KIV/PRO Cvičení 7 3. 11. 2014. Nejkratší cesta Vstup – N měst – Mezi některými dvojicemi měst vedou obousměrné silnice, zadány délky cest Výstup – Nejkratší.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Konstrukce lichoběžníku
Advertisements

BOŘEŇ Česko.
Grafický součet úseček
V této dopravní soutěži prověříme vaše znalosti, které jste zatím získali a které dodržujete když se pohybujete venku a to nejenom na kole. Vašim úkolem.
POZNÁMKY ve formátu PDF
Algoritmizace Vývojové diagramy.
Diskrétní matematika Opakování - příklady.
Aplikace teorie grafů Základní pojmy teorie grafů
Modulární systém dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků JmK v přírodních vědách a informatice CZ.1.07/1.3.10/ Úvod do teorie grafů.
Konstrukce trojúhelníku Podle věty sss b a c 1. Přiřaď názvy stran na správné místo. C A B Kantor nejdříve nechá žáky vyřešit tuto otázku. A B.
Algoritmy I Cvičení č. 4.
Algoritmy I Cvičení č. 3.
Lineární rovnice se dvěma neznámými
Problém obchodního cestujícího a příbuzné úlohy K611 - Ústav aplikované matematiky FD ČVUT.
FORMALIZACE PROJEKTU DO SÍŤOVÉHO GRAFU
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 7/14.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
TI 7.1 NEJKRATŠÍ CESTY Nejkratší cesty - kap. 6. TI 7.2 Nejkratší cesty z jednoho uzlu Seznámíme se s následujícími pojmy: w-vzdálenost (vzdálenost na.
KIV/PRO Cvičení Přátelské mince Mějme nově založený stát – Je potřeba vydat vlastní měnu – Uvažujme pouze mince, bankovky zanedbáme Vstup:
Databázové systémy 2 Zkouška – 8:00. Příklad I - Funkce Vytvořte funkci ZK_HR_ODDELENI (p_oddeleni_id NUMBER). Funkce vrátí řetězec, obsahující.
KIV/PRO Cvičení
Matematika a její aplikace
KIV/PRO. Taktika Máme hřiště čtvercového tvaru – Rozdělené na 8x8 polí, každé pole ohodnocené – Bude v něm hrát 8 hráčů – Hráči musí dobře vidět na všechny.
KIV/PRO Cvičení Částečný součet v posloupnosti Najděte maximální částečný součet v posloupnosti Vstup: – Reálná čísla Výstup: – Maximální.
CW – 05 TEORIE ROZHODOVACÍCH PROCESŮ
KIV/PRO Cvičení N nejvyšších hodnot Mějme 2D čtvercové pole [1,..., n][1,..., n] – n 2 vzájemně různých kladných celých čísel Zkonstruujte.
VY_32_INOVACE_21-04 Pravděpodobnost 4 Geometrická pravděpodobnost.
KIV/PRO Cvičení Úvod Zuzana Majdišová – – UN359 – Úřední hodiny: PO 10:00 – 11:00 ÚT 9:00 – 10:00 – home.zcu.cz/~majdisz/vyuka/kiv_pro.html.
Modulární systém dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků JmK v přírodních vědách a informatice CZ.1.07/1.3.10/ Grafové pojmy Projekt učitelé.
VLASTNOSTI GRAFŮ Vlastnosti grafů - kap. 3.
DS_Unc1 Relace, ohodnocená relace, fuzzy odvozování Relace a ohodnocené relace jako nástroj pro popis závislostí Max-min princip Princip rozšíření Odvozování.
Formální modely výpočtu Tomáš Vaníček Katedra inženýrské informatiky Stavební fakulta ČVUT Thákurova 7, Praha 6 Dejvice, b407
KIV/PRO Cvičení Prvočísla Vyberte si (přirozené) číslo od 500 do 1000 Vyberte si 10 (přirozených) čísel od 2 do 100 Číslo vybrané z prvního.
KOMBINATORIKA 2 VARIACE k-té TŘÍDY Z n PRVKŮ S OPAKOVÁNÍM
Matematické metody optimalizace Tomáš Vaníček Katedra inženýrské informatiky Stavební fakulta ČVUT Thákurova 7, Praha 6 Dejvice, b407
KIV/PRO Cvičení Násobení matic Najděte nejúčinnější způsob, jak vynásobit matice M 1, M 2,...,M n, kde matice M i má r i-1 řádek a r i.
Gradientní metody Metoda největšího spádu (volný extrém)
Množiny.
hledání zlepšující cesty
Pravděpodobnost.
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (13. – 18. úloha) III. označení digitálního učebního materiálu:
Konečné automaty a vyhledávání
Storm: Řízení projektů (CPM)
Vypracoval: Petr Majlát
Podobnost trajektorií Jiří Jakl Úvod - využití Rozpoznáváni ručně psaných textů GPS navigace Analýza pohybu pracovníku v budovách Predikce.
Vstup: Úplný graf G=(V,E), ohodnocení hran d:E → R + Výstup: Nejkratší Hamiltonovská cesta HC v grafu G Najdi minimální kostru K grafu G Pokud K neobsahuje.
Vyhledávání vzorů (template matching)
Doc. Josef Kolář (ČVUT)Prohledávání grafůGRA, LS 2010/11, Lekce 4 1 / 15Doc. Josef Kolář (ČVUT)NP-úplné problémyGRA, LS 2012/13, Lekce 13 1 / 14 NP-ÚPLNÉ.
Kružnice trojúhelníku opsaná
ČÍSELNÉ OBORY 03 Prvočíslo a číslo složené MěSOŠ Klobouky u Brna.
17.
ČÍSELNÉ OBORY 04 Dělitel a násobek MěSOŠ Klobouky u Brna.
Problém obchodního cestujícího Zpracoval Ing. Jan Weiser.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor: Mgr. Irena Kotalíková Název: VY_32_INOVACE_180 _Dělitel a násobek Vzdělávací oblast: Matematika.
Grafický součet úseček
Znázornění dopravní sítě grafem a kostra grafu Předmět: Teorie dopravy - cvičení Ing. František Lachnit, Ph.D.
Vstup a zpracování speciálních znaků v UIS
Slovní úlohy o pohybu postup na konkrétním příkladu
VY_32_INOVACE_043_Úměrnost
Kombinatorika. Základní pojmy. Pravidla pro práci se skupinou:
Čísla soudělná a nesoudělná Společný dělitel
Konstrukce lichoběžníku
Množina bodů dané vlastnosti
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Toky v sítích.
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Lichoběžník Obvod lichoběžníku.
Množina bodů dané vlastnosti
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Transkript prezentace:

KIV/PRO Cvičení

Nejkratší cesta Vstup – N měst – Mezi některými dvojicemi měst vedou obousměrné silnice, zadány délky cest Výstup – Nejkratší vzdálenosti mezi všemi dvojicemi měst (délky nejkratších cest)

Problém batohu Vstup – N předmětů o hmotnostech m 1, …, m N – Číslo M – nosnost batohu Výstup – Podmnožina předmětů taková, aby součet hmotností byl co největší, ale nepřekročil M

Mince Problém nalezení všech možností, jak danou částku složit z daných mincí – Částka N – Množina mincí S = {S1, S2, …, Sm} – Hledáme rozdílné množiny -> nezáleží na pořadí Příklad – N = 4, S = {1, 2} – Řešení: {1, 1, 1, 1}, {2, 1, 1}, {2, 2}