana Rybiařová.
EU peníze školám Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu Inovace školství Šablona - název Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Internet (služby Internetu, WWW) Služby Internetu WWW (World Wide Web) – dnes nejrozšířenější služba; spoustě lidí splývá s Internetem jako takovým WWW.
Pojmy internetu - test Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastInternetové technologie, programování Datum vytvoření2013.
Moderní informační systémy - úvod do teorie, druhy IS v cestovním ruchu.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Pojmy internetu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastInternetové technologie, programování Datum vytvoření2012.
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
VY_12_INOVACE_19_WEBOVÉ STRÁNKY_ INFORMAČNÍ GRAMOSTNOST _HORKÁ.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Internetový prohlížeč
Webová stránka, nástroj pro komunikaci a distribuci
Internet - historie.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Bezhotovostní placení 4.
INTERNET, POhYB PO WEBU VY_32_INOVACE_14
Informatika INTERNET ISŠ SEMILY Zpracoval: Vít Rutkovský
Nové webové mapové aplikace ČGS RNDr. Vít Štrupl, PhD. Nesuchyně 4. 4
Transkript prezentace:

E-business Eva Alková, Zuzana Zapletalová

E-business  Elektronické podnikání  Využívá webové technologie a automatizované softwarové systémy  Podle příručky Hospodářské komory ČR lze vymezit 6 okruhů E-marketing E-bezpečnost E-shop E-aukce E-banking E-fakturace

E-marketing  Šíření reklamy v internetu (online marketing)  Výhody: cena oslovení velkého počtu zákazníků čitelnost chování zákazníků (statistiky návštěvnosti – jaké zboží vyhledávají, obvyklý čas návštěvy)  Příklady monitoringu chování: Navrchlu.cz, eMerite.cz

E-bezpečnost, E-shop  E-bezpečnost Ochrana před viry a spyware, hackery  E-shop Stále oblíbenější forma nákupu – trvalá dostupnost, jednoduchost nákupu (z domova, z kanceláře) Levný provoz – nepracují lidé, ale technologie Široká škála zákazníku na de facto neomezeném území Legislativa: Občanský zákoník (zákon č. 40/1964 Sb.) a Obchodní zákoník (zákon č. 513/1991 Sb.)

E-aukce, E-banking, E-fakturace  E-aukce Aukro.cz  E-banking Elektronické bankovnictví – dnes již všechny banky, nejpokročilejší e-banka  E-fakturace Fakturace bez papírování – snížení nákladů (papír, tisk, poštovné), možnost elektronického skladování

Geoaspekty e-business  E-marketing  Geomarketing  Uplatnění principů geomarketingu v internetovém prostředí, popř. v mobilních telekomunikacích

Rozšířené aplikace  MAPY.CZ Vyhledávání firem podle adresy, města, souřadnic GPS V současnosti velmi populární mezi zákazníky Zapsání firmy do mapového portálu zdarma a rychle  GoogleMaps Obdoba MAPY.CZ celosvětově, především pro USA

MAPY.CZ

Geolokace uživatelů  geografické určení polohy počítače (mobilu, PDA,…) na základě IP adresy, Wi-Fi sítě nebo GPS souřadnicemi (mobil, PDA s GPS)  Zatím neexistuje standart  Podporují prohlížeče Firefox, Chrome, Opera  Využití: geo targeting (obsah webové stránky se mění na základě polohy uživatele) GoogleLocal (seřazení odkazů podle polohy) cílená reklama

Statistika návštěvnosti  Vyhodnocení návštěvnosti uživatelů podle jejich geografické polohy  GoogleAdWords  Využití: Zjištění chování zákazníků a jejich preferencí z odlišných geografických oblastí Přizpůsobení webu, umístění reklamy apod. Úprava nabídky zboží a služeb

Statistika návštěvnosti podle geografické polohy uživatelů (GoogleAdWords) Vizualizace – Google Analytics Zdroj:

Další směřování  Sociální sítě – obrovské množství osobních informací  Facebook SocialAds – automatické vkládání reklam k profilům jiných uživatelů (působí dojmem doporučení kamaráda) Beacon – na Facebook se dostávají informace o chování uživatelů na jiných serverech (př. nákup na e- shop uložení do profilu)  Uživatelé sociálních sítí vytvářejí nevědomky nejkvalitnější, nejmasovější a nejlevnější internetovou reklamu  V budoucnosti další šíření e-marketingu v sociálních sítích

Zdroje  [1] Kozák, D. 2007: Příručka e-Busimess  online . Businessinfo.cz – Oficiální portál pro podnikání a export  citováno . Dostupné z WWW:.  [2] ShopCentrik E-business  online].  citováno . Dostupné z WW:.  [3] Google Gogole becames more locale  online].  citováno . Dostupné z WWW:.  [4] SYMBIO Digital, s. r. o. Geolokace aneb ideální internet zase o krok blíž  online].  citováno . Dostupné z WWW:.  [5] SYMBIO Digital, s. r. o. Trendy v e-marketingu pro rok 2008  online].  citováno . Dostupné z WWW:.  [6] Svoboda, L. 2009: Possibilities of visualisation geolocation of web pages visitors  online]. Gis Ostrava 2009  citováno . Dostupné z WWW:.

Děkuji za pozornost