Internet jako mediatyp pro reklamní investice 22.10.2007.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

F INANČNÍ PLÁNOVÁNÍ Jakub Novotný 3. září 2009 Hranická rozvojová agentura, z.s.
1) Obnova a rozvoj vesnic 2) Občanské vybavení a služby 3) Ochrana kulturního dědictví 4) Investice do lesů 1) Obnova a rozvoj vesnic 2) Občanské vybavení.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Kraj Vysočina Projekt ROWANet Stav k RK , př. 1
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Veřejný dluh a Barro-Ricardova hypotéza
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza.
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Hodnocení možností penzijních fondů v rámci penzijní reformy Autor práce: Ing. Petr Kupčík Vedoucí práce: doc. Ing. Eva Vávrová, Ph.D. Oponent práce: Ing.
Proč slábne spotřeba domácností ? Eva Zamrazilová Členka bankovní rady ČNB Pesimistický spotřebitel: světlo na konci tunelu 17. října 2012 Konferenční.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
9.Komunikace.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A3 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří 2012.
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Internet a cestovní ruch
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
2.Marketingové prostředí
Nové výzvy a zkušenosti v úvěrovém pojištění MSV Brno 2007 Pavol Parízek Generální ředitel EGAP.
Krátkodobé kolísání ekonomiky
MARKETING.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Ing. Karel Tyll ředitel odboru státního rozpočtu 2. prosince 2010
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum ,
Zadluženost domácností a její dopady na ekonomiku ČR
Pozice průmyslových spotřebitelů elektřiny Podzimní konference AEM 9/2007 K.Šimeček předseda předsednictva SVSE.
MARKETINGOVÝ MIX.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Na cestě k ASP Jiří Voříšek VŠE - KIT publikováno: červen 2002.
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
PROFIL AGENTURA XACT s.r.o. Agentura Xact s.r.o., Ruská 8, Praha 10.
Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní.
Mikro a makroekonomické aspekty tělesné kultury
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2012
SPACE ANALÝZA.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_EKO_100 ROČNÍK: 4. VZDĚLÁVACÍ OBOR:65-42-M/01 HOTELNICTVÍ.
8. Marketing.
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V EU. AIDA + informovat, přesvědčit, stimulovat komunikace v mezinárodním prostředí: jazykové bariéry kulturní bariéry/rozdíly.
ZÁKLADY EKONOMIE I Poptávka a nabídka Tržní mechanismus 4
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Mediální plán.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Česká ekonomika v prvním pololetí 2011: na prahu nového útlumu? Tisková konference.
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
OBSAH  HDP - definice  Výpočet HDP  HDP České republiky: o HDP v letech 1993 – 1996 o HDP v letech 1997 – 1998 o HDP v letech 1999 – 2002 o HDP v letech.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Stanovení ceny v marketingu
PLNĚNÍ CÍLŮ SRR A VYHODNOCENÍ DOPADŮ KOHEZNÍ POLITIKY NA REGIONÁLNÍ ROZVOJ Hodnocení příspěvku OP k plnění cílů SRR v kontextu regionálních rozdílů a.
5 FIRMA A SPOTŘEBITEL.
Vítejte na marketingu.
Vliv společné zemědělské politiky na finanční situaci v odvětví
Čisté investice do rozhlasové reklamy
Čisté investice do rozhlasové reklamy
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Internet jako mediatyp pro reklamní investice

Reklamní trh  Reklamní trh (v tomto příspěvku) = TV, tisk, rádio, outdoor, in-store, internet, kino  Celkem cca 26 mld Kč v roce 2008 (čisté výdaje včetně provizí agentur)  Nezahrnuty letáky – investice může dosahovat až 9 mld Kč v roce 2008

Dynamika reklamních výdajů 2007: rok slabý na marketingové události (sport, volby,…), nejsou velké vstupy nebo rebrandingy 2008: pozitivní faktory - ekonomicky růst, sportovní události (ME ve fotbale, Olympijské hry), vysoká inflace ceny TV prostoru negativní faktory - výrazné zvýšení životních nákladů obyvatel (energie, nájmy, potraviny) a daňová reforma → omezení spotřeby obyvatelstva; velcí inzerenti - - mobilní operátoři - plánují výrazné snížení investic do komunikace

Internet jako médium Internetem je médium a platforma zároveň V ČR jsou inzerenti z pohledu internetu opatrní a konzervativní Internet umožňuje stále více možností komunikace: technologické - nové formáty, zlepšující kvalita připojení, širší využití interaktivity, rozvíjející se sw a hw uživatelské - stále rostoucí počet uživatelů internetu v ČR obsahové - rozšiřující se nabídka obsahu serverů a jejich zaměření Návratnost investic? Málokterý inzerent je schopen ji vyčíslit nebo odhadnout → prostor pro rozvoj obchodování na internetu

Investice do jednotlivých mediatypů (mld Kč)

Vývoj Nejvýznamnějším prvkem v ČR je televize - ovlivňuje zbytek mediálního trhu z pohledu alokace rekl. rozpočtů Dynamicky se rozvíjející komunikačními kanály: internet a in-store Média, která se vyvíjejí málo či vůbec pak logicky nejsou schopna získat z komunikačních rozpočtů více než v předchozím roce