Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Advertisements

Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Obyvatelstvo AMERIKY.
AMERIKA - OBYVATELSTVO
Jižní Amerika.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Geografická charakteristika latinské ameriky
Zdroj obrazového materiálu www. images.google.com
Základní charakteristika obyvatelstva Ameriky
AMERIKA.
Průmysl a zemědělství Ameriky
STÁTY SVĚTA Rasová skladba.
AMERIKA obyvatelstvo.
Identifikátor materiálu: EU
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční.
Počítání s mocninami – I.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:8. ročník Klíčová slova:Amerika, Jižní Amerika –
Střední Amerika.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Mexiko, státy Karibského moře, státy Jižní Ameriky
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Identifikátor materiálu: EU
POROVNÁVÁNÍ A ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
VY_32_INOVACE 01 Úvod do Ameriky - poloha, rozloha, členitost
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zdroj obrazového materiálu www. images.google.com
Druhá mocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál.
Rozklad čísel na desítky a jednotky
Zdroj obrazového materiálu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:8. ročník Klíčová slova:Amerika – vlajky států Autor:Mgr.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
2. ročníku Opakovací test. Otázka 1: Pro které světadíly jsou typické následující skupiny obyvatel? a) Mayové b) Tuaregové c) Inkové d) Masajové Otázka.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_228_jižní Amerika I. AUTOR: Zdeněk Hořava ROČNÍK, DATUM: 7.,
KANADA Státní uspořádání: F _ _ _ _ _ _ E _ _ provincií a _ teritoria
Vzdělávací oblast/obor
Zápis čísla v desítkové soustavě
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ČÍSELNÁ OSA 0-20 Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Třetí mocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál.
Severní Amerika Obyvatelstvo a sídla.
STŘEDNÍ AMERIKA.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková NÁZEV: VY_32_INOVACE_12_ ZEMĚPIS 7. ROČNÍK TEMA: Střední Amerika ČÍSLO.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_63_01 Název materiáluObyvatelstvo.
11. STŘEDNÍ AMERIKA PEVNINSKÁ ČÁST VY_32_INOVACE_12_Z5
VY_32_INOVACE_Fi_I_04 Název Kanada Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4.
6. AMERIKA - OBYVATELSTVO
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_23_Lidské rasy
Obyvatelstvo Na Zemi žije v současnosti více než 7 miliard lidí.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
VY_32_INOVACE_Fi_I_10 Název Brazílie
SEVERNÍ A JIŽNÍ AMERIKA
AUTOR: Mgr. Marcela Maršálková NÁZEV: VY_52_INOVACE_01_F+Z_31
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL: VY_32_INOVACE_06_Z67_02
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_SEVERNÍ AMERIKA
Poloha a státy AUTOR: Alena Carbolová
VY_32_INOVACE_268_Státy Laplatské nížiny a tropické JA
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Transkript prezentace:

Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován Mgr. Alenou Čermákovou

Závěrečné opakování učiva světadílu Amerika

Řešení otázek: 1/ Severní Amerika - Kanada, USA Střední Amerika – Kostarika, Jamajka… Jižní Amerika - Ecuador, Venezuela… 2/ Největší členitost je mezi Mexickým zálivem a Karibským mořem. 3/ Míšenci – složená manželství ras europoidní (kolonizátoři),mongoloidní(původní obyvatelé) negroidní(otroci),kteří dnes obývají celý světadíl s dalšími pozdějšími přistěhovalci. 4/ Střední Amerika pěstuje jako typické plodiny banány, batáty, cukrovou třtinu, bavlník, tabák

5/Angličtina, francouzština, portugalština, španělština. 6/Kanada – Inuite, Kuba – tabák, Chile – Andy, USA – ropa. 7/ Hovězí maso vyváží Argentina (Brazílie). 8/ A) nepatří Dalas B) nepatří jablka 9/ Slumy jsou příbytky nejchudších na perifériích velkoměst bez vody, odpadů, elektřiny. 10/ Dané pojmy charakterizují největší stát Jižní Ameriky – Brazílii.

11/ USA – 50 států, Florida, Karolína(S,J),Texas, Ohio, Utah, Arizona, Alabama….. 12/ Nejrozvinutější Kanada, USA, Brazílie 13/ Např. NP, vodopády, sochy, karneval, pyramidy pláže, planina Nazca, kuchyně……