T-Systems Konvergentní služby pro veřejnou správu Igor Tomeš.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Poznejte jak je skvělé Mít to pod Kontrolou a máte svou infrastrukturu pod kontrolou Michal Hroch Produktový manažer Microsoft ČR.
Advertisements

Komplexní řešení metropolitních sítí
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
Metropolitní síť. Co přináší metropolitní síť obcím  Pokrytí požadavků občanů na moderní technologie  Jistota dobrého rozhodnutí – možnost rozšíření.
ISC Communication Czech a.s.
Hosting informačního systému K2
Správa IT infrastruktury: lépe, snadněji, bezpečněji a levněji
Podnikové informační systémy úvod
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
© 2003 FSS, spol. s r.o. Všechna práva vyhrazena.1 e - Insurance Management System Financial Support Services Struktura systému.
D I G I T Á L N Í V Ý Z V Y ING. JAN ŠTĚPNIČKA PRAHA - 6. PROSINCE 2013 TRENDY VÝSTAVBY BEZDRÁTOVÝCH TELEKOMUNIKAČNÍCH SÍTÍ ARBOR, spol. s r.o.
Audit IT procesů ve FNOL
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Informalční technologie jako klíčový faktor pro udržení konkurenceschopnosti společností na trzích EU.
LCS International, a.s..
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Informační technologie pro české a slovenské zdravotnictví Integrační a komunikační centrum zdravotnických informací.
Zvyšování kvality poskytovaných služeb - efektivní řízení servisní péče Konference SIS2010, Brno Petr Bříza, Versino CZ, s.r.o.
Možnosti financování rozvoje zdravotnického IT a návratnost investic MUDr. Pavel Kubů.
Konference SI Praha Ladislav Přívozník is:energy czech a.s.
17. března 2003 Univerzální přípojka – brána do IVS Miroslav Nováček Libor Neumann.
Zkušenosti ze zavedení systému řízení kvality informačních služeb
Converged Communications Friday, April 10, 2015 Telekomunikační technologie jako nástroj pro optimalizaci chodu zdravotnického zařízení.
IP telefonie studie a co dál
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
Komerční využití systému ISDS
… pro váš klidný spánek … Autor : Martin HANZAL, Founder and Development Director SODATSW spol. s r. o.; Sedlákova 33; Brno;
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Telefonování přes Internet
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Jan Křečan ISSS 2005 Profesionální řešení komunikace pro státní správu a samosprávu.
System Management.
Úvod do nových médií a komunikace Ing. Jiří Kysela Katedra informačních technologií - Fakulta elektrotechniky.
IBM Global Services ČR © 2006 IBM Corporation April, 2006 E-stát a EU Pavel Hrdlička.
Předávání dat a komunikace s OTE
Teleworking v Asseco CR Renata Leflerová Ředitel LZ Praha
Role ČESKÉHO TELECOMU v dopravní telematice ISSS, Hradec Králové, dubna 2005.
Zásady koncepce KIVS a CMS, realita roku KIVS -Centralizovaná komunikační infrastruktura s centrálním místem služeb, které je jediným místem bezpečného.
Copyright © 2011, atlantis Leden Copyright © 2011, atlantis Aruba VPN NEW.
SIM hunting (Vyhledání volné SIM) 2N ® NetStar.
2N® EasyGate PRO. 2N® EasyGate PRO 2N® SmartGate UMTS.
Konference CATE 2001 EXPERT & PARTNER engineering.
EGovernment Struktura služeb a řešení. Obsah 1.Požadavky KIVS a řešené problémy 2.Vývoj koncepcí 3.Stávající KIVS a její rozvoj v souladu s koncepcemi.
======!"§==Systems= Řízená informační a komunikační infrastruktura Igor Tomeš Strana: 1 Řízená informační a komunikační infrastruktura Igor Tomeš T-Systems.
Jednotné komunikační prostředí města Plzně
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Šetření o využívání informačních technologií ve veřejné správě Konference ISSS 2006.
Přístup k řešení bezpečnosti IT Nemochovský František ISSS Hradec Králové, dubna 2005.
Na cestě k ASP Jiří Voříšek VŠE - KIT publikováno: červen 2002.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Společnost Eurotel pro státní správu. 2 Silný partner pro veřejnou správu ›Společnost Eurotel poskytuje dlouhodobě všem zákazníkům profesionální servis.
Telefónica O2 - informační a komunikační řešení
GSM.
1. 2 Zabezpečená mobilní komunikace 3 Private Circle chrání Vaši komunikaci před odposlechem či narušením. Jedná se o komplexní řešení pro zabezpečení.
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ projekt spolufinancovaný z programového období Integrovaný operační program (IOP)
Logistický proces ve firmě Petr Hobža – Strážnické brambůrky SAP Business One Pavel Rumplík Obchodní ředitel.
1 Architektura IS podporující manažerské řízení 9. MEZINÁRODNÍ KONFERENCE O INFORMATICKÉ PODPOŘE PERSONÁLNÍCH PROCESŮ V OZBROJENÝCH SILÁCH A STÁTNÍ SPRÁVĚ.
VoIP – internetová telefonie Technická řešení © Mgr. Petr Loskot
VY_62_INOVACE_ – Přímé bankovnictví Autor Ing. Hana Sůvová
2N® Omega Series 2N TELEKOMUNIKACE a.s..
Chytrý Jihomoravský kraj ?
Inf Elektronická komunikace
Internet - historie.
Telefónica Czech Republic a.s.- co vše pro vás děláme Miroslav Hořejší
Telekomunikační a informační infrastruktura
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Telefonická centra tísňového volání linky 112
Transkript prezentace:

T-Systems Konvergentní služby pro veřejnou správu Igor Tomeš

Strana 1 ISSS 2007 Agenda Témata Představení T-Systems PragoNet Vize T-Systems One Phone

Strana 2 ISSS 2007 Kdo je T-Systems? Stručné představení Výnosy EBIT Zaměstnanci Mezinárodní přítomnost Zákazníci Celosvětově Bez mimořádných vlivů Celosvětově Pobočky ve více než 20 zemích a dodávky služeb po celém světě. Více než z celého světa cca. 12,6 miliard € 298 miliónů € cca gedas Prvního dubna 2006 převzal T-Systems společnost gedas AG od Volkswagen AG. V roce 2005 dosáhl gedas AG obratu 606 milionů euro a dodával služby zákazníkům z automobilového průmyslu, transportu, logistiky a veřejné správy.

Strana 3 ISSS 2007 T-Systems Vlastnická struktura T-Systems Deutsche Telekom AG T-Mobile Czech Republic T-Systems Czech Republic T-Systems PragoNet, a.s. gedas ČR s.r.o. T-Com T-Mobile Česká republika 100 % 61%

Strana 4 ISSS 2007 T-Systems v České republice Přehled Segmentace zákazníků Fakta a čísla Centrála, pobočky Praha Brno Liberec Mladá Boleslav Telekom Global Network Pozn.: Výsledky za rok 2006 nejsou auditovány.

Strana 5 ISSS 2007 T-Systems v České republice Vybraní zákazníci IT Infrastructure Services

Strana 6 ISSS 2007 Agenda Témata Představení T-Systems PragoNet Vize T-Systems One-Phone

Strana 7 ISSS 2007 T-Systems: Více flexibility pro vaše podnikání. „T-Systems poskytuje služby jak v oblasti informačních technologií, tak i telekomunikací. Jsme jediným poskytovatelem na světě, který korporátním klientům garantuje jediný kontakt, bez ohledu na to, zda požaduje IT služby nebo telekomunikační služby. Dodáváme řešení připravená přesně namíru pro vaši společnost. Díky tomu se můžete koncentrovat na jádro vašeho podnikání a zvýšit svoje konkurenční výhody.“ Lothar Pauly, T-Systems CEO.

Strana 8 ISSS 2007 Vize T-Systems je postavena na skutečnosti, že ICT je na trhu vyžadováno už dnes. Požadavky trhuVize T-Systems Zákazníci stále častěji hledají možnosti jak spravovat IT a TC produkty a služby end-to-end prostřednictvím jediného SLA, které podporuje odpovídající obchodní procesy. V Evropě budeme leaderem v ICT.

Strana 9 ISSS 2007 Představte si spojení dvou dobrých věcí…

Strana 10 ISSS 2007 Světy IT a TC se začínají sjednocovat… HR BPO Telekomunikační světIT svět SAP ERP Procesy Aplikace Infrastruktura TC síť SměrovačTelefon PBX – hlasové služby Call centrum Datové centrum PC Oborová řešení End-to-end – SLA Jedna platforma

Strana 11 ISSS 2007 Nová ICT řešení otevírají přístup na nové trhy a přinášejí nové obchodní příležitosti. Nová řešení ICT svět – spojení Proces Aplikace Infrastruktura Směrovač Telefon Datové centrum PC Integrované call centrum/CRM ERP Hlas … Směrovač PC Blackberry

Strana 12 ISSS 2007 T-Systems v České republice Naše portfolio

Strana 13 ISSS 2007 Agenda Témata Představení T-Systems PragoNet Vize T-Systems One-Phone

Strana 14 ISSS 2007 Vznik „One-Phone“ Předpoklady Graham Bell Telefon v práci a telefon doma Telefon má pamět a záznamník Utržené sluchátko Tekuté krystaly IP po drátech a vzduchem WiFi a VoIP „Pane Watsone, přijďte sem. Potřebuji vás.“

Strana 15 ISSS 2007 Prostředí podnikové komunikace Účinky informační exploze 20% respondentů obdrží denně více než 100 e- mailů, zpráv hlasové pošty a faxů 38% používá více než 5 komunikačních zařízení, telefonů, mobilů atp. 41% používá nejméně 2x mobilní zařízení během cesty 64% respondentů požaduje jedno místo pro příjem veškerých zpráv 56% respondentů by uvítalo jediné číslo, na němž by byli dostupní 72% nemá přístup ke kontaktním údajům subjektů v případě naléhavé potřeby komunikace

Strana 16 ISSS 2007 Konvergované řešení

Strana 17 ISSS 2007 Konvergovaná řešení Diskutovaná podmnožina konvergovaných řešení Klasické aplikace se za použití nových technologií stávají dostupné z jednoho zařízení – One Phone koncept LAN Podniková datová síť PBX Podniková hlasová síť GSM Veřejná hlasová síť PDA, noteboky Mobilní „PC“ VoIP WLAN / GSM One Phone Konvergované řešení VoIP Veřejná hlasová síť

Strana 18 ISSS 2007 Typový příklad řešení – Spojení mimo veřejnou síť

Strana 19 ISSS 2007 Přínos konvergovaných řešení komunikací Podmíněné přínosy A - S dnešními možnostmi V rámci podnikové WiFi sítě a GSM sítě realizovat koncept One-Phone Úspora provozních nákladů za hovorné Dramatické snížení počtu telefonních přístrojů a PBX Zvýšení dostupnosti klíčových lidí Zvýšení mobility pracovníků B - VoIP na mobilu v systémech 3. a 4. generace K předešlému navíc i „flat rate“ za hovorné mimo dosah podnikové sítě C - VoIP v domácnosti Pokud není VoIP na mobilu v síti 3. nebo 4. generace Více telefonů na jedné domácí VoIP přípojce a to včetně výběru „One-Phone“ podle volaného čísla Obdoba i pro data Cenově dostupná technologie

Strana 20 ISSS 2007 Kdo má v ruce osud „One-Phone“ Varianta A Lze zajistit se současnými technologiemi a to i včetně mobilních aplikací Je to na rozhodnutí zákazníka, zda a eventuelně pro koho se mu to vyplatí Je to rozhodnutí zákazníka zda bude implementovat či nikoliv Varianta B Bude umožněna mobilními operátory Bude nabídnuta alternativci pomocí WiFi a WiMax – diskutabilní pokrytí a kvalita (QoS) Bude nutná infrastruktura zákazníka? Bude jen jedno telefonní číslo? Varianta C Zdánlivě nenastane – hovoří pro ní ochrana výnosů mobilních operátorů Je možná jen při fix2mobile konvergenci a to na úrovni ústředen Podmínka – jedno telefonní číslo na „One-Phone“ pro libovolnou lokalitu

Strana 21 ISSS 2007 Příklad řešení Seamless Solution – přínos řešení pro zdravotnictví Za pomoci unifikované komunikace: stráví více času s pacienty a méně s administrací Produktivita sester roste za pomoci unifikované komunikace Současná situace: sestry ztrácí hodnotný čas každou směnu Péče o pacienty Unifikovaná komunikace: Integrované zprávy Rychlá dostupnost expertů Doasažitelnost jediným číslem Ad hoc konference Mobilní zařízení Zasílání a příjem zpráv Shánění expertů Stálý boj se zpožděním Čekání na odpovědi Vyhledávání mobilního personálu Distribuce mnoha zpráv

Strana 22 ISSS 2007 Příklad řešení Zabezpečení přenosu tísňového volání Brána výstrahy Sesterna Sestra Pokoj pacienta Klinický info systém Aplikace Integrovaný alarm / upozornění Zpětné volání jedním tlačítkem Pevná/bezdrátov á LAN Možnost lokalizace pacientů/přístrojů … Bezpečnost Přivolání sestry

Strana 23 ISSS 2007 Příklad řešení Tísňové monitorování pacienta Brána výstrahy Sestra Klinický info systém Aplikace Integrovaný alarm / upozornění (číslo pokoje/postel, text, grafy) Bezpečnost Middleware Klinické informační systémy Sesterna Lékařské přístroje

Strana 24 ISSS 2007 Otázky?

Strana 25 ISSS 2007 Děkuji za pozornost.