OBJEM TĚLESA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Objem a jeho měření.
Advertisements

VÝPOČTY POVRCHŮ A OBJEMŮ TĚLES. UŽITÍ GON. FUNKCÍ
Výpočet hmotnosti tělesa
Jednotky objemu. Měření objemu kapalin.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Poznámky pro výuku Předmět: Matematika Autor: Lucie Strouhalová
Povrch krychle a kvádru
Matematika Povrchy těles.
KVÁDR POVRCH A OBJEM.
Příprava laboratorní práce č.3
síť, objem, povrch opakování
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
1) Určete odchylku přímek AC a CC´
MGR. LADISLAVA PATEROVÁ
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Objem a povrch ve slovních úlohách
Mgr. Ladislava Paterová
Za předpokladu použití psacích potřeb.
Povrch a objem krychle a kvádru (příklady)
Základní škola praktická a základní škola speciální
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Převody jednotek objemu
Matematika Objemy těles.
Fyzika 6. ročník Objem Anotace
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Matematika pro 8. ročník Objem hranolu..
Neznámá ze vzorce. Vypočtěte výšku c kvádru o objemu V = 300 cm 3, když a = 3 cm, b = 2 cm a = 5 cm, b = 10 cm a = 4 cm, b = 5 cm a = 6 cm, b = 2 cm délky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
VÝPOČET HMOTNOSTI Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_03_B_2_Výpočet hmotnosti Téma: Fyzika.
Krychle a kvádr Povrch a objem VY_42_INOVACE_16_02.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Určování objemu různých těles Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo.
Pythagorova věta v prostoru – tělesová úhlopříčka.
F YZIKA Hustota látky Vypracoval: Lukáš Karlík. H MOTNOST RŮZNÝCH LÁTEK Co je těžší kilogram peří nebo kilogram železa? Jsou stejně těžké. Mají však stejný.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Určování hustoty látek Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo projektu:
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
Objemové jednotky a jejich převody
Interaktivní procvičování hustoty
Hustota a její měření.
Stereometrie Povrchy a objemy těles.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Objem a povrch kvádru a krychle
Objem tělesa Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
Matematika pro 8. ročník Hranoly – příklady – 1.
zpracovaný v rámci projektu
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Fyzika 6. ročník
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Objem hranolu.
Objem objem je fyzikální veličina, kterou značíme V
- Výpočet objemu tělesa
Hradec Králové Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B39M6_Krychle
EU_42_sada1_05_M_Tělesa_2_Šeb
OBJEM objem je fyzikální veličina určující část prostoru, kterou zabírá těleso Značka objemu: V.
AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_42_OBJEM TEMA: FYZIKA
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
POVRCH A OBJEM KRYCHLE A KVÁDRU
Pythagorova věta v prostoru – tělesová úhlopříčka krychle a kvádru
Výpočty objemu krychle a kvádru
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Povrch krychle.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_45_F6
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_03 Objem a povrch
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_19_Tělesa
Transkript prezentace:

OBJEM TĚLESA

OBJEM TĚLESA Objem je počet jednotkových krychlí, které vyplní těleso. jednotková krychle

Urči objemy těles v krychlových jednotkách Postavení libovolného tělesa z krychliček a jeho prostorové otáčení.

1 2 3 4 5 hrana krychle objem krychle Úkol: Ze stavebnice složte krychle, které budou mít hranu 1, 2, 3, 4 jednotky. Pracujte ve dvojicích. Zjistěte, jaký je objem všech krychlí a zapište do tabulky. hrana krychle 1 2 3 4 5 objem krychle

Objem krychle se vypočítá podle vzorce V = a . a . a Objem kvádru se vypočítá podle vzorce V = a . b . c

Jaký je objem krychle o hraně 4 cm ? o objemu 20 cm3 ? 2 cm, 2 cm a 3 cm ? Vypočítej objem kvádru s rozměry 5 cm, 2 cm, 1 cm. o objemu 30 cm3 ? 64 cm3 1000 cm3 ne 12 cm3 10 cm3 ano