Jaký je naše tělo Kontrola

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hra riskuj pro opakování znalostí.
Advertisements

Člověk a vývojová stádia člověka
ČLOVĚK - opakování (1. část). Stavbou těla člověka se zabývá věda zvaná anatomie. ANO NE.
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI_ ČJS, DUM 17
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: MGR. JINDRA BENEŠOVÁ, 2011 – 10 – 31 NÁZEV: VY_12_INOVACE_27_ LIDSKÉ TĚLO TÉMA:
Chrání vnitřní orgány (plíce, srdce, mozek) Umožňuje pohyb
Zpracovala: Natali Hoffmannová
Lidská kostra Základní škola praktická a základní škola speciální
KOSTRA KONČETIN Je tvořena kostrou horní a dolní končetiny. K páteři jsou připevněny pletencem horní a pletencem dolní končetiny. Kostra nohy a kostra.
Pří_093_Člověk a jeho zdraví_Kostra Autor: Mgr. Marie Boučková
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Člověk a jeho svět Ročník.
ČLOVĚK – VNITŘNÍ ORGÁNY, KOSTRA A SVALY
O B L I Č E J O B L I Č E J HLAVA TRUP DOLNÍ KONČETINA PAŽE NOHA HORNÍ KONČETINA KRK.
VODA A ŽIVOT Voda je jedním z nejdůležitějších prostředků k životu na naší Zemi. Potřebuje ji člověk, zvířata i rostliny.
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Základní vzdělávání - Člověk a příroda - Přírodopis – Biologie člověka
kosterní soustava svalová soustava kožní soustava
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
(výklad učiva) Počet hodin: 1 5. ročník
Lidská kostra Martina Habrdlová Martina Habrdlová Martina Habrdlová.
Oběhová soustava.
Prvouka – 2.ročník „Člověk – Naše tělo“
Cévní soustava3 SRDCE, CÉVY.
Srdce Prezentace byla vytvořena s použitím obrázků Google a tohoto webu: vytvořil: Richard Jonáš.
Cévní systém lidského těla
Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost Autor: Mgr. Romana Martináková CO MÁME SPOLEČNÉHO???
Člověk. Etapy lidského života Kostra a svaly Orgánové soustavy Zdraví
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška Anotace: informace navíc Autor: Mgr. Eva Palovská,2011 Ověření ve vyuce: ,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Mgr. Radana Marelová Název : VY_32_INOVACE_2A_19_Lidské_tělo Téma:
Člověk-kostra Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_INOVACE_12_Člověk-kostra Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem.
OBĚHOVÁ SOUSTAVA II SRDCE, SLEZINA, BRZLÍK. STAVBA SRDCE.
Srdce a jeho funkce v těle by: Jaroslav Nosek čerpáno ze stránek:
Znáš se? Hráč nebo skupina si vyberou oblast a odpoví na otázku. Za správnou odpověď si body připočítají, pokud odpoví špatně, mají šanci další. Vyhrává.
Člověk Korunování krále v Edinburgu ve Skotsku. Homo sapiens - člověk moudrý pohybuje se vzpřímeně dorozumívá se řečí charakteristická je rozumová inteligence.
Lidské tělo - kostra.
Člověk-kostra Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_INOVACE_12_Člověk-kostra
Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná Lidské tělo
Krevní oběh.
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_05_01_KOSTRA TÉMA: KOSTRA
Srdce a jeho funkce v těle
Znaky života člověka Průběh lidského života
VY_32_INOVACE_04-13 Ročník: VIII. Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_03
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Petra Hejlová Číslo
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_18_lidské tělo
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Název školy: Autor: Mgr. Jiří Hajn Název DUM:
Název: VY_52_INOVACE_PRV_01 Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
STAVBA TĚLA ČLOVĚKA VY_32_INOVACE_08
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
LIDSKÝ ORGANISMUS STAVBA TĚLA.
Popis mrtvoly.
LIDSKÝ ORGANISMUS OBĚHOVÁ SOUSTAVA.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
AUTOR: Blanka Petlánová
ČLOVĚK A JEHO VNITŘNÍ ÚSTROJÍ
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_07_LIDSKY_ORGANISMUS_KOSTRA
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_NAŠE TĚLO
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Autor: Mgr. Karolina Pátková
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_5A_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
KREVNÍ OBĚH (opakování)
VY_32_INOVACE_24_Stabilizovaná poloha
Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Transkript prezentace:

Jaký je naše tělo Kontrola Piráti – úkol Jaký je naše tělo Kontrola

Náš mozek a jeho rozum Náš mozek se nachází v hlavě. Máme lidský rozum. Jsme ochotni pomoci zraněnému.

Naše srdce Naše srdce je zároveň naším životem. Je levou plící v našem těle. Pumpuje do našeho těla krev a tu vydechujeme. Srdce nás všech, by mělo být dobré, a mělo by mít hodně lásky.

Horní a dolní končetiny Horní a dolní končetiny jsou ruce a nohy. Ruce jsou horní končetiny, berou se do nich věci. Nohy jsou dolní končetiny, kterými se chodí(např. do školy).

Žíly v těle Žíly jsou součástí těla Člověka. Jejím prame- nem je srdce. Žíly jsou trubky, ve kterých proudí krev.