1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
2.2. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje Podpora prodeje DSO Celkem 8 tematických bloků V rámci nich najdete: Učební texty Tzv. selftesty k procvičování učiva Modelové příklady( případové studie) 4 krátké POTy na zadaná témata
3.3. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje Závěrečný blok v něm anketní dotazník Možnost vyjádřit se k obsahu a formám výuky i ke spolupráci s tutorem Dotazník můžete spustit v odpovědníku v období od – Nyní studujete 6. tématický blok ( dle osnovy) Respektive dokončujete ( dokončili jste) 3. POT
4.4. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje Na schůzku společnou pro celou vaši skupinu se přihlašte na vypsaný termín prostřednictvím IS. Schůzka zahrnuje: Úvod pedagoga: -shrnutí hlavních myšlenek kurzu -diskuse k rozvoji oboru a předmětu -vyhodnocení práce studentů (zpětná vazba a udělení zápočtů) -doporučení k doplnění obsahu kurzu a závěr
5.5. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje HODNOCENÍ A UKONČENÍ PŘEDMĚTU Během semestru můžete získat body za splnění následujících studijních povinností: Povinnosti studenta - Bodové ohodnocení( 0 nesplnil,1 splnil) TEST 1max. 1 bod TEST 2max. 1 bod TEST 3max. 1 bod TEST 4max. 1 bod TEST 5max. 1 bod TEST 6max. 1 bod TEST 7max. 1 bod TEST 8max. 1 bod POT 1max. 1 bod POT 2max. 1 bod POT 3max. 1 bod POT 4max. 1 bod Prezentace max. 2 bod.
6.6. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje PODMÍNKY PRO ABSOLVOVÁNÍ ZKOUŠKY získání minimálně 6-ti bodů z testů 1-8, získání minimálně 3-ří bodů z POTů a dále je možné získat maximálně 2 body za prezentaci. Celkem je nutno pro získání zkoušky obdržet MINIMÁLNĚ 10 BODŮ. MAXIMÁLNÍ počet bodů je 14 a tedy výsledek výborně!.
7.7. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje Hodnocení 10 bodů - E 11 bodů - D 12 bodů - C 13 bodů - B MAXIMÁLNÍ počet bodů je 14 a tedy výsledek výborně!.
8.8. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje Kde se nacházíme? Nyní studujete 6. tématický blok ( dle osnovy) do Respektive dokončujete ( dokončili jste) 3. POT Práce jste odevzdaly do tzv. odevzdávárny Zde jsem vytvořil samostatnou složku pro Vaši skupinu Poslal jsem Vám cestu, jak se do ní dostanete
9.9. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje Odevzdávání POTů, podle skupin do tzv.odevzdávárny Internet – is.vsfs.cz – Osobní administrativa – Student – Studijní materiály (e-learning) – Podpora prodeje – Odevzdávárny – Kunz-POTy zima 2011 – vyberete skupinu, do které patříte – Nahrát soubor z počítače – Procházet (najdete ve svém počítači uložený POT) – Zavést
10. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje Další literatura Boček,M.;Jesenský,D.;Krofiánová,D. a kol.:POP in store komunikace v praxi.Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje.Praha: Grada Publishing, ISBN: Foret,M.:Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006.ISBN: Kotler,P.: Marketing Management.Praha: Victoria Publishing, 2000.ISBN: Pavlů,D.: Veletrhy a výstavy (kultura,komunikace, multimedialita,marketing).Příbram: Professional Publishing, ISBN:
11. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje Další literatura Pelsemacker, P.; Geuens, M.; Van den Bergh, J.: Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, ISBN: Šindler,P.:Event marketing.Jak využít emoce v marketingové komunikaci.Praha: Grada publishing, 2003.ISBN: Tellis,G.J.: Reklama a podpora prodej.Praha: Grada Publishing, 2000.ISBN: Zamazalová,M.:Marketing obchodní firmy.Praha :Grada Publishing, ISBN:
12. Ing.Vilém Kunz, Ph.D. Podpora prodeje Děkuji Vám za pozornost