Jak získat prvních 1 000 followerů a neztratit je Pavel Ungr, konzultant.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak si vedou značky českých mobilních operátorů v sociálních médiích aneb co může značka v SM získat Martin Jindra.
Advertisements

Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
URČOVÁNÍ ČASU Prvouka 1. a 2. ročník Gabriela Mikulková 2011.
Zoner Foto Studio Bohumil Bareš.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotacePrůmysl Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje odvětví průmyslu v ČR.
ô BARVY ŽIVOTA odkaz: Pozitivní noviny AInformace o projektu SENIOŘI K POČÍTAČŮM! (pro další šíření v médiích) ● POZITIVNÍ NOVINY jsou tvůrcem.
Internet Název materiálu: VY_INOVACE_xxx_internet2
Jak se stát miláčkem vyhledávačů
Internet pro programátory. Jaké nám dává internet možnosti? Jaké nám dává internet možnosti? …………………………..……………… Tematicky zaměřené portály a servery Internetové.
Antické mýty v obrazech
Autor: Ondřej Šimčík. OBSAH  Televizory Televizory  Počítače Počítače  Mobilní Telefony Mobilní Telefony.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
SLUNCE Přírodověda 5.ročník Gabriela Mikulková 2012.
Informační systémy a technologie
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_13_16_operační systém.
OSTATNÍ DRUHY DOPRAVY.
Google Analytics pro OPAC – počty pro jednotlivé stránky Pavel Hušek, SVK Hradec Králové SU Aleph , VUT Brno.
Centrum zdravotních pomůek Rybná 11, Praha 1 Centrum zdravotních pomůcek a vzdělávání Filipova 2013, Praha 4
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Informace – vyhledávání informací
Cetelem mobile stručná case study a 3 poučení Ing. Jan Procházka prochorcz.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Online nástroje pro Váš lepší web Helena Šimková.
Typologie temperamentu podle Kretschmera
Kyrgyzstán a Tádžikistán
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Obratlovci Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Křivánková Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Zpracoval: ing. Pavel Králík
National parks in the USA
Brownův pohyb Jan Havlovic V6A
Identifikátor materiálu: EU
Markéta Wolfová.  efektivní organizace záložek  sdílení zajímavých odkazů, dokumentů, obrázků, videí  označování a komentování materiálů.
Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Internet.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: únor 2012,
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Organické sloučeniny v odborné.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Anežka Česká * †
Evropské regiony – Východní Evropa – Moldavsko, Ukrajina, Bělorusko
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_418_Web blog AUTOR: Ivana Mikulenková ROČNÍK, DATUM: 9. ročník,
Autor : J.Čáp Oblasti Asie II - základní údaje -3- ( JZ Asie) 0 VY_32_INOVACE_ZEMEPIS_CAP_1.18.
VY_32_INOVACE_4.3.IVT1.05/Ku Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Pavla Kubínková CZ.1.07/1.5.00/ CSS.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Autor:Mgr. Jana Šlancarová Zpracováno: Ročník (obor)3., K/81 – Gymnázium K/41 – Gymnázium Tematická oblast Multikulturní výchova.
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Mimoevropské regiony – Východní Asie– Korejský poloostrov
Jak vyhledávat informace na Internetu?
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Pavel Kotyza VŠFS,  Social Media Revolution hw1w Social Media Revolution 2013
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: leden.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
VY_32_INOVACE_PSYPS15860ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
SPORT & SOCIAL MEDIA Tomáš Hodboď
Moderní vývoj web aplikací na Dominu Martin Jinoch, MAP Systems, s.r.o
Význam vodních cest pro dopravu v ČR
KRUŽNICE KRUH Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Označení DUM 13 _ 06 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Obr. P jpg, , 14:50, Obr. P jpg,
Vedení VN a VVN Ing. Jaroslav Bernkopf Vedení VN a VVN
Hra k zopakování a procvičení učiva ( Test znalostí) Podobnost Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního.
Název školyStřední škola hotelová a služeb Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Ing. Zdenek Laski Název šablonyVY_32_INOVACE INF Název DUMuINF S.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Content marketing Hripsime Zohrabyan
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
2OP484 Manažerská informatika 4 Google Suite
Transkript prezentace:

Jak získat prvních followerů a neztratit je Pavel Ungr, konzultant

2008

PROČ LIDÉ SLEDUJÍ TWITTER ÚČTY? Co je příčinou sledování velkých twitter účtů?

Love Brand

Zájem o firemní informace / „hater“

Buďte vtipní

Buďte vlivná osoba Zajímavý a přínosný obsah

Buďte celebrita

Grudlův faktor: buďte hezká holka Credits David Grudl

Twitter není prodejní kanál

Twitter užívají média

Pojďme po obsahu

Credits David Grudl Rychlejší vyhrává – buďte první

Sledujte zdroje informací AgregaceSegmentaceVýběr

Jak na to? Dobré nástroje!

Kombinujte Hashtagy Zmínky Odkazy

Komunikujte

Buďte osobní a upřímní

Buďte aktuální

Buďte unikátní

Retweetujte Klidně i konkurenci

Propagujte se přes Twitter Cards

NEZBYTNÉ MĚŘENÍ …. KDO HO MÁ VĚTŠÍHO

Sledujte odkazy přes Bit.ly

Sledujte Google Analytics

Sledujte se na Twitter Counter

Sledujte si Klout

Pozorujte svůj Wordcloud

… JDE VŽDY JEN O UVĚŘITELNOST, ZKUŠENOST, ZÁBAVU NEBO PROFIT Tak jako tak ….

Když vyjde správně, lidé vám budou psát…

Najděte si téma a cílovku 1

Buďte první nebo unikátní 2

Buďte uvěřitelní a měřte 3

Obrázky použity z: o Slide o Slide o Slide 12 - o Slide YdiTfvANU9qFyXlpIS2sVikborntRIJiakcBgl-pShOWjGeJ6nu8y8- 84/ChenWenlingWhatYouseeMightNotBeReal.jpghttp://api.ning.com/files/MBEap-467Djs5j04yvDcr8o4Pf6l6tD8cQi3Tj- YdiTfvANU9qFyXlpIS2sVikborntRIJiakcBgl-pShOWjGeJ6nu8y8- 84/ChenWenlingWhatYouseeMightNotBeReal.jpg