JADEGen Nástroj pro generování chování z prostředí Agent Studio Implementace (ver0.1)
Použití, Požadavky Generování kostry chování pro JADE agenty Nástroj neprodukuje finální kód Nástroj by měl produkovat kompilovatelný kód Úzká spolupráce s aplikací AgentStudio
Proces generování kódu XML JADEGen Agent
Mapování prvků na chování JADE ProcessNode DecisionNode MessageActivity CustomActivity ParallelBlock
Příklad procesu dle Agent Studia Seller Agent Buyer Agent
Příklad exportu
Příklad exportu II
Příklad kostry agenta Agent DataStore – sklad pro objekty
Příklad kostry chování Primární proces FSMBehaviour – konečný automat Registrace přechodů Registrace aktivit - stavů
Příklad kostry chování Uživatelská Aktivita Výběr požadovaných objektů Uložení výstupních objektů
Příklad kostry chování Rozhodnutí Místo pro specifikaci rozhodnutí
“Message” Aktivita Preddefinovaný postup přijetí zprávy Uložení přijatých objektů
Implementace JADEGen generuje pro JADE v Javě Rozšiřitelné pro C# JADEGen poskytuje pomocné třídy nutná rozhraní serializace JADEGen je nastavitelný zprávy, vstupní a výstupní objekty
Problémy a další postup Vstupní/výstupní objekty Analýza se nezabývá přesnou identifikací objektů které jsou pro aktivitu vstupní a výstupní. (Datový model?) DecisionPoint by měl mít definovány vstupní objekty Zprávy Potřeba přesněji definovat komunikační protokol už na úrovni analýzy
Další postup Export z AgentStudia Upřesnění datového modelu Identifikace aktivit Doimplementování chybějících částí Paralelní větvení Podproces