Z 14 -9 CELÁ ČÍSLA POROVNÁVÁNÍ -8 < -6 15 > - 22.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DESETINNÁ ČÍSLA.
Advertisements

Úvod. Porovnávání celých čísel.
Sčítání celých čísel.
Téma: KLADNÁ A ZÁPORNÁ CELÁ ČÍSLA
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Algoritmy I Cvičení č. 3.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
70.1 Porovnávání desetinných čísel
Obory čísel Přirozená čísla, nula, celá čísla, racionální čísla, iracionální čísla a reálná čísla.
Zpracovala Mgr. Jana Říhová pod metodickým vedením RNDr. Růženy Blažkové, CSc.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Téma: POROVNÁVÁNÍ CELÝCH ČÍSEL
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 1
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
HRAJEME SI S ČÍSLY POROVNÁVÁNÍ ČÍSEL VY_32_INOVACE_3
15.1 CELÁ ČÍSLA Večer ukazoval teploměr +5 °C a ráno -1 °C.
Téma: CELÁ ČÍSLA znázornění absolutní hodnota porovnávání sčítání
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
DESETINNÁ ČÍSLA Porovnávání.
Celá čísla Násobení.
Z CELÁ ČÍSLA ÚVOD
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
AnotacePrezentace, která se zabývá porovnáváním zloků se stejným a různým jmenovatelem na číselné ose. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný.
Uložení čísel v počítači Informatika pro ekonomy II doplněk.
NEROVNICE S ABSOLUTNÍ HODNOTOU
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Porovnávání.
Porovnávání desetinných čísel
Matematika a její aplikace Porovnávání celých čísel VY_42_INOVACE_30 Sada 3 Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Základní škola.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Písmena N; Z; Q; R jsou používána pro označení číselných oborů.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Digitalizace výuky Příjemce
Funkce Absolutní hodnota
ROVNICE S ABSOLUTNÍ HODNOTOU
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Absolutní.
CELÁ ČÍSLA.
11.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Celá čísla Pojem celé číslo,sčítání,odčítání. Jméno autora: Marie Roglová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): Září 2012 Ročník:7. Tematická oblast:
Celá čísla ZŠ Mysločovice, 7. ročník. Celá čísla  Množina celých čísel Z Záporná čísla Nula Kladná čísla.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Celá čísla Úvod. Porovnávání celých čísel..
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Funkce Absolutní hodnota
Mgr. Radka Pospíchalová
Početní výkony s celými čísly: násobení
zpracovaný v rámci projektu
DESETINNÁ ČÍSLA.
RACIONÁLNÍ ČÍSLA USPOŘÁDÁNÍ CELÝCH ČÍSEL. RACIONÁLNÍ ČÍSLA USPOŘÁDÁNÍ CELÝCH ČÍSEL.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola Čelákovice
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Početní výkony s celými čísly: sčítání a odčítání
ČÍSELNÉ MNOŽINY © Jitka Mudruňková 2014.
Početní výkony s celými čísly: sčítání a odčítání
Zlomky (5) Porovnávání zlomků
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
KMT/DIZ2 CELÁ ČÍSLA (možnosti jejich zavedení, významy znaménka "-", porovnávání celých čísel, operace s celými čísly ) konstrukce množiny celých čísel.
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Úvod Porovnávání celých čísel
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_15_M7_Hanak TÉMA: Celá čísla
Transkript prezentace:

Z 14 -9 CELÁ ČÍSLA POROVNÁVÁNÍ -8 < -6 15 > - 22

Porovnávání celých čísel (uspořádaní pomocí znaků    ) Celá čísla lze porovnávat, protože množina celých čísel je uspořádaná, což lze dobře vidět při jejich znázornění na číselné ose. Př. Znázorni na číselné ose čísla 0, -1, 2, 3, -4. -4 -1 0 2 3

Platí: 2  -1 2 je více vpravo než -1 -1 > -4 -1 je více vpravo než -4 3 > -4 3 je více vpravo než -4

Obecně platí: Každé kladné číslo je větší než jakékoliv záporné číslo Obecně platí: Každé kladné číslo je větší než jakékoliv záporné číslo. Nula je větší než každé záporné číslo. Nula je menší než každé kladné číslo.

Porovnejte 5 a 9 5 < 9 (dvě kladná čísla) -5 a 9 -5 < 9 (záporné a kladné číslo) 5 a -9 5 > -9 (kladné a záporné číslo) -5 a -9 -5 > -9 (dvě záporná čísla)

Procvičování 1. Porovnejte dvojice čísel: -7 9 h) 0 -12 4 -16 k) -591 -589 -3 -8 l) -478 -487 2 7 m) 594 663 -52 -69 n) 129 -129

2. Seřaďte a) od nejmenšího: 2; 4, -3; -5; -4, 0; 7; -11; 6; b) vzestupně: -12; 48; -62; -20; 0; -19; 56 c) sestupně: 256; -315; -482; -380; 75; -278; 637

3. Vypište všechna: a) celá kladná čísla, která jsou menší než 3 b) přirozená čísla, která jsou menší než 3 c) celá záporná čísla, která jsou menší než 3 d) celá čísla, která jsou menší než 3