Systém pro podporu komunitního plánování

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spisová služba pro organizace zřízené Olomouckým krajem
Advertisements

Podpora terénních prací v projektu NIKM - národní inventarizace kontaminovaných míst, automatizace úloh Roman Bukáček, Jiří Chroust, Petr Pala, Jiří Zvolánek,
KIS Klientský Informační Systém
Seminář k výběrovému řízení 2014
Počítačové praktikum Úvod do předmětu
Digitalizace krizového plánu kraje Středočeského kraje
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Albertina a Report Mgr. Libuše Simandlová
MĚSTSKÝ ROK INFORMATIKY GIS – současnost a budoucnost mapových služeb města Plzně gis.plzen-city.cz Václav Kučera Správa GIS, Správa informačních.
IS na podporu Projektu vzdělávání zdravotníků - prohlubování a zvyšování úrovně odborných znalostí Ing. Michal Opat.
Program Systém vedení praxí. Program Systém vedení praxí  zjednodušení administrativních prací při umísťování žáků na provozní pracoviště ve firmě 
Safari Tech Books PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Podnikový systém SEWSS Jakub Charvát STATISTICA Enterprise-wide SPC System.
Finanční řízení podniku
NET Genium software pro výstavbu a provoz informačního portálu Martin Vonka
, Elektronické služby knihoven prakticky, Praha Portál STM Lucie Hejná Státní technická knihovna
M-Cloud.cz Groupwarové řešení pro malé a střední podniky.
Ing. Petr Pavlinec Otevřené datové zdroje Kraje Vysočina Ing. Petr Pavlinec, vedoucí odboru informatiky Kraje Vysočina.
KP-Win SQL přehled nových funkcí programu
IS DIS Zdeňka Fialová. Obsah 1.Základní informace 2.Využití 3.DIS POV 4.Ukázka 5.Související problémy.
Strana 1 © Vema, a. s., 7. dubna 2015 Intranetová řešení v PIS DS -Personalis 2005.
ARL klient Stručný přehled funkcí Klient – jiný přístup k datům v systému  Umožňuje používat i další pole v záznamu - Je nezbytný v případě.
Celní služby 2000 Radek Sedláček TranSoft a.s Radek Sedláček TranSoft a.s
OP Rybářství 2007 – 2013 Portál farmáře jako nový nástroj v komunikaci mezi žadateli a SZIF v rámci OP Rybářství. Ing. Antonín Vavrečka Oddělení metodiky.
E-utility report 9. Národní konference kvality 20.února 2013.
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
SEKCE SDRUK PRO IT Souborný katalog SKAT a elektronické informační zdroje z dílny firmy LANius s.r.o. Ing. Jiří Šilha.
BENEFIT 7 Bc. Iva Sobíková 8. října Cíl prezentace Žádosti Benefit 7+  Cílem - upozornit žadatele na záložky tohoto IS, se kterými mívají občasné.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Spolupráce aplikací MS Office Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.
Řešení pro poskytovatele internetu Komplexní pokrytí agendy ISP.
Portál Jednotné digitální technické mapy
Elektronické zpracování požadavků – evidence v databázi akcí Město Studénka – Městský úřad Studénka Cena Ministerstva vnitra za inovaci ve veřejné správě.
Informace jsou základním předpokladem úspěšného podnikání.
1 PORADA ŘEDITELŮ DĚTSKÝCH DOMOVŮ ZŘIZOVANÝCH MORAVSKOSLEZSKÝM KRAJEM A CÍRKEVNÍMI SUBJEKTY ODDĚLENÍ SPRÁVY ŠKOL 4. června 2009.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_01B11 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření prosinec.
Rezervační systém jídel
Novinky v registru digitalizace a možnosti další spolupráce RD SK ČR Helena Dvořáková, NK ČR.
Ivana Topolová VŠE v Praze
Shrnutí závěrů prvního konferenčního dne. Komunitní plánování, komunitní služby – jejich dostupnost a financování v Jihočeském kraji Mgr. Petr Studenovský.
Tomáš Režňák 5. dubna 2005 webmasterské setkání v rámci konference ISSS Centrum dopravního výzkumu Brno Intranet jako pomocník webmastera.
Personální systém na MF ČR
Verze 22 systému Aleph školení klienta 1. Struktura systému Typy bází: Bibliografická – obsahuje bibliografické záznamy – KNA01 ostrá báze Administrativní.
 Smlouva o poskytnutí účelové dotace čl. V., odst. 14 (Pověření poskytováním SOHZ čl. IV., odst. 13) a dále Metodika PK část XIII., odst. 13  mezní.
KA 02 - Mentoring Ing. Jiří Pešan manažer KA 02. Mentoring Hlavním cílem této aktivity je zajistit škole a jejím pedagogům metodickou a technickou podporu.
Projekt je spolufinancován Evropskou unií v rámci opatření 3.2, SROP. Jana Voldánová, Rostislav Honus Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR Prezentace.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation 9. ICT Forum, Praha Elektronická daňová správa Klientský přístup k daňovým subjektům.
Sekce SDRUK pro regionální funkce Centrální adresář knihoven stav aktualizace – květen 2016 NK ČR Praha PhDr. Eva Svobodová.
Zkušenosti s uplatňováním principů veřejné podpory v Královéhradeckém kraji Systém řízení a financování sítě sociálních služeb v Královéhradeckém kraji.
Územní identifikace a adresy v RÚIAN Jiří Formánek.
 Významný pokles počtu žáků na základních školách  Dlouhodobější demografické trendy  Zvýšené nároky na rozpočet města při financování provozu škol.
Anotace: Kancelářský balík od firmy Microsoft je nejčastěji používané řešení ve firmách i domácnostech. Žáci získají přehled o tomto produktu, získají.
VZ Zajištění podpory procesů a materiálně technického zázemí pro jednání pracovních skupin Informační systém Národní soustavy kvalifikací Návod na obsluhu.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
PŘÍLOHY MONITOROVACÍ ZPRÁVY 6. října OBSAH  Jednotlivé přílohy monitorovací zprávy  Elektronická žádost o platbu.
Datové centrum sociálních služeb v Libereckém kraji Interaktivní softwarový program určený pro poskytovatele sociálních služeb, zadavatele a také pro.
Webová aplikace BENEFIT Jeseník Olomouc Zlín Kroměříž.
as4u advanced system for you
Představení portálu Nevyhazujto.cz
Letecká informační služba pro GA 2017
Odbor ekonomický Krajského úřadu Jihomoravského kraje
BEZPEČNOST NA KONTAKTNÍCH MÍSTECH Czech POINT
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
Komunitní plánování Mirka Wildmannová.
Modul „Veřejné zakázky“
Klíčové aktivity projektu
Katalog sociálních služeb BENCHMARKING v katalogu sociálních služeb SocialniSluzbyUK.cz Projekt „Katalog sociálních služeb, zkvalitnění jejich.
PROCES INVESTIC NĚKTERÉ ASPEKTY U VEŘEJNÉ SPRÁVY.
Transkript prezentace:

Systém pro podporu komunitního plánování Ing. Jiří Stöhr DERS s.r.o. stohr@ders.cz

Aplikace nezávislá na OS Aplikace přístupná přes www rozhraní Aplikace nezávislá na html prohlížeči Snadná správa, aktualizace, kontrola, údržba

Dvě hlavní částí aplikace Katalog služeb (pro kohokoliv) Obslužná část (pro správce a poskytovatele) Zabezpečený přístup do obslužné části Zabezpečený přístup do katalogu služeb

Katalog služeb Centralizovaný prostor pro prezentaci nabízených služeb Dva druhy vyhledávacích mechanismů Automatické informování o novinkách v nabízených službách Poptávkový systém Centralizovaný prostor pro šíření dokumentů a zajímavých odkazů

Obslužná část Správa aplikace přes www rozhraní správce systému poskytovatel „manažer“ skupiny Vstupy do systému (editace účtů, výkazy) Výstupy ze systému (reporty) Různé role = různé nabídky

Správa osob a uživatelů Správa číselníků Editace pracoviště Tvorba komunitní sítě Správa osob a uživatelů Správa číselníků Editace pracoviště Editace prezentace Vyplňování výkazů Odkaz na stránku katalogu služeb Řešení poptávek od registrovaných klientů Prohlížení reportů vzniklých automatickým zpracováním výkazů Filtrovaný přehled výkazů všech poskytovatelů Změna hesla přihlášeného uživatele

Komunitní síť Komunitní síť Seznam poskytovatelů a jejich zařízení Evidence důležitých a stálých údajů Kontaktní údaje Administrativní údaje Seznam kontaktů Seznam kontaktních osob Nabízené služby Cílové a věkové skupiny klientů …

Editace účtu - poskytovatele Editace účtu - zařízení Komunitní síť Editace účtu - poskytovatele Editace účtu - zařízení

Editace účtu – poskytovatel

Editace účtu – zařízení

Editace prezentace

Výkazy Výkazy Jednoduchý formulář Přenos údajů z komunitní sítě Systém schvalování Systém oprav

Pro správce systému

Pro poskytovatele

Výkaz

Vyplňování výkazů Přenos údajů z účtů Vyplnění pouze „počty“

Reporty Online výstupy Průběžné výstupy x výstupy až z uzavřených výkazů Datové sklady pro jednotlivé typy reportů Online přístupy na historická data Tiskové sestavy + výstupy do MS Office

Reporty Financování Klienti Služby Personál Ostatní Základní údaje Souhrn finančních prostředků Provozní výdaje Investiční výdaje Vyjádření prostředků dle zřizovatele Vyjádření podílu prostředků města Ústí nad Labem Sledování projektů města Ústí nad Labem Klienti 6 druhů reportů Služby 3 druhy reportů Personál Ostatní Základní údaje

Reporty Financování Služby Personál Klienti Ostatní Základní údaje Souhrn finančních zdrojů 7 grafů Provozní výdaje Investiční výdaje Podíl dle zřizovatele 5 grafů Podíl dle typu služeb Projekty města Klienti Klienti/pohlaví 1 graf Věkové skupiny Cíl. skupiny/věk Zřizovatel, kategorie Právní forma Interaktivní report Služby Nabízené služby Služby/Celkem Služby/Zařízení Personál Celkově Cíl. skup./stálí, externí Cíl. skup./NUTS Ostatní Tabulka souvztažností Organizace péče Tabulka potřeb Základní údaje Sumy zařízení a uživ. Počty zařízení

Reporty - příklad

Reporty - příklad

Ing. Jiří Stöhr DERS s.r.o. stohr@ders.cz Děkuji za pozornost Ing. Jiří Stöhr DERS s.r.o. stohr@ders.cz

Ing. Jiří Stöhr DERS s.r.o. stohr@ders.cz Otázky ??? Ing. Jiří Stöhr DERS s.r.o. stohr@ders.cz