Školení pro nové MANAGERY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
pro společnost Chodura
Advertisements

„NAŠE CESTA K VLASTNÍMU HODNOCENÍ“ Základní umělecká škola J.B.Foerstera JIČÍN.
JAK PREZENTOVAT PREZENTACI
Cyklus seminářů „Musíš chtít sama“ Jdeme s kůží na trh.
Finanční gramotnost Spolupráce naší školy s firmou Centrum finanční gramotnosti, o.s. více informací naleznete na
„Dobrý tým dělají detaily“ domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy.
OSOBNÍ SEZNAMKA BEATRIS. PROČ OSOBNÍ? Dostane se Vám osobního přístupu Budete komunikovat s živým člověkem (se mnou) ☺ Nebudete vystavovat svůj profil.
Vztahy mezi lidmi 7. ročník - září.
SITUACE NA TRHU PRÁCE Ing. Denisa Klingerová, Lucie Persichová
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Jak se uplatnit na trhu práce
PŘÍKLAD KVALITATIVNÍHO VÝZKUMU
Vítáme Vás na dnešním odpoledním setkání na téma…
IveHale s.r.o..
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Zásady pozorování a vyjednávání
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink Cíl: V době vymezené na seminář zopakovat a prohloubit znalosti a dovednosti účastníků v oblasti.
Motivační dopis Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Autor výukového materiálu: Adéla Fišerová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:17. září 2012 Číslo.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
Malý exkurz do psychologie komunikace v souvislosti s externí komunikací Junáka Junák - svaz skautů a skautek ČR.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tématická oblastOdborné předměty – Dopisy a tabulky podle ČSN.
Proces komunikace VYSÍLAČPŘIJÍMAČ Předávat myšlenky Porozumět informaci PŘENOS ZakódovatDekódovat Poruchy.
Bc. Jitka Hošková. pomáhá určit, který uchazeč bude pro firmu tím nejlepším zaměstnancem, a zároveň která firma bude tou nejlepší pro uchazeče. Nalézt.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Ekonomika Ročník: 1.
Motivační dopis přikládá se k životopisu cílem je zaujmout budoucího
VY_32_INOVACE_PSYM25560ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
První zaměstnání Petr Machala.
Projekt: Vzdělávání pro ekonomický rozvoj v zemědělství – Ing. Petr Hladký Agro Brno - Tuřany, a.s. Téma: Obchodní dovednosti pro obchodníky.
Komunikace s rodiči.
Prezentační dovednosti Michal Kindl. CÍL ŠKOLENÍ/PREZENTACE Seznámit se základními prezentačními dovednostmi, technikami a postupy používanými při tvorbě.
Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Accenture, its logo, and High Performance Delivered are trademarks of Accenture. Představení společnosti.

Než začnete podnikat Kdo je můj klient. Kdo je můj klient? S touto otázkou souvisí spousta dalších: Jak velký je „můj trh“? Je tam pro mě místo? Kolik.
SOCIÁLNÍ KOMUNIKACE KAPITOLA 10. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Absolventi na trhu práce
Aktivní naslouchání Nejdůležitější dovedností v procesu komunikace s partnerem je naslouchání.
Personální strategie mezinárodní firmy
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Přijímací pohovor prakticky „ Hledáme-li nového člověka do firmy, pak vybíráme vždy konkrétního člověka pro konkrétní činnost v konkrétním podniku.“
TEORIE.  důležitá součást při žádosti o práci či stáž, jedna z prvních informací o vás – pokud se bude líbit, můžete na jeho základě postoupit k pohovoru.
ČLOVĚK A SVĚT PRÁCE osnova. PRÁCE A PRACOVNÍ SÍLA  Trh práce  Pracovní síla  Potřeby  Pracovní kapitál  Lidský kapitál.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_JAROSLAV_HRUZA_SPOLECENSKA_VYCHOVA_A_KOMUNIKACE_PRIJIMACI_POHOVOR_BOTY _PREZENTACE_20 Název školyStřední.
Motivační dopis cíl dopisu: zapůsobit získat pozvání na rozhovor obsah dopisu: vysvětlení zájmu o práci forma dopisu: krátký text zásady při psaní: stručnost,
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
Od výzkumného problému k jeho řešení (výzkumu) Problém: Co tvoří základ interakce zdravotní sestry s pacientem, která má povahu ošetřovatelské péče?
Katherine z.s. Kateřina Kloudová Etiketa do škol.
Pouze pro společnost Microsoft a její partnery Použití příručky pro prodej zákazníkům ze sektoru SMB Vedle impozantního uvedení systému Windows 8 společností.
AnotaceMetodický pokyn Prezentace obsahuje celkem 9 snímků. Po spuštění jsou na 2. snímku pokyny pro postup práce s prezentací. Do 3. snímku je vložen.
Kariéra Předmět:Ekonomická praxe Ročník: 2. nástavbového studia - Podnikání Autor: Ing. Alexandra Herbriková Anotace: Materiál seznamuje žáky se základními.
-MOTIVAČNÍ DOPIS- OV 9. ročník, ZŠ.
Komunikace při přijímacím řízení a v pracovním týmu
Cesta k uplatnění na trhu práce Fond dalšího vzdělávání, 2017
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Ekonomika malých a středních podniků
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Mimoverbální komunikace
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Nejdůležitější dovedností s partnerem je naslouchání.
Prezentace obchodního plánu
Edukace jako pomoc ve stáří
Motivační dopis Většinou se přikládá k životopisu
Název společnosti Obchodní plán.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

Školení pro nové MANAGERY

2) Možnosti hledání kontaktů 1) Kdo je MANAGER AC 2) Možnosti hledání kontaktů - Osobní kontakt - Telefonický kontakt - Mailová nabídka 3) Jak vést obchodní rozhovor - Struktura rozhovoru - Kladení otázek - Překonání námitek 4) Pozitivní vyjadřování 5) Dobré rady na závěr Poradíme Vám

Kdo je MANAGER AC Je důležitou součástí vedení společnosti Zastupuje společnost v jednání, podepisování smluv, sepsání objednávek a získávání nových firem Vyhledává nové reprezentanty a tvoří svůj obchodní tým Buduje si vlastní dobrou image a tím rovněž přispívá ke zvýšení povědomí o naší společnosti Jeho top pozice rovněž přispívá k růstu společnosti na českém a slovenském trhu

Co nabízí pozice MANAGERA AC Zajímavou a samostatnou práci Každodenní kontakt s lidmi Možnost osobního rozvoje a školení Získávání nových poznatků Zajímavé finanční ohodnocení Budování vlastní kariéry Motivační programy

Předpoklady vašeho úspěchu 1) CÍLEVĚDOMOST Kdo nemá cíl, ten nikam nedojde myslete na svůj cíl před každou novou schůzkou. Po celý den a uvidíte, jakých výsledků jste schopni. Váš CÍL ?………………………. 2) VYTRVALOST Bez píle a vytrvalosti nedojdete k cíli ! 3) SEBEDŮVĚRA Člověk který si nevěří, není schopen najít své názory ani názory společnosti. Sebedůvěru získáte absolutní znalostí produktu, víte vše podstatné o společnosti, znáte konkurenční výhody a MÁTE SVŮJ CÍL ! ,,Ostatní si o nás myslí to, co si myslíme o sobě my sami˝

Profesionální vystupování Snažte se vždy ! Obchodní šatník IMAGE MANAŽERA První dojem Velmi důležité ! Profesionální vystupování Snažte se vždy ! Obchodní šatník Formální Neformální

Profesionální vystupování Hlas ==> Vždy máme možnost svůj hlas vylepšit Podání ruky ==> Odhadneme povahu člověka podáním ruky (pevný stisk, lehký dotyk, nervozita ...) Při podání ruky se díváme kam se dotyčný dívá (pohled do očí, mimo moji osobu…)

Obchodní šatník Formální Sako Neformální Trička, svetříky Sukně Boty Kostýmy, obleky Sako + sukně, Sako + kalhoty Sako + šaty Sako Jednobarevné Halenky, košile Jednobarevné nebo velmi jemný vzor Boty Udržované, čisté. Uzavřené (lodičku, polobotky) Šperky Čím méně tím lépe Neformální Trička, svetříky Různé barvy Sukně Různé délky Boty Sandály, lodičky, mokasíny Doplňky Podle oblečení lépe jemnější

PŘESTÁVKA 5min

První dojem První dojem si osobě,se kterou se setkáváme vytváříme max. do půl minuty a je definitivní Šanci zapůsobit první dojmem máme jen jednou VZHLED 55% => držení těla, váha, výška, barvy oblečení, účes, doplňky, řeč těla HLAS 38% =>barva, tón, rytmus hlasu, jistota SLOVNÍ OBSAH 7% =>o čem mluvíme, vědomosti

MOŽNOSTI ZÍSKÁVÁNÍ KONTAKTŮ 1)KDE? VLASTNÍ ZDROJE => Rodina,přátelé,sousedé…… SEZNAM FIREM => Internet(Seznam,Gogole..) ZLATÉ STRÁNKY => Seznam firem DOPORUČENÍ

2)JAK? E-MAILOVÁ NABÍDKA => Dopis, nabídka, obchodní sdělení MOŽNOSTI ZÍSKÁVÁNÍ KONTAKTŮ 2)JAK? E-MAILOVÁ NABÍDKA => Dopis, nabídka, obchodní sdělení viz ukázka TELEFONICKÝ KONTAKT STRUKTURA ROZHOVORU: Představení sebe a společnosti + pozdrav Důvod, proč oslovuji (NABÍDKA) Několik otevřených otázek(zjištění zájmu a potřeb zákazníka) Překonání námitek Domluva osobní schůzky OSOBNÍ SCHŮZKA DOMLUVA OSOBNÍ SCHŮZKY: Nabízíme dva možné termíny setkání Jsme konkrétní,(zřetelné pracovní vytížení) Nejvhodnější místo setkání je kancelář kontaktované firmy Nabídku zopakujeme (místo, datum, čas) Hned zapíšeme do diáře

OBCHODNÍ ROZHOVOR Pozdrav, představení sebe popř. firmy Představení nabídky Zjištění možnosti využití produktu pomocí otevřených otázek (vždy začínáme Co?, PROČ?, KDE?, KOLIK?, POVĚZTE MI…. Na tyto otázky nelze odpovědět ANO/NE z odpovědi lze zjistit řadu informací o kontaktované firmě

OBCHODNÍ ROZHOVOR Pozorně naslouchejte, odpovědi si pamatujte a snažte se najít záchytný bod, na který můžete navázat nabídkou spolupráce => obchodu!

PŘEKONÁNÍ NÁMITEK METODOU 4 KROKŮ

1) Ujasnění podstaty námitky Např. Takže říkáte že…. PŘEKONÁNÍ NÁMITEK METODOU 4 KROKŮ 1) Ujasnění podstaty námitky Dáme protiotázku Např. Takže říkáte že…. Pokud vám dobře rozumím, Myslíte si, že…. Kolik tedy chcete investovat? Co máte konkrétně na mysli?

PŘEKONÁNÍ NÁMITEK METODOU 4 KROKŮ 2) Vyjádření pochopení Já vám rozumím, také jsem měl takové obavy(pocit, zkušenost) Chápu vás, i já sem měl podobný pocit Ani nevíte jak vám rozumím……..

3) Vysvětlení, nabídka výhod PŘEKONÁNÍ NÁMITEK METODOU 4 KROKŮ 3) Vysvětlení, nabídka výhod …………….Právě proto vám nabízím možnost spolupráce …………….Sám sem si ověřil jak kvalitní produkt vám teď nabízím

NIKDY NEPOUŽÍVEJTE SLOVÍČKO ALE PŘEKONÁNÍ NÁMITEK METODOU 4 KROKŮ POZOR NA FORMULACE : Já vám rozumím, ALE…… Chápu vás, ALE…… NIKDY NEPOUŽÍVEJTE SLOVÍČKO ALE NEGUJE VŠE, CO JE VE VĚTĚ UVEDENO PŘED NÍM => VĚTA POTOM ZNAMENÁ NEROZUMÍM, NECHÁPU VÁS

Jak se vám to líbí? Jaký je nyní váš názor? PŘEKONÁNÍ NÁMITEK METODOU 4 KROKŮ 4) Ověření překonání námitky Jak se vám to líbí? Jaký je nyní váš názor?

Přivítejte je jako známku zájmu, využijte ve svůj prospěch PŘEKONÁNÍ NÁMITEK METODOU 4 KROKŮ Neberte námitky jako snižování produktu nebo společnosti, kterou zastupujete Přivítejte je jako známku zájmu, využijte ve svůj prospěch Kladně otevřené otázky, získáte více podrobných informací o firmě Aktivně naslouchejte, dejte najevo zájem, nepřerušujte Nereagujte emotivně, zopakujte vše co slyšíte a dejte najevo, že rozumíte Vžijte se do pozice kontaktovaného s použitím vlastních obchodních zkušeností

PŘESTÁVKA 5min

Uvědomte si ,že naše podvědomí neumí jednat záporně (NEPŘEDTAVUJ SI…) Pozitivní vyjadřování Uvědomte si ,že naše podvědomí neumí jednat záporně (NEPŘEDTAVUJ SI…) Záporné tvrzení se podvědomě mění v opak toho, co jsme měli v úmyslu

NEOBÁVEJTE SE => OBÁVEJTE SE TO NENÍ PROBLÉM => JE TO PROBLÉM Pozitivní vyjadřování ŘÍKÁME OSLOVENÝ VNÍMÁ NEOBÁVEJTE SE => OBÁVEJTE SE TO NENÍ PROBLÉM => JE TO PROBLÉM TO NEMŮŽETE ZKAZIT => ZKAZÍTE TO

PROTO VŽDY A VŠUDE MYSLETE A HOVOŘTE POZITIVNĚ Pozitivní vyjadřování PROTO VŽDY A VŠUDE MYSLETE A HOVOŘTE POZITIVNĚ + PAMATUJTE SI + PŘIJĎTE VČAS, + BUĎTE STATEČNÝ,… NEZAPOMEŇ NECHOĎ POZDĚ NEBOJ SE Zde nedochází ke změně v myšlení z + na -