Vesmírná loď autor: Kateřina Marková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Advertisements

Identifikátor materiálu: EU – ICT2- 1/34 Název materiálu:Obrázky z rukou Autor:Monika Bezdíčková Vzdělávací oblast: Umění a kultura Předmět: Výtvarná výchova.
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI _ VV, DUM 4
ČESKÁ REPUBLIKA Můj erb Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
Vysvětlení panelu nástrojů v „Malování“
VÝTVARNÉ TECHNIKY Tisk z koláže
JESKYNNÍ MALÍŘSTVÍ DOBA VZNIKU:
DRAK autor: Kateřina Marková. Trápil obyvatele široko daleko. Když měl hlad, požíral v okolí vše, co mu přišlo pod tlamu. Lidé se ho báli, ale nevěděli,
Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
Na dně oceánu autor: Kateřina Marková.
OCELOTISK.
TECHNICKÉ ZOBRAZOVÁNÍ
Ryby, rybky, rybičky autor: Kateřina Marková.
Výrobek - kytara Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Nicol Stavělová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
Elektronická učebnice - II
Kresba autor prezentace: Kateřina Marková.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
VY_III/2_INOVACE_37_Málování-nástroje Malování – nástroje Miroslav Kaňok.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Strašidelné okno.
VÝTVARNÉ TECHNIKY Papírořez Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
TECHNICKÝ VÝKRES Postup rýsování technického výkresu.
Jaro už je tady! autor: Kateřina Marková.
VY_32_INOVACE_10/2/5 Rozvoj klíčových kompetencí ve vzdělávací oblasti Člověk a umění Poměřování Mgr. Luboš Horký Autorem materiálu a všech jeho částí,
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 1 Barevná setkání - mandala Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 8) Možnosti.
Identifikátor materiálu: EU – ICT2- 1/38 Název materiálu:Vesmír Autor:Monika Bezdíčková Vzdělávací oblast: Umění a kultura Předmět: Výtvarná výchova Anotace:
Prostorové květiny Autor: Mgr. Petra Zdráhalová Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
EU ICT2/1/1/3 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma: Přírodninový tisk – zpracování přírodního materiálu Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
GIMP Využití nástroje Cesty Michal Zerzáň
Už se blíží Velikonoce autor: Kateřina Marková.
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
TECHNICKÝ VÝKRES Postup rýsování jednoduchého technického výkresu.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
PČ_036_Práce s papírem_Vytlačované přáníčko
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
Základní výtvarné vyjadřovací prostředky Hledáme možnosti linky
Veselý klaun Metoda quilling Doporučený věk 5 let a více.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_04_Malování-kopírování.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Vesmír Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními jevy.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Windows – Malování 1 VY_32_INOVACE_32_650
Práce s papírem a barvami
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Práce s papírem a drobným materiálem
Práce s papírem a barvami
Keith Haring Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Mraveniště Práce s přírodninou.
Program MALOVÁNÍ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
AutoCad 2012 Hladiny. AutoCad 2012 Hladiny Hladina Hladinu si můžeme představit jako průhlednou folii, na které jsou nakreslené některé prvky. Hladiny.
(malování štětcem, nástroj plechovka, tužka, kapátko, guma)
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Transkript prezentace:

Vesmírná loď autor: Kateřina Marková

Potřebujeme: tužku, menší papír bílou čtvrtku formátu A3 klovatinu kalíšek na klovatinu tenký a širší štětec křídové (suché) pastely

1. Představte si, jak bude vaše vesmírná loď vypadat 1. Představte si, jak bude vaše vesmírná loď vypadat. Její tvar si načrtněte na kousek papíru. Na samotnou čtvrtku nekreslete, protože by tužka byla vidět. Vymýšlejte různé tvary, fantazii se meze nekladou.

2. Trošku klovatiny nalijte do kalíšku a štětcem nakreslete obrys 2. Trošku klovatiny nalijte do kalíšku a štětcem nakreslete obrys. Malé detaily dokreslete tenkým štětečkem. Pozadí můžete zaplnit různými tělesy z vesmíru. Klovatinu nechte zaschnout.

3. Je-li klovatina suchá, vybarvěte celý výkres suchými pastely 3. Je-li klovatina suchá, vybarvěte celý výkres suchými pastely. Nemusíte se bát přetahů, protože na klovatině pastely nedrží. Používejte pestré barvy.

4. Zaplňte celou čtvrtku. Nikde nesmí být ani kousek bílého místa.

5. Nyní budete klovatinu vymývat pod kohoutkem vody nebo v tácku s vodou. Čtvrtky se dotýkejte co nejméně. Nepřejíždějte dlaní po výkresu, rozmazali byste si pastely. Obrázek nechte zaschnout.

6. Nažloutlá klovatina se vymyje, zůstane bílá kontura a pastely získají hedvábný efekt. A letíme do vesmíru......

Použité zdroje: http://technet.idnes.cz/vesmir-produkuje-dvakrat-vic-svetla-nez-se-myslelo-tvrdi-vedci-pvs-/tec_vesmir.aspx?c=A080521_163707_tec_vesmir_mbo