1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Advertisements

E-learningová podpora výuky CAD na FAST VUT v Brně
VŠB – Technická univerzita Ostrava
INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Mgr. Miroslav Kučera Mgr. Miroslav Kučera;
Mgr. Miroslav Kučera; Miroslav Kučera.
VŠB – Technická univerzita Ostrava VŠB – Technická univerzita Ostrava Hezký den Hezký den.
Akademický rok 2011/12 1. ročník – LS 1. cvičení
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
Studijní IS a e-learning Patrícia Eibenová
Mgr. Miroslav Kučera; Mgr. Miroslav Kučera.
Úvodní setkání Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
Školení IS Rozpisy studentů, závěrečné práce. Rozpisy Studium → Přehled balíků s tématy/variantami Balíky : byly vytvořeny - s názvem katedry, zvlášť.
Praha, 23. ledna  Zahájení (Štěpán Blahůšek)  Studijní opory a jejich závazná osnova (Vladimír Kaucký)  Přestávka  Editace interaktivní osnovy.
New Marketing Media Michal Pilík.
Úvod do managementu 1. seminář
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Strategie prodeje textilního zboží
Globální retailing v Evropě
Personalizace výuky prostřednictvím e-learningu. Struktura učebnice pro e-learning Obsah učebnice = struktura předmětu, kapitol cíleTabulka aktivni slovesa.docTabulka.
Plošná inovace předmětů s využitím e- learningových nástrojů Informačního systému Masarykovy univerzity (IS MU)
Distanční vzdělávání na VŠFS
2OP484 Manažerská informatika 4ÚvodSnímek 1 2OP484 Manažerská informatika 4 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Globální retailing v Evropě
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
Public relations Obsah a struktura inovovaného předmětu Projekt 1098/ inovace výuky studijního předmětu public relations financovaný z prostředků.
Základy regionální geografie
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Účetní systémy na PC (MPF_USPC)
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
ŘÍZENÍ INOVACÍ A ZMĚN Katedra managementu Ing. Patricia Jakešová
N_MaEk Manažerská ekonomika 12. cvičení Cizoměnové operace (finanční deriváty – forwardy, futures, opce) léto 2014 Skupiny: N_MaEk/R3PH.
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2011
E-learning v ISu Kontakt na e-technika:
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Tvorba e-learningové aplikace pro výuku obchodního práva na oborech s ekonomickým zaměřením Jindřiška Šedová a kol. Masarykova universita Ekonomicko-správní.
Marketing ve veřejném sektoru Základní studijní text Základní studijní text – pracovní verze ve Wordu DSO umístěná na :
Fyzická geografie Podzim 2014 Z0026/2 – čtvrtek 18 – 18.50, Z4 Z0026/3 – čtvrtek 19 – 19.50, Z4 Cvičení 1 - Organizační pokyny Mgr. Ondřej.
Fyzická geografie Podzim 2013 Z0026/4 – pondělí 13 – 13.50, Z3 Z0026/5 – pondělí 12 – 12.50, Z3 Cvičení 1 - Organizační pokyny Mgr. Ondřej.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
FINANČNÍ TRHY doc. Ing. Martin Svoboda, Ph. D
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
MMV ZS 2011/ Firemní kultura a interní komunikace PhDr. Iva Petrová Požadavky k akreditaci.
Základy managementu Ing. Alena Šafrová Drášilová
BPV_MVVS jaro 2014 Simona Škarabelová Zuzana Prouzová 2 externisté.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Základy informatiky Přednášející: Ing. Jana Krutišová Cvičící: Ing. Jan Štěbeták.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
2OP863 Manažerská informatika 4ÚvodSnímek 1 2OP863 Manažerská informatika 4 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
2OP483 Manažerská informatika 3ÚvodSnímek 1 2OP483 Manažerská informatika 3 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Jak na IS Informační systém Masarykovy univerzity is.muni.cz Julie Haladová IS-technička PrF 2013.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Záznamník učitele Bc. Jana Večeřová.
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Seminární práce – splněná docházka
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014
Pokyny ke zkoušce z biologie 2008/2009
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
Struktura a plán semestru
Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634
Kreditní systém studia
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
Možnosti e-learningu v IS MU a ukázky tvorby multimediálních učebnic
Transkript prezentace:

1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.

2.2. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje Podpora prodeje DSO Celkem 8 tematických bloků V rámci nich najdete: Učební texty Tzv. selftesty k procvičování učiva Modelové příklady( případové studie) 4 krátké POTy na zadaná témata

3.3. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje Závěrečný blok v něm anketní dotazník Možnost vyjádřit se k obsahu a formám výuky i ke spolupráci s tutorem Dotazník můžete spustit v odpovědníku v období od – Nyní studujete 6. tématický blok ( dle osnovy) Respektive dokončujete ( dokončili jste) 3. POT

4.4. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje Na schůzku společnou pro celou vaši skupinu se přihlašte na vypsaný termín prostřednictvím IS. Schůzka zahrnuje: Úvod pedagoga: -shrnutí hlavních myšlenek kurzu -diskuse k rozvoji oboru a předmětu -vyhodnocení práce studentů (zpětná vazba a udělení zápočtů) -doporučení k doplnění obsahu kurzu a závěr

5.5. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje HODNOCENÍ A UKONČENÍ PŘEDMĚTU Během semestru můžete získat body za splnění následujících studijních povinností: Povinnosti studenta - Bodové ohodnocení( 0 nesplnil,1 splnil) TEST 1max. 1 bod TEST 2max. 1 bod TEST 3max. 1 bod TEST 4max. 1 bod TEST 5max. 1 bod TEST 6max. 1 bod TEST 7max. 1 bod TEST 8max. 1 bod POT 1max. 1 bod POT 2max. 1 bod POT 3max. 1 bod POT 4max. 1 bod Prezentace max. 2 bod.

6.6. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje PODMÍNKY PRO ABSOLVOVÁNÍ ZKOUŠKY získání minimálně 6-ti bodů z testů 1-8, získání minimálně 3-ří bodů z POTů a dále je možné získat maximálně 2 body za prezentaci. Celkem je nutno pro získání zkoušky obdržet MINIMÁLNĚ 10 BODŮ. MAXIMÁLNÍ počet bodů je 14 a tedy výsledek výborně!.

7.7. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje Hodnocení 10 bodů - E 11 bodů - D 12 bodů - C 13 bodů - B MAXIMÁLNÍ počet bodů je 14 a tedy výsledek výborně!.

8.8. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje Kde se nacházíme? Nyní studujete 6. tématický blok ( dle osnovy) do Respektive dokončujete ( dokončili jste) 3. POT Práce jste odevzdaly do tzv. odevzdávárny Zde jsem vytvořil samostatnou složku pro Vaši skupinu Poslal jsem Vám cestu, jak se do ní dostanete

9.9. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje Odevzdávání POTů, podle skupin do tzv.odevzdávárny Internet – is.vsfs.cz – Osobní administrativa – Student – Studijní materiály (e-learning) – Podpora prodeje – Odevzdávárny – Kunz-POTy zima 2011 – vyberete skupinu, do které patříte – Nahrát soubor z počítače – Procházet (najdete ve svém počítači uložený POT) – Zavést

10. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje Další literatura Boček,M.;Jesenský,D.;Krofiánová,D. a kol.:POP in store komunikace v praxi.Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje.Praha: Grada Publishing, ISBN: Foret,M.:Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006.ISBN: Kotler,P.: Marketing Management.Praha: Victoria Publishing, 2000.ISBN: Pavlů,D.: Veletrhy a výstavy (kultura,komunikace, multimedialita,marketing).Příbram: Professional Publishing, ISBN:

11. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje Další literatura Pelsemacker, P.; Geuens, M.; Van den Bergh, J.: Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, ISBN: Šindler,P.:Event marketing.Jak využít emoce v marketingové komunikaci.Praha: Grada publishing, 2003.ISBN: Tellis,G.J.: Reklama a podpora prodej.Praha: Grada Publishing, 2000.ISBN: Zamazalová,M.:Marketing obchodní firmy.Praha :Grada Publishing, ISBN:

12. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje Děkuji Vám za pozornost