Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. L4 z webové stránky Napíšeme na tabuli!

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Fonologie Cvičení číslo 2. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Advertisements

Fonologie Cvičení číslo 6.
Song Presentations. L12 nová slova Stupňování přídavných jmen viz: worksheet na webové stránce.
Dejte slova do věty II Put the words between slash marks into the appropriate case. Vzor: Se /sestra/ je vždycky problém. Se sestrou je vždycky problém.
Practice with moci Insert the appropriate present tense form of moci into the following sentences. Vzor: Neznáte tady nikoho? ___ vám pomoct já? Neznáte.
Poslechneme píseň: Díky. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Eportfolio Otázka číslo 4. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Fonologie Cvičení číslo 8. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Jan Ámos Komenský.
Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.
1. Ročníkový pohovor Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření:
Poradce 2010 Bob Kartous 7. dubna 2010, Brno. Znáte odpověď na dotaz studenta? 1.Co je to TSA? 2.Jaký je rozdíl mezi testem OSP a TSP? 3.Dokážete vyjmenovat.
Fonologie Cvičení číslo 5. Interview Kde jsi byl/byla včera? Co jsi dělal/dělala včera? Co budeš dělat dnes po hodině češtiny? Co budeš dělat zítra?
Konverzace Popište někoho!. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Song presentations. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
VY_III/2_INOVACE_86_Zdeněk Svěrák
Fonologie Cvičení číslo 1. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Osobnosti národního obrození
Poslechněme píseň: Buď na mě hodná. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
VE ŠKOLE Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_681_2TR_PRV Autor: Mgr. Jana.
Ten, to, ta: Demostrative Pronouns Insert the correct form of the demonstrative pronoun into the following sentences. Be sure to use the appropriate case,
Connecting Sentences with který Connect the following sentences with který. Remember to put který into the appropriate number and case. Vzor: Viděl jsem.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. Dikt át L6 ex4 1. Rád ____ rozhlas.
Fonologie Cvičení číslo 7. Otázky o zkoušce Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Vyhodnocení ankety „Kde a jak hledáte odborné informace?“
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. Diktát: napíšeme na tabuli.
ROZBOR VYHLÁŠKY Č. 72/2005 SB. Prezentuje Petra Procházková a Jakub Pivarč UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM Pedagogická fakulta.
Josef Kajetán Tyl Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Holajová.
Který or Jaký? Insert the proper form of který (which one?) or jaký (what sort of?), depending on the sense of the sentence. Vzor: V(e) ____ jazycích máte.
Singular to Plural Rewrite the following sentences and change all nouns, adjectives, and verbs from singular to plural. Vzor: Studentka opakovala novou.
VY_III/2_INOVACE_93_Helena Zmatlíková
Konverzace Co jsi dělal/dělala ve sněhu?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Povídka II In the following short story, fill in the blanks with the appropriate Czech translation of the English pronoun given in parentheses.
Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.
MASARYKOVO GYMNÁZIUM VSETÍN
Celorepubliková soutěž cesta do Lucemburku a Belgie Proč téma Rusko vs Evropa? aktuální, zajímavé a týká se nás (EU, slovanský národ.....)
Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.
Povídka In the following short story, fill in the blanks with the correct Czech form of the English pronoun given in parentheses.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_13_M8_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Mocniny s přirozeným mocnitelem Základní škola.
1 Prezentace Přírodopis lehce a zábavně – elektronická učebnice přírodopisu pro ZŠ
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_5.1.9 Města Pardubického kraje Téma: Česká republika jako součást.
Technologie pro publikování na webu II Ing. Jiří Štěpánek
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.1.5 B. Němcová Název sady: Český jazyk 4. ročník Číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno- venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_13_Česká.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_Pohádky (1.)B.Němcová TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:
LEKTORÁT GENT. OBSAH  Belgie  Čeština v Gentu (2 instituce)  Univerzita Gent  Studenti češtiny v Gentu  Spolupráce UGent  Užitečné odkazy.
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_10_08_F9_Hanak AUTOR : Ing. Roman Hanák TÉMA : Vedení elektrického proudu v polovodičích.
Zkoušky z jazyků a jazyková příprava do programu Erasmus+
Interrogatives with ně- and ni-
Který or Jaký? Insert the proper form of který (which one?) or jaký (what sort of?), depending on the sense of the sentence. Vzor: V(e) ____ jazycích.
Čeština: 2. lekce Czech language: 2nd lesson
PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D. SZ7BK_SP1P Speciální pedagogika 1
Vypracovala: Mgr. Jana Jelínková
LITERÁRNÍ KVÍZY 1 VY_32_INOVACE_A01
ve středověku a raném novověku
Ten, to, ta: Demostrative Pronouns
Autor: Mgr. Irena Nádvorníková
Čeština: 2. lekce Czech language: 2nd lesson
Connecting Sentences with který
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Copak tady děláte? tázací oznamovací Věta zvolací.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_08_M6_Hanak TÉMA: Desetinné číslo
Connecting Sentences with který II
Dualismus.
Singular to Plural Rewrite the following sentences and change all nouns, adjectives, and verbs from singular to plural. Vzor: Studentka opakovala novou.
Spisovatelé a ilustrátoři
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_02_M7_Hanak TÉMA: Racionální čísla
Transkript prezentace:

Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?

L4 z webové stránky Napíšeme na tabuli!

L Potřebuju knihu. Knihu mám na koleji.

L4 4 1.Potřebuju knihu. Knihu mám na koleji. Potřebuju knihu, kterou mám na koleji.

L Jan má knihu. V knize je mnoho českých písní.

L Jan má knihu. V knize je mnoho českých písní. Jan má knihu, v které je mnoho českých písní.

L Studenti často dávají otázky o chybách. Dělají chyby.

L Studenti často dávají otázky o chybách. Dělají chyby. Studenti často dávají otázky o chybách, které dělají.

L Pracuje na historickém románě. Román bude o Josefině Bonapartové.

L Pracuje na historickém románě. Román bude o Josefině Bonapartové. Pracuje na historickém románě, který bude o Josefině Bonapartové.

L Pro ty studenty mají speciální střední školy. Studenti budou studovat na univerzitě.

L Pro ty studenty mají speciální střední školy. Studenti budou studovat na univerzitě. Pro ty studenty, kteří budou studovat na univerzitě, mají speciální střední školy.

L4 5 Který vs. jaký

L studenti ještě nejsou tady? Jiří, Milena a Věra.

L4 5 1.Kteří studenti ještě nejsou tady? Jiří, Milena a Věra je rozdíl mezi románem a povídkou? Velký.

L4 5 1.Kteří studenti ještě nejsou tady? Jiří, Milena a Věra. 2.Jaký je rozdíl mezi románem a povídkou? Velký jsou univerzity v střední Evropě? Staré.

L4 5 1.Kteří studenti ještě nejsou tady? Jiří, Milena a Věra. 2.Jaký je rozdíl mezi románem a povídkou? Velký. 3.Jaké jsou univerzity v střední Evropě? Staré povídky Boženy Němcové máte? Tuhle a tamtu.

L4 5 1.Kteří studenti ještě nejsou tady? Jiří, Milena a Věra. 2.Jaký je rozdíl mezi románem a povídkou? Velký. 3.Jaké jsou univerzity v střední Evropě? Staré. 4.Které povídky Boženy Němcové máte? Tuhle a tamtu máte teď hodinu? Hodinu francouzštiny.

L4 5 1.Kteří studenti ještě nejsou tady? Jiří, Milena a Věra. 2.Jaký je rozdíl mezi románem a povídkou? Velký. 3.Jaké jsou univerzity v střední Evropě? Staré. 4.Které povídky Boženy Němcové máte? Tuhle a tamtu. 5.Kterou máte teď hodinu? Hodinu francouzštiny.

L chyby děláte? Gramatické.

L Jaké chyby děláte? Gramatické máte problém? Jen takový malý.

L Jaké chyby děláte? Gramatické. 7. Jaký máte problém? Jen takový malý. 8. V --- ústavu pracuje pan doktor Štěpánek? V ústavu pro jazyk český.

L Jaké chyby děláte? Gramatické. 7. Jaký máte problém? Jen takový malý. 8. V kterém ústavu pracuje pan doktor Štěpánek? V ústavu pro jazyk český slovo znamená “velmi”? Tohle.

L Jaké chyby děláte? Gramatické. 7. Jaký máte problém? Jen takový malý. 8. V kterém ústavu pracuje pan doktor Štěpánek? V ústavu pro jazyk český slovo znamená “velmi”? Tohle.

L Jaké chyby děláte? Gramatické. 7. Jaký máte problém? Jen takový malý. 8. V kterém ústavu pracuje pan doktor Štěpánek? V ústavu pro jazyk český. 9. Které slovo znamená “velmi”? Tohle. 10. Na --- univerzitě studujete? Na Univerzitě J. E. Purkyně v Brně.

L Jaké chyby děláte? Gramatické. 7. Jaký máte problém? Jen takový malý. 8. V kterém ústavu pracuje pan doktor Štěpánek? V ústavu pro jazyk český. 9. Které slovo znamená “velmi”? Tohle. 10. Na které univerzitě studujete? Na Univerzitě J. E. Purkyně v Brně.