Čtení hrou Emanovo počitadlo Ene, bene, Emane, kdo tu basu dostane?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Procvičení písmen Z, z Koza v zelí Na záhoně zelí je,
Advertisements

Vyvození písmen Z, z Zajíc v zelí Zalezl zajíc do zelí,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Pracovní list - Rybník 1.Které rostliny rostou na mělčinách rybníků? (K obrázkům přiřaď názvy). 2.Naber vodu z rybníku a pozoruj živé organismy, urči pomocí.
Procvičovací cvičení – slovní druhy, jejich určování, tvoření vět
VY_32_INOVACE_17_ Rozvoj jazykových schopností 2 (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_18_ Rozvoj jazykových schopností 3 (SADA ČÍSLO 1)
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor: Mgr. Dagmar Sachsová Název:VY_32_INOVACE_137_SLOVNÍ_DRUHY Téma: Shrnutí učiva o slovních.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
LIDÉ A ČAS KALENDÁŘNÍ ROK.
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
Hrátky s abecedou Á, bé, cé, čé, voda teče,
VY_32_INOVACE_11_ Čtení slov 3 (SADA ČÍSLO 1). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém.
Soutěž: ze slov utvořte větu oznamovací, rozkazovací , přací a tázací
Nebojíme se čtení Svátek Dnes má svátek Ola. Emil jí dal mýdlo.
Vyvození písmen B, b Kuba bouchá na bubínek, na buben mu dal tatínek.
Procvičení písmen Ř, ř Třesu, třesu třešničku, třešně dám do košíčku.
Který živočich do řady nepatří
Mgr .Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
Čtení nám jde Začal nám podzim. Kéž by ještě bylo pěkné počasí.
Procvičení čtení dvojhlásek Au, au, Ou, ou
Veselá písmenka Mm Ll Ss Pp.
Co si pamatuji z prvouky?
Roční období Název školy:
Hravé čtení Rébusy Petr ……………… s ……………… ba ……………… vice ……………… ička
Prvouka ROČNÍ OBDOBÍ 1. ročník
PŘEDLOŽKY PŘED NÁMI S VČELKOU MIJOU
Výukový prográmek pro děti 2.třídy ZŠ Roční období
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lada Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Anotace Materiál je vhodný ke společné práci žáků 3.třídy jako opakování učiva o kalendáři a o čase. Opakování může být motivováno některou hrou, doporučuji.
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Procvičujeme písmenko ž VY_32_INOVACE_20 Sada 4 Jazyková výchova ZŠ a MŠ Dešná It ve škole 1622/21/7.1.4/2010.
Název školy: ZŠ Kouřim, Okružní 435 Autor: Jana Ležalová Název materiálu: VY_32_Inovace_38_Význam slova Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ANOTACE Materiál je určen pro žáky 3. a 4. ročníku. Patří do vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace. Žáci procvičují pádové otázky a doplňují.
ROČNÍ OBDOBÍ VY_32_INOVACE_1C_11 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Rodinná a Občanská výchova Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola.
Autor: Mgr. Dana Bednářová Datum: Název: VY_32_INOVACE_03_Český jazyk
TEST - SPOLEČENSTVO LES
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Luďka Pavlíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_Slabikotvorné r,l TÉMATICKÝ.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_14_PRVOUKA
VY_32_ INOVACE_ 06_ PŘÍRODOVĚDA 5
Začínáme s podstatnými jmény I
ROČNÍ OBDOBÍ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
Co do řádku nepatří, škrtni!
ROČNÍ OBDOBÍ Tereza Skálová.
Co jsou to podstatná jména?
PODZIM SPUSŤ: F5.
NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_12_PODZIM TÉMA: PODZIM
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
VY_32_INOVACE_20_04_procvičování podstatných jmen
VY_32_INOVACE_ PRV.2R.1B.1 ROK a ROČNÍ OBDOBÍ fotografie - vlastní.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_04_JARO TÉMA: JARO
Podzim v lese a plody. Jehličnaté a listnaté stromy.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
VY_52_INOVACE-22_Životní projevy- kontrolní otázky
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_35_Závěrečný test
Metodický list: Slovní druhy 1. část
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.1.Bal.18_Léto Datum: 26.
Procvičování měsíců v roce
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
1.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
VY_32_INOVACE_17_ČESKÝ JAZYK 2.ROČNÍK_SLABIKY VE SLOVECH
Transkript prezentace:

Čtení hrou Emanovo počitadlo Ene, bene, Emane, kdo tu basu dostane? Ten to není, je to ten, ten musí jít z kola ven. basa

Říkej: Enyky, benyky, já už umím slabiky! Jendo, Tondo, Mařenko, přečtu každé písmenko!

Kdo to je? Kdo to je? Kabát oškubaný, úzké kalhoty, klobouk pomačkaný, nohu bez boty. Na kopečku stojí, kavky se ho bojí. strašák v zelí

Najdeš vetřelce? Do každého slova se vloudilo jedno cizí písmenko. oslepice králník krávas kůňk fkoza prasež kačáka kopice zebrat velboloud lampa hlad grazela salon škleble uchobotnice úhouř žrablok žábra veleryba kapýr

Odpověz na otázky celou větou Je smrk jehličnatý strom? Je lípa listnatý strom? Je muchomůrka jedovatá? Chytají čápi myši a žáby? Žije klokan v Austrálii? Jaký užitek mají lidé z chovu kozy? Je užovka jedovatý had? Loví užovka žáby, myši a hmyz?

Znáš značky? Napiš název značky pod obrázky. ………………………………… …………………………… …………………………. …………………………….. …………………………… …………………………

Napiš roční období Pouštíme draka. Jsou vánoce. Ptáci odlétají do teplých krajin. Jdeme se koupat. Padá listí ze stromů. Na zahradě vyrostly první sněženky. Kluci staví sněhuláka. Začaly velké prázdniny.

Poznáš, která slova můžeš spojit? velký chytrý pilný pyšný moudrý malý liška slon mravenec včelička páv sova jako

Uhodneš hádanky? Odmala si ……. zvyká nebýt líná. Ráda skáče do rybníka- hráz je její trampolína. žába Na břehu potoka padne ti do oka….. Má špatnou náladu. Závodil pozadu, že je to tak? rak

Vysvětli význam slov, najdi jednoslabičná….čtyřslabičná slova orámovat odpařovat havarovat popotahovat oplachovat domalovat obhajovat bodlák pohádka drahokam dodávka báchorka gramofon závod okopávač odkapávač hromada vápno nástroj naopak hájovna

Háčkovaná brezen leden únor kveten cerven cervenec zárí ríjen Plzen Domazlice Horsovský Týn As Stankov Pobězovice Horsov Stríbro pekar truhlár zedník kuchar ucitel malír zpevák kominík

Znáte tyto písničky? Já mám……..,vrané koně………………….. Travička, zelená, to je moje……………….. Kočka leze dírou,……… oknem…………... Holka…………,nesedávej u ………………. Pec nám spadla, ……. nám spadla………. Jedna dvě, …….. jde, nese……………….. Halí belí, ………. v zelí a hříbátka v ……… To je zlaté…………, to je zlatá…………….

Doplň podle hlasu kuku ……. ..kač……… mňau ……….čič………. búbú ……….vič………. kokodák…….pič………. mémé . .…… zič……….. haf ............ sek íha ……….. ní………… bébé ………. več……….

Je to správně? Napiš správně do sešitu. Smrk má modré plody. Srp je plný polévky. Trnka je rychlý pes. Chrt je jehličnatý strom. Hrnec používáme k sečení trávy. Zajíc žije ve velké řece. Krokodýl běhá po poli.