Specifika vztahu ředitele a zástupce ředitele umělecké školy - příležitost k aplikaci leadershipu
Jaký je student na umělecké škole? Symfonický orchestr Divadelní orchestr Sólová dráha Práce v oblasti kultury Pedagogika
Jaký je začínající učitel na umělecké škole? Nemá dostatek informací z oblasti obecné pedagogiky Neorientuje se v nových metodách pedagogické práce Nezná specifika výuky žáků se spec. vzděl. potřebami Neovládá správné vedení třídní dokumentace na umělecké škole Nemá základy v komunikaci s rodiči ….
Jaký je začínající učitel na umělecké škole? Je v přístupu k dětem samostatný a značně tvořivý Je vnitřně motivovaný na studijních výsledcích žáků Je schopen před žáky předstupovat jako aktivní vzor Je flexibilní v používání různých forem výuky Disponuje přirozenou empatií a mimořádnou emoční inteligencí
KONKURZNÍ ŘÍZENÍ NA ŘEDITELE
Jaký má být zástupce ředitele na „leadershipácké“ škole?
Jak se má chovat ředitel, aplikující leadership, ke svým zástupcům? Jiří Stárek ředitel ZUŠ Hostivař