Projekt Inkluzívní škola
Kurikulární reforma Možnosti Motivace učitelů Dovednosti Tradice
Inkluze Integrace ≠ Ignorace Nutné změny v pojetí výuky, změny přístupu a metod Východiskem učivo nebo žák a jeho rozvoj ??
Inkluzívní škola Semináře Hospitace Metodici – pilotní škola ESF – nelze ne nadané děti
Projekt Inkluzívní škola obecně – naučit se pracovat s různorodou skupinou
Identifikace systematičnost odbornost – zjišťovat to, co je opravdu podstatné
Diferenciace Smíšené skupiny - věk - paralelní třídy Vnitřní diferenciace
Týmová práce (role) Problémové, induktivní učení Individ. Plány Tvůrčí úlohy Projekty Externisté Domácí práce Literatura, učebnice Zájmové aktivity E-learning
Hodnocení Klasifikace Kriteriální hodnocení - znalosti - pokrok - vlastní vklad - sebemotivace - týmová spolupráce - samostatnost
Děkuji za pozornost Tomáš Houška