Propagace České republiky jako golfové destinace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Setkání informačních center Zlínského kraje Napajedla
Kongresová turistika pro Pardubický kraj Chrudim Spolkový dům Záměr vzniku.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Konference NOVÁ GENERACE TURISTICKÉHO ZNAČENÍ ANEB TURISTICKÉ STEZKY DO MOBILU Rámcový projekt Životní prostředí v Praze a volný čas – V Praze za přírodou.
Asociace hotelů a restaurací České republiky o.s.
Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř,
Česká centrála cestovního ruchu
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
Je Česká republika považována za golfovou destinaci? Nebo je stále ještě „Neobjevenou golfovou destinací“? Czech Golf Travel Association.
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
Hospodářská komora hlavního města Prahy Partnerství je součást zdravého podnikání Prezentace pro Městskou část Praha 13.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu

Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
1 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Dobré zkušenosti s partnery z aplikační sféry INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Dobré zkušenosti s partnery z aplikační.
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Destinační management TO Jeseníky-východ
Prodej a marketing chorvatských rezidenčních/rekreačních projektů 23. listopadu 2006.
SDRUŽENÍ PRO DOPRAVNÍ TELEMATIKU ČR Platební karty ve veřejné dopravě Doc. Dr. Ing. Miroslav Svítek President SDT ČR.
Náboženský cestovní ruch- shrnutí
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
DIDO (Online informační portál pro hendikepované) Projekt DIDO, Posilování civilní společnosti v předvstupním procesu: Grantová podpora neziskových organizací.
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
Agentura CzechTourism Destinační značka ČR Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
P R E Z E N T A C E F OR G OLF a PŘÁTELÉ Turnaje For Golf a přátelé 2010 V letošním roce plánujeme 10 – 11 turnajů. V každém turnaji bude soutěžit.
Podpora kvality farmářských trhů a potravin z pohledu médií Lenka Krbcová.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
K diskusi Rebranding Rebranding.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
European Commission Enterprise and Industry Služby sítě Enterprise Europe Network.
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
Systém kvality a inovací v cestovním ruchu
Marketingová Strategie Strategie.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
NORTH BOHEMIA CONVENTION BUREAU, o.p.s. (NBCB) obecně prospěšná společnost, založena na podporu zařazení Libereckého kraje a města Liberce mezi prestižní.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
PROJEKTY SPOLUPRÁCE Velichovky, 22. června 2009 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských oblastí.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Marketingové aktivity sdružení České dědictví UNESCO.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Letos se jezdí k nám! Role destinačního managementu v období ekonomické krize PhDr. Dana Daňová.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
Kongresová turistika v ČR, podpora jejího rozvoje.
BÝT ČLENEM PROFESNÍ ORGANIZACE. BÝT ČLENEM PROFESNÍ ORGANIZACE Být členem asociace znamená: nestát "mimo" profesní dění, mít možnost se potkávat a vyměňovat.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
FILMOVÉ KANCELÁŘE Ludmila Claussová
20 let
turistická oblast v srdci Čech
Stáž 2017 Czech Club Birmingham.
ZASTOUPENÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE PŘI EU
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
Aktuální informace o činnosti CCRJM
Cesty pro zdraví České lázně a Medicínský turismus
Transkript prezentace:

Propagace České republiky jako golfové destinace Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism

Proč CzechTourism propaguje golf? Golf jako produkt cestovního ruchu přináší každoročně zemím uznávaným jako etablované golfové destinace s rozvinutou golfovou infrastrukturou milióny EUR Golf je sport provozovaný převážně střední a vyšší střední třídou, která disponuje poměrně vysokými příjmy a dostatečným množstvím volného času, což jej předurčuje k tomu, aby byl významným zdrojem financí v oblasti příjezdového cestovního ruchu Golf není pouze sportovní aktivita – golf znamená sociální interakci, setkávání, dobré jídlo, kvalitní ubytování, příjemné prostředí – golfová turistika předpokládá rozvinutou turistickou infrastrukturu, která u nás je

Cíle CzechTourism v golfové propagaci Česká republika má potenciál stát se přední evropskou golfovou destinací a golfová turistika pak významným zdrojem příjmů z cestovního ruchu Hlavním cílem CzechTourismu je vytvořit unikátní image České republiky jako golfové destinace a všemi možnými způsoby rozšířit informace o tom, že do ČR se jezdí na golf

Jak CzechTourism propaguje golf? K informování využíváme přední evropská golfová média, přísun golfových turistů zajišťujeme prostřednictvím zahraničních tour operátorů Systematicky budujeme image České republiky jako golfové destinace – nezaměnitelnou, unikátní image, kdy zahraniční golfista při pohledu na obrázek Karlštejna s golfovým hřištěm s jistotou prohlásí „ano, toto je golf v České republice“

Jak CzechTourism propaguje golf? Podpora a partnerství při golfových akcích pořádaných v ČR: Konference Eastgreens Veletrh Golf Show Podpora aktivit CGTA Českomoravská golfová tour Czech Top 100 Golf Trophy 2006 St. Andrews and Jacques Leglise Trophies Projekt na podporu golfového vzdělávání realizovaný Českou golfovou federací a občanským sdružením Aktivis

Jak CzechTourism propaguje golf? Formy spolupráce mezi CzechTourism a golfovými hřišti: Všechny formy spolupráce jsou bezplatné Příprava tiskových zpráv se zásadními sděleními (novinky, nové projekty, zajímavé akce atd.) a jejich distribuce zahraničnímu odbornému tisku Pravidelné zveřejňování informací a novinek z českých golfových hřišť v elektronickém iNFO-bulletinu - dvouměsíčním časopisu CzechTourismu Zveřejnění fotografií z českých golfových hřišť ve fotogalerii CzechTourism Spolupráce na press a fam tripech

Realizované akce v roce 2006 Veletrhy: Golf Messe Stuttgart Golf Messe Essen Golf Show Praha TGI Scottish Golf Show Edinburgh Press a fam tripy: Press trip Golf show (11 novinářů) Fam trip Golf show (10 tour operátorů) Press trip Czech Top 100 (11 novinářů)

Chystané akce do konce roku 2006 Veletrhy: Golf Europe Mnichov International Golf Travel Market – Španělsko, Marbella Press a fam tripy: Press trip St. Andrews Trophy (12 novinářů) Press trip Benelux (3 novináři)

Zde najdete veškeré informace o spolupráci v oblasti golfové turistiky Spolupracujte s námi!!! NOVÁ GOLFOVÁ SEKCE NA WWW.CZECHTOURISM.CZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zde najdete veškeré informace o spolupráci v oblasti golfové turistiky

Kontakt Mgr. Helena Kopecká PR Manager Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism Vinohradská 46 P.O. Box 32 120 41 Praha 2 Česká republika Tel. 00420 221 580 485 GSM: 00420 777 702 759 E-mail: kopecka@czechtourism.cz www.CzechTourism.com, www.CzechTourism.cz