Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, 357 35 Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0376 Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7
Advertisements

Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov
Tepelná výměna prouděním
16. Kruhový děj s ideálním plynem, 2. termodynamický zákon
Gymnázium a obchodní akademie Chodov
Molekulová fyzika a termodynamika
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Vnitřní energie, práce, teplo
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Měření a výpočet přijatého a odevzdaného tepla
T E P L O - SKUPENSTVÍ TERMIKA.
Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Molekulová fyzika a termika
Gymnázium a obchodní akademie Chodov
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Karolína Hadrbolcová Materiál: VY_52_INOVACE_PV14.31 Téma: Hustota látek.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Teplo jako fyzikální veličina
Gymnázium a obchodní akademie Chodov
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_03 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a termika.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_10 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a termika.
zpracovaný v rámci projektu
Digitální učební materiál
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7
Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_FYZ_370 Jméno autora:Mgr. Alena Krejčíková Třída/ročník:1. ročník Datum vytvoření: Výukový materiál.
FYZIKA Barbora Bartovská.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
-14- Vnitřní energie, práce a teplo, 1. td. Zákon Jan Klíma
Digitální učební materiál
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Elektrické teplo - základy Teplo 1 Elektrické teplo - základy.
Název materiálu: TEPLO – výklad učiva.
Název školy: Základní škola Lanškroun, nám. A. Jiráska 140 Autor: Mgr. Jiří Vávra Datum: Název: VY_32_INOVACE_04_F8 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Karolína Hadrbolcová Materiál: VY_52_INOVACE_PV14.34 Téma: Teplo Číslo.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:Fyzika Ročník:8. ročník Klíčová slova:Měření tepla Autor:Mgr. Lucie.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Fyzika 2. stupeň VY_52_INOVACE_01_11 Teplota tělesa Mgr. Lucie.
Teplo ZŠ Velké Březno.
Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7
Z MĚNA VNITŘNÍ ENERGIE TEPELNOU VÝMĚNOU Mgr. Kamil Kučera.
Molekulová fyzika a termika
16. Kruhový děj s ideálním plynem, 2. termodynamický zákon
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
-14- Vnitřní energie, práce a teplo, 1. td. Zákon Jan Klíma
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_45_Hraj
Změny skupenství látek
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Vytápění Teplo.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
zpracovaný v rámci projektu
zpracovaný v rámci projektu
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Pořadí šablony a sada: 20 Molekulová fyzika a termika Materiál: VY_32_INOVACE_MFTER.20 Vytvořený ve školním roce: (datum) Téma: Molekulová fyzika – opakovací křížovka Předmět a třída: fyzika, sexta osmiletého gymnázia Anotace: Materiál slouží ke zpestření poslední hodiny molekulové fyziky. Je potřeba PC, interaktivní tabule (nebo keramická tabule s projektorem), microsoft powerpoint. Autor: Josef Knot Klíčová slova: Ověřený dne:

Křížovka 1) Jak se nazývá poslední takt čtyřdobého mototu?

Křížovka 2) Jak se nazývá pevná látka s pravidelným uspořádáním částic?

Křížovka 3) Jak se nazývá samovolné pronikání částic jedné látky do druhé látky téhož skupenství?

Křížovka 4) Jak se nazývá energie složená z energií jednotlivých částic daného tělesa?

Křížovka 5) Jaká je jednotka termodynamické teploty?

Křížovka 6) Jak se nazývá těleso, od kterého přijímá tepelný stroj teplo?

Křížovka 7) Jaká jednotka má rozměr kg·m 2 ·s -2 ?

Křížovka 8) Jaká fyzikální veličina je určena energií, kterou při tepelné výměně předá teplejší těleso chladnějšímu?

Křížovka 9) Jak se nazývá děj, při kterém se mění pevné skupenství přímo na plynné?

Křížovka 10) Podle jaké fyzikální veličiny lze rozhodnout, zda jsou dvě tělesa, která se dotýkají, v rovnovážném stavu?

Křížovka 11) Jak se nazývá děj, při kterém mají stavové veličiny stejné hodnoty na počátku i na konci děje?

Křížovka 12) Jak se nazývá tepelně izolovaná nádoba s míchačkou a teploměrem?

Křížovka 13) Jak se nazývá fyzikální veličina, která určuje množství tepla potřebné k ohřátí tělesa o daný počet stupňů celsia?

VÝFUK KRYSTALICKÁ DIFÚZE VNITŘNÍ KELVIN OHŘÍVAČ JOULE TEPLO SUBLIMACE TEPLOTA KRUHOVÝ KALORIMETR TEPELNÁKAPACITA

Použité zdroje a literatura 1. Vlastní archiv