Specifika vztahu ředitele a zástupce ředitele umělecké školy - příležitost k aplikaci leadershipu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní umělecká škola V. Petrželky, Edisonova 90, Ostrava – Hrabůvka
Advertisements

„PROFROZUČ“ Prezentace projektu ZUŠ Sokolov. PROFROZUČ, neboli „Profesní rozvoj učitele ZUŠ“ je název projektu, vytvořeného Základní uměleckou školou.
Výukový program SmartMusic Studio, nástroj moderního vyučování hudby na ZUŠ SmartMusic Studio v dokumentech Školního vzdělávacího programu.
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT.
Různé role zástupce ředitele školy
Vítejte v Církevní základní škole a mateřské škole Přemysla Pittra.
Slezské gymnázium Druh školy: střední škola (gymnázium)
Moderní vzdělávací systémy vyšších a vysokých škol neuniverzitního typu Ing. Daniel CHOC CCA Group a.s.
Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/ Stěžejním motivem je představení netradičních a inovativních výukových.
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
METODICKÁ DOPORUČENÍ K ZAČLEŇOVÁNÍ ŽÁKŮ-CIZINCŮ DO VÝUKY
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných Seminář pro ředitele a koordinátory ZUŠ Čeladná 2009 PaedDr.KarelTomek.
Dobrá škola ?. Co je produktem školy? Výstupy: výsledky dlouhodobé efekty.
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Hodnocení IVP.
Minimální preventivní program školy
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
KARIÉRNÍ SYSTÉM ŘEDITELŮ
Kvalitní škola – kritéria a indikátory hodnocení
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
Bc. Lektorství cizích jazyků
Přednáška č.1 Školský management Mgr. Jana Kratochvílová.
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
Metodická východiska pro utváření hodnotových postojů ve školní třídě Bc. Jana Kocourková.
Školní speciální pedagog. Diagnostika speciálních vzdělávacích potřeb žáka Provádění, event. zajištění krátkodobé i dlouhodobé individuální práce se žákem.
Nadané děti. Nadané děti, jejich identifikace a zařazení do vzdělávacího programu Definice nadání: Nadaní jsou identifikováni profesionálně kvalifikovanými.
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Bc. Lektorství cizích jazyků
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
Praxe ve školní psychologii Školní psychologie jako aplikovaná psychologická disciplína.
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
S POLUPRÁCE PŘESHRANIČNÍCH REGIONŮ V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ projektový záměr Evropská územní spolupráce (EUS), INTERREG V-A AT-CZ.
Osobnostní rozvoj Znalost a aplikace principů M.M. Pravidla Komunikace a zdvořilostní formy chování Mravní hodnoty Já rodina okolí Zralá osobnost dítěte.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Projekt Etická výchova na ZŠ nám. Curieových v Praze.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Metodická schůzka RŠPP – VIP II Dr. Anna Kucharská, Ph.D.
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Praktická aplikace teoretických poznatků z hláskosloví Online diskuse k virtuální hospitaci – Open Gate, gymnázium.
Tisková konference k pětiletému výročí zavedení EtV jako DVO.
Kraslice, – Úvod – několik slov o projektu … – Naladíme se … – Nadané děti – Ing. Petr Čavojský / Mgr.
9. Tvorba individuálního plánu
Co se rozumí kvalitou vzdělávacích služeb Mgr. Pavel Říha
Nadané děti.
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Projekt Podpora žáků s SVP
Pilot ZUŠ „Podpora činnosti základního uměleckého školství
PROFESE UČITELE Radek Šír.
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Moderní metodické materiály a metody výuky angličtiny pro 1. a 2
9. Tvorba individuálního plánu
DIDAKTICKÉ ZÁSADY obecné požadavky uplatňované v procesu výuky zajišťují kvalitu výchovně vzdělávacího procesu vztahují se na všechny stránky výuky, na.
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Kdo je víc? ŘŠ nebo ZŘŠ? Dagmar Chroboková Petr Lehký.
Práce se selhávajícím žákem
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Význam a přínos šablon pro málotřídní školy
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Pedagog.
Digitální učební materiál
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PRAHA 7 Strossmayerovo nám. 4
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Specifika vztahu ředitele a zástupce ředitele umělecké školy - příležitost k aplikaci leadershipu

Jaký je student na umělecké škole? Symfonický orchestr Divadelní orchestr Sólová dráha Práce v oblasti kultury Pedagogika

Jaký je začínající učitel na umělecké škole? Nemá dostatek informací z oblasti obecné pedagogiky Neorientuje se v nových metodách pedagogické práce Nezná specifika výuky žáků se spec. vzděl. potřebami Neovládá správné vedení třídní dokumentace na umělecké škole Nemá základy v komunikaci s rodiči ….

Jaký je začínající učitel na umělecké škole? Je v přístupu k dětem samostatný a značně tvořivý Je vnitřně motivovaný na studijních výsledcích žáků Je schopen před žáky předstupovat jako aktivní vzor Je flexibilní v používání různých forem výuky Disponuje přirozenou empatií a mimořádnou emoční inteligencí

KONKURZNÍ ŘÍZENÍ NA ŘEDITELE

Jaký má být zástupce ředitele na „leadershipácké“ škole?

Jak se má chovat ředitel, aplikující leadership, ke svým zástupcům? Jiří Stárek ředitel ZUŠ Hostivař