ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: MGR. JINDRA BENEŠOVÁ, 2011 – 10 – 31 NÁZEV: VY_12_INOVACE_27_ LIDSKÉ TĚLO TÉMA:
Advertisements

VY_32_INOVACE_TMM24860BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
Senzomotorika prevence proti zranění, návrat po zranění, rozvoj koordinace, posilovací cvičení … Zásady: chodidlo (a) stojné musí být vždy mírně nakloněné.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Strečink Je možné provádět denně před i okamžitě po tréninku nejméně však 3x týdně nejlépe 2-3 hodiny po posledním tréninku dne (svaly již nejsou tak zakyselené.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Základy Posilování popis
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Posilování celého těla 1
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
STATICKÝ STREČINK Slovo strečink pochází z anglického slova stretch,
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Části lidského těla Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Posilování celého těla 2
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_INOVACE_09-2-1_Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Batole Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Průběh porodu a šestinedělí
VY_32_INOVACE_10/2/5 Rozvoj klíčových kompetencí ve vzdělávací oblasti Člověk a umění Poměřování Mgr. Luboš Horký Autorem materiálu a všech jeho částí,
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Ruce - paže VY_32_INOVACE_Čp z 1
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Nebezpečné situace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Mgr. Miroslava Kubicová Název materiálu: Velké míče 2. část Označení materiálu:
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
CO NEJVÍCE SE NAROVNÁME, HLAVU VYTÁHNEME VZHŮRU
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Poruchy příjmu potravy Autorem materiálu a všech jeho částí,
VY_32_INOVACE_401, 21. sada, Přírodověda
VY_32_INOVACE_08/3/1 Náměty pro výuku výchovy k občanství v 6. – 9. ročníku Komunikace Mgr. Luboš Horký Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno.
KOTOUL VPŘED ŘADÍME MEZI ZÁKLADNÍ GYMNASTICKÉ PRVKY
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Tělesná výchova patří do vzdělávací oblasti Člověk a zdraví (stejně jako Výchova ke zdraví) učivo je členěno do samostatných a na sebe navazujících etap.
Vybrané cviky. Obecně Výběr cviků je volen tak, aby poukázal na oblasti, které je důležité posílit či protáhnout Cviky jsou voleny individuálně, pokračujte.
Která čísla označují správné držení těla?
Zásady práce u počítače  Práce s počítačem může být zábavná, ale přináší i různá rizika.  Nevhodné prostředí a chování u počítače může přivodit i některé.
Univerzita Karlova v Praze Fakulta tělesné výchovy a sportu Katedra gymnastiky Gymnastika II. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem,
Protahovací cvičení pro oblast krku Výukový materiál č.: VY_INOVACE_32_67_protahovací cvičení – krční páteř Vypracovala: Mgr. Miroslava Spurná Určeno pro.
Posilovací cvičení - záda Výukový materiál č.: VY_INOVACE_32_77_posilovací cvičení – záda Vypracovala: Mgr. Miroslava Spurná Určeno pro 8. ročník, ZŠ speciální.
Posilovací cvičení - dolní končetiny
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
Posilovací cvičení - břicho a hýždě
líný aerobic - fitbal využití
STREČINK OB21-VVP-HUM-TV-JAN-M-SUPL-003 Vypracoval: Mgr. Dalibor Janůš
Za jógou se zvířátky I. část
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
Protahovací cvičení pro dolní končetiny
Posilovací cvičení - horní končetiny
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s Číslo projektu: CZ. 1
Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha pro žáky na vozíku
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
STATICKÝ STREČINK Slovo strečink pochází z anglického slova stretch,
Transkript prezentace:

ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_09-03-7 Didaktický materiál pro protahovací a kondiční cvičení v tělesné výchově (6. – 9. ročník) Protahovací cviky 7 Anotace Cvičební karty slouží pro lepší orientaci žáků v oblasti protahování. Mohou si podle karet poskládat svoji ideální rozcvičku. U žáků je tak rozvíjená samostatnost. Vhodné pro žáky 2. stupně. Vypracovala Mgr. Barbora Chaloupecká Oblast Člověk a zdraví Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Barbora Chaloupecká

Protažení kyčle a kolene Překážkový sed (noha může směřovat i dovnitř), pomalu se předkláníme až do mírnému tahu svalů. Cvik opakujeme min. 2x po 8 sekundách k oběma nohám.

Cvik opakujeme min. 2x po 8 sekundách. Protažení paží Mírný stoj rozkročný, nataženou ruku táh-neme loktem co nej-blíže k protějšímu rameni. Cvik opakujeme min. 2x po 8 sekundách.

Cvik opakujeme min. 2x po 8 sekundách. Protažení zápěstí Vzpor klečmo, paže jsou natažené, prsty směřují k tělu, váhu přesunujeme pomalu vzad. Cvik opakujeme min. 2x po 8 sekundách.