TVORBA HODNOTY VNÍMANÁ ZÁKAZNÍKEM

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Logistika v silniční dopravě
Advertisements

Princip 7 *S.
Optimalizace zásob ŠKODA AUTO a.s..
VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
LOGISTIKA ZÁSOBOVÁNÍ NÁHRADNÍMI DÍLY V AUTOSERVISECH
Tvorba cen v maloobchodě
Logistika Ing. Jan Pivoňka.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Balance Score Card (BSC) v řízení dodavatelských systémů
Analýza zdrojů a schopností organizace
Optimalizace logistického řetězce
HODNOTA A SPOKOJENOST.
Vybrané problémy z distribuční logistiky
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
LOGISTICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM
Place – místo prodeje (distribuce)
4 Optimalizace úrovně dodavatelských služeb zákazníkům
Výrobek a jeho životní cyklus
Nákup ( kap. 12).
Průmysloví zákazníci Kdo tvoří průmyslový trh
ZÁKLADNÍ SLOŽKY LOGISTICKÉHO ŘÍZENÍ
MARKETINGOVÝ MIX.
MAJETEK PODNIKU září 2012 VY_32_INOVACE_UCE_070106
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 3/14.
KONKURENCE, HOSPODÁŘSKÁ SOUTĚŽ
LOGISTICKÉ SYSTÉMY /14.
Výběr dodavatelů Ivan Gros
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
3 Simulace řízení informačního a materiálového toku - logistická hra
5 Optimalizace zásob Servisní logistika prof. Ing. Václav Legát, DrSc.
Finanční analýza.
PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ
8 Případové logistické studie Servisní logistika prof. Ing. Václav Legát, DrSc. Ing. Martin Stávek Katedra jakosti a spolehlivosti strojů Technická fakulta.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Cena má vliv na zisk, CF, konkurenceschopnost výrobce.
Manažerské informační systémy Informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
STRATEGIE ZMĚNY 1. Model diagnózy podniku 2. Strategie změny 3. Procesně orientovaný přístup.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Vyřizování objednávek – objednávkový cyklus, formy objednávek
2 LOGISTICKÉ SYSTÉMY Servisní logistika prof. Ing. Václav Legát, DrSc.
3. Přednáška - ZÁKAZNICKÝ SERVIS
Petráčková Jozová Cézová
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
8. Marketing.
Model strategie marketingového mixu
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Jaroslav Bazala Brno, 16. září 2015 Proč je důležité plánování a logistický audit ve výrobní firmě?
Přednáška č. 5 Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících výkonnost podniku.
Majetek podniku. oběžný majetek – jednorázový, spotřebován, mění podobu (materiál) oběžný majetek – jednorázový, spotřebován, mění podobu (materiál) dlouhodobý.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Distribuční logistika Zpracoval Ing. Jan Weiser. Obsah výkladu  Definice distribuční logistiky  Základní činnosti, které se realizují při distribuci.
PODNIKOVÉ ČINNOSTI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
LOGISTIKA LOGISTIKA LOGISTIKA - vychází (z logis, ubytování) znamená původně přechodné ubytování a zásobování vojska - nauka, která se zabývá fyzickými.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Zásoby Kateřina Pinkasová. Zásoby  jsou hospodářské prostředky, představují suroviny, materiály, součástky, polotovary, moduly, hotové výrobky  Jednorázově.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
VY_32_INOVACE_Sikorová_ VO členění podle forem činnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
IAS 2 ZÁSOBY.
IAS 2 ZÁSOBY.
Marketingové strategie
Tržní síly nabídky a poptávky, elasticita a její aplikace TNH 1 (S-3)
Transkript prezentace:

TVORBA HODNOTY VNÍMANÁ ZÁKAZNÍKEM

Hodnota vnímaná zákazníkem Pevný vztah se zákazníkem = podnikové aktiva Problém na trhu: Síla značky a image firmy KLESÁ s důvodu Větší informovanosti zákazníka o alternativách Věrnost značce je pomijivá Co to znamená: Budovat pevný vztah se zákazníkem

Budování vztahu se zákazníkem Znamená: Udržet si zákazníka – loajalita Poznat jeho nejvyšší hodnotu Zaměřit se na procesy – přinášející hodnotu Cíl – zvýšit hodnotu vnímanou zákzníkem Zaměřit se na ty vlastnosti výrobků které pokládá zákazník za nejdůležitější Hodnota (vnímaná zákazníkem) rovná se: Cena výrobků Další přínosy pro zákazníka

Hodnota poskytovaná zákazníkovi (HPZ)-poměr mezi: Kdo je zákazník? Konečný spotřebitel Odběratel v řetězci Hodnota poskytovaná zákazníkovi (HPZ)-poměr mezi: Vnímané přínosy - vyšší než Celkové náklady na držení výrobků Náklady na skladování Náklady na provoz Náklady na údržbu Každý má své cíle

Jak zvýšit hodnotu vnímanou zákazníkem? Maximalizovat poměr mezi těmito dvěma faktory tzn: Zvýšit hodnotu výrobku Snížit náklady Logistika je nástroj jak zlepšit – čitatele i jmenovatele Například maloobchodní prodej: Měřítko hodnoty poskytované odběrateli dodavatelem je vliv na: Růst tržeb Růst zisku

Jak zvýšit hodnotu poskytovanou zákazníkovi pomoci logistických procesů? Včasné dodávky Zkrácení dodací lhůty Pohotová reakce Vnímané přínosy Hodnota poskytovaná zákazníkovi Méně zásob Menší objednací náklady Nízké náklady z deficitu zásob Vnímané Oběti (cena) (náklady)

Předání námi vytvořené hodnoty zákazníkovi znamená: Akt fyzického předání Schopnost pružné odezvy Propojení informačního systémů Zkrácení času vyřízení objednávek Zkrácení času dodání Sledování stavu zásob u odběratele