RIBBON DEVELOPMENT …je anglické označení procesu rozvoje komerčních aktivit podél významných silničních tahů na okrajích měst.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu
Advertisements

Logistické náklady Ivan Gros
Značka výrobku Značka se skládá:
REVITALIZACE PRAŽSKÉ TRŽNICE
Křížovka k tématu sídla.
Bc. Lucie Ptáková,  Plánované spuštění systému: 2014  = evropská agentura pro vesmírný systém Galileo (GSA)  Bude zajišťovat především navigaci.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín ČESKÁ REPUBLIKA – KVARTÉR, MALOOBCHOD.
Trh a jeho zákonitosti.
HOSPODÁŘSKÝ PROCES Hospodářský proces je koloběh hospodářských činností. Zahrnuje fáze: Výroba Rozdělování Směna Spotřeba Zdroj obr. Wikimedia Commons.
Dotazníkové šetření v rámci projektu RIS – podnikatelská část JVM-RPIC, spol. s r.o. Ing. Jakub Křižka Tel
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
ŘÍZENÍ ZÁSOB.
SYSTÉMY ŘÍZENÍ ZÁSOB Jana Burešová Kateřina Cimická
Sociální reklama v rukou konzumu
VÝNOSY, NÁKLADY, VÝSLEDEK HOSPODAŘENÍ
Ing. David Slavata, Ph.D. Trh nemovitostí
Konkurenceschopnost ČR v rámci středoevropského regionu SpeedChain 13/11/2013 Ing. Martin Tlapa, MBA náměstek státního tajemníka pro evropské záležitosti.
Socioekonomická geografie
Služby.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Urbanizační procesy a vnitřní prostorová struktura města
Obnova a využití klášterních komplexů Plasy a Kladruby
SUBURBANIZACE ….znamená vystěhovávání obyvatel z center měst do velkých obytných čtvrtí na jejich okrajích.
Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová.
Statutárního města Liberec
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
HDP= hrubý domácí produkt
Nitra.
BROKERAGE SERVICES | CORPORATE SERVICES | ADVISORY SERVICES | MANAGEMENT SERVICES T RH PRŮMYSLOVÝCH PROSTOR V Č ESKÉ REPUBLICE.
Umístění maloobchodní sítě - maloobchodních provozoven
Praha cyklistická nebo ne? 2012 Vratislav F ILLER Auto*Mat Praha
SEMINÁŘ Možnosti podpory podnikatelského sektoru a jeho dalšího rozvoje v Libereckém kraji Příprava projektu vědecko technického parku v Liberci Mgr. Tomáš.
Evropská obchodní akademie1 Projektové řízení fundraising Evropská obchodní akademie Děčín projektové řízení klíčová kompetence školského pracovníka.
Prezentace podnikatelských ploch pro investory 1 Prezentace průmyslových ploch pro investory STATUTÁRNÍ MĚSTO PŘEROV Propojení dálnice D1 a propojení Přerova.
Automobilový klastr – integrátor aktivit „Společně v automotive!“
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Distribuce a její politika. každá firma zvažuje, komu a kde bude své výrobky prodávat a jakým způsobem se jejich výrobek dostane ke konečnému spotřebiteli.
Analýza rozmístění prodejen a služeb na vybraném území
Řez Pravoúhlou a Malou Xaveriovou ulicí Analýza využití území 1 Fotografie území 1 Prostorově hmotová analýza 1 OBSAH Území 1 Schwarzplann Charakteristika.
ČESKÁ REPUBLIKA SLUŽBY.
Pojetí nákladů a výnosů v účetnictví. Základní otázky podnikatelského procesu Je výše oběti racionální (odpovídající) získanému prospěchu? Podnikatelský.
SÍDELNÍ STRUKTURA ČESKÁ REPUBLIKA.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
SUCHOZEMSKÉ EKOSYSTÉMY V
DISTRIBUCE.
Květen Historie sociálního podniku Vznik v červenci 2005 v sekci sociálně podnikatelských aktivit Ligy 16 pracovních míst pro cílové skupiny osob.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZEK_712 Ročník: 2. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: VF : b) přírodní zdroje.
Geografie služeb maloobchod příklad Brna. klasická hierarchie maloobchodu  4 hierarchické úrovně:  okrsková úroveň – základní vybavenost;  obvodová/sekundární.
Koncept projektu Packaging Live Packaging Live je doprovodný program v rámci MSV Po úspěchu Packaging Live na EMBAX /SALIMA 2010, 2012, 2014 a.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Základy dopravní politiky obce, města, regionu.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Mladá Boleslav Spádová oblast Mladá Boleslav 1: Město Mladá Boleslav a spádová aglomerace cca obyvatel 2: Okres Mladá Boleslav cca obyvatel.
PREZENTACE STŘEDNÍCH ODBORNÝCH ŠKOL JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V OC OLYMPIA BRNO Brno
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Projekt úpravy parku Louny – RYNEČEK Představujeme projekt zástavby lokality ležící východně od historického jádra města Loun. Původně bylo toto území.
Projekt úpravy parku Louny – RYNEČEK Představujeme projekt zástavby lokality ležící východně od historického jádra města Loun. Původně bylo toto území.
Regionální politika Oldřich Hájek. Nástroje regionální politiky Makroekonomické nástroje Makroekonomické nástroje Jsou omezené ostatními cíly hospodářství.
Seminář RHSD JMK Aktuální situace v dopravě Ing. Václav Horák, náměstek hejtmana srpen 2012 Pohled JMK na priority dálničních a silničních staveb pro současné.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní cesta Předmět: Technologie silniční nákladní dopravy Ing. František Lachnit,
1 Investiční příležitosti v Bohumíně Investment opportunities in Bohumín.
Služby.
Návrh turistického informačního systému v centru Českých Budějovic
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Autor: Ing. Sikorová Renata
Měření výkonu ekonomiky TNH 2 (S-2B)
…jsou rozvojové zóny měst vznikající na „zelené louce“.
Informace o vyhlášených výzvách
Transkript prezentace:

RIBBON DEVELOPMENT …je anglické označení procesu rozvoje komerčních aktivit podél významných silničních tahů na okrajích měst.

CO JE JEHO SOUČÁSTÍ? ► Produkční a přidružené aktivity: logistická centra, malé výrobní podniky, servisní centra, dopravní firmy, skladovací prostory atd. ► Maloobchodní a zábavní aktivity: velká nákupní centra, multifunkční centra (nákup a zábava) atd. Nákupní centrum Tesco v Bratislavě.

JAKÉ JSOU JEHO HLAVNÍ ZNAKY? ► Výhodné přímé napojení na silniční a dálniční síť. ► Pohodlná obslužnost automobilem. ► Snadné zásobování a export zboží. ► Rozhodujícím faktorem je čas – rychlá dopravní operativnost, čas je kapitálem firem. ► Každý subjekt chce být co nejblíže hlavní komunikaci. ► Vytváří dlouhé stuhovité struktury vybíhající daleko z kompaktní zástavby města – zvětšují plochy měst. ► Jednotlivé subjekty mohou vytvářet funkčně propojené komplexy.

MULTIFUNKČNÍ CENTRA ► Spojují nákupy a zábavu. ► Symbol konzumní společnosti. ► „Chrámy spotřeby“. ► Jejich primární funkcí je zisk. ► Vytváří karikatury městských center a ulic. ► Přispěly k ritualizaci nakupování. ► Městským centrům odebírají každodenní pohyb lidí. ► Intenzivně využívají reklamy a lidé jí podléhají. JEDEN ZÁSTUPCE ZA VŠECHNY Je toto ulice, nebo není?

Lidé ovlivnění masivní reklamní kampaní běží k fiktivnímu hypermarketu Český sen, který vznikl jako součást recese a natáčení stejnojmenného filmu. Opravdu jsme tak hloupí? Reklamní akce hypermarketů mají obrovskou moc….

OPAKOVÁNÍ ► Co je to „ribbon development“? Co je to „ribbon development“? Co je to „ribbon development“? ► Co je jeho součástí? Co je jeho součástí? Co je jeho součástí? ► Jaké jsou jeho hlavní znaky? Jaké jsou jeho hlavní znaky? Jaké jsou jeho hlavní znaky? ► Co jsou to multifunkční centra, jak vypadají? Co jsou to multifunkční centra, jak vypadají? Co jsou to multifunkční centra, jak vypadají?