Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
USA jako kolébka jazzu a moderní populární hudby
Advertisements

Název Dělení moderní hudby
20.1 Kořeny moderní populární hudby
HV-1 Hudební výchova DUM č. 6 Prima – kvarta osmiletého studia
ANTONÍN DVOŘÁK OBČANSKÁ VÝCHOVA 6. ROČNÍK
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 6.
Tereza Látalová.
Název šablony: Inovace v HV 32/Hv10/ Zbíral Vzdělávací oblast: Umění a kultura Název výukového materiálu: Historie české populární hudby Autor:
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Enviromentální výchova.
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 HUDEBNÍ VÝCHOVA.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Klára Motlíčková, KVARTA
Pavel Adam.  Free Jazz  Přístup k Jazzové hudbě, který vznikl kolem 50. až 60. let, i když se free jazz značně liší.  Společným rysem byla nespokojenost.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Nela Chalupová.
ICT 2 – 3 – 24 HV Johan Sebastian Bach
Rhythm and Blues Vendula Zimová.
Funk Denisa Zouharová.
Název Divadlo Semafor Předmět, ročník Český jazyk a literatura, tercie
Název Václav Hrabě Předmět, ročník Český jazyk a literatura, tercie
What is Easter? VY_32_INOVACE_3B6 G ymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Věra Dundálková.
Název šablony: Inovace v HV 32/Hv05/ Zbíral Vzdělávací oblast: Umění a kultura Název výukového materiálu: Historie české populární hudby Autor:
název odvozen od anglického to rag – roztrhat nebo rozervat, melodie je totiž jakoby rytmicky roztrhána černoši doufali, že se prosadí jako vážná hudba,
Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět: Český jazyk a literatura Ročník: 9. ročník Anotace: Leo Rosten životopis, charakteristika.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. MARTINA MYŠKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_778_VÝVOJ_JAZZU TÉMA: Tradiční jazz ČÍSLO.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Blues Richard Malý.
Název Folková hudba Šablona CZ.1.07/1.4.00/    Poř.číslo HV 7
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Enviromentální výchova.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
JIMI HENDRIX Americký kytarista, zpěvák a skladatel
Moderní populární hudba
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika Ročník :
Bo ř ek Králík.  50. léta 20. století v USA  vytvo ř ili ho Afroameri č ané  objevil „ č ernou“ muziku pro bílé Ameri č any a Evropany.
Tereza Šípková, sekunda
ICT – 2 – 3 – 23 HV Wolfgang Amadeus Mozart
Disco Barbora Králová.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Ročník: 4. Předmět: Hudební výchova.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_359_Bohuslav Martinů AUTOR: Mgr. Markéta Lyková ROČNÍK, DATUM:
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
The Beatles Vypracoval: Bořivoj Kašparovský.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika Ročník :
Veronika Zvoníčková 9.B. Životopis Vynálezy
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:6.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Ročník: 5. Předmět: Hudební výchova.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Jazz.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Jazyk a jazyková komunikace.
Hudební výchova Inovace výuky na Gymnáziu Otrokovice formou DUMů CZ.1.07/1.5.00/ Autor: Mgr. Michal Mynář.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Prvouka Ročník : 1.
Moderní jazz Jana Beděrová.
Bukovinová Barbora Kvarta
NÁZEV ŠKOLY: Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6
Louis Armstrong AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Mgr. Lenka Vrzáňová VY_32_INOVACE_5B_O9_JAZZ Dějiny hudby 8. ročník
HUDEBNÍ VÝCHOVA – 7. ROČNÍK
NONART 1. polovina 20.století
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Jazz AUTOR: Mgr. Aleš Skála NÁZEV: VY_32_INOVACE_29_02_HV8_Skála
VY 32 INOVACE 547.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
JAZZ ICT Financováno z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR.
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou
Transkript prezentace:

Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/02.0041 Ročník: 5. Předmět: Hudební výchova Téma: Louis Armstrong Autor: Mgr. Věra Švecová

Louis Armstrong 4. srpna 1901?, New Orleans - 6. července 1971, New York slavný americký jazzový trumpetista a zpěvák nelehké dětství těžké začátky sňatek s prostitutkou, poté svatba s Lilian Hardinovou (1924)

Kariéra nahrával s vlivnými skupinami Hot Five (zal. 1935) a Hot Seven (zal.1927); od roku 1944 hrál s tradičně zaměřenou skupinou All Stars vystupoval v kabaretu Sunset Cafe polovina 30. let – vrchol kariéry zemřel 6. července 1971 v New Yorku

Návštěva Prahy v roce 1965 kapela All Stars

Slavné skladby Oh, when the saints go marching in (Pochod svatých) Hello, Dolly!, Git On Board (Loď dětí) Big Butter And Egg Man, Come Back Sweet Papa, V.S.O.P., Hotter Than That, Savoy Blues Alligator Crawl, Potato Head Blues (s kapelou Hot Seven)

Ukázky http://www.youtube.com/watch?v=wyLjbMBpGDA http://www.youtube.com/watch?v=kmfeKUNDDYs

Kornet žesťový nástroj, vzhledem podobný kapesní trubce používá se zřídka a např. v jazzu Louis Armstrong hrál z počátku své kariéry právě na kornet, který má stejný nátrubek i rozsah jako klasická trubka

Použité zdroje: http://cs.wikipedia.org/wiki/Kornet_%28hudebn%C3%AD_n%C3%A1stroj%29 (15.3.2011) http://cs.wikipedia.org/wiki/Louis_Armstrong (15.3.2011) http://armstrongovo.misto.cz/ (15.3.2011) http://www.vaclavchochola.cz/Osobnosti/Armstrong/armstrong.html (15.3.2011) http://www.youtube.com/watch?v=wyLjbMBpGDA (15.3.2011) http://www.youtube.com/watch?v=kmfeKUNDDYs (15.3.2011)