Marketing v EU Ing. Alena Klapalová. 1.setkání: úvod do problematiky „povinnosti“ ke zkoušce zdroje informací brainstorming.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ÚVOD DO MARKETINGU.
Advertisements

Řízení lidských zdrojů
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Přehlídka nejlepších podnikatelských záměrů. Druh a předmět činnosti Průzkum trhu a marketingový plán Obchodní strategie Finanční plán Přehlídka nejlepších.
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
E-learning na vysokých školách ? Jaroslava Mikulecká Petra Poulová Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
MARKETINGOVÝ MIX.
Úvodní setkání Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
LETNÍ semestr a MAVY2 Úvod, požadavky 1. přednáška.
úvod pojetí a obsah marketingu
Úvod do managementu 1. seminář
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Úloha marketingu v řízení podniku
1.Obsah marketingového řízení
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 2. Akreditace nových předmětů a zneaktivnění předmětů Akreditace.
MARKETINGOVÝ MIX.
Strategie prodeje textilního zboží
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Práce s daty – aplikace II.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Dislokace FPH v rajské budově Dislokace FPH v rajské budově 2. Informace o setkání studentů s vedením.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Marketing sportu Průvodce studiem. Úvod Tato prezentace má sloužit k lepší orientaci ve studijních materiálech Předmět je koncipován jako navazující na.
Vítejte na Marketingu.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
FINANČNÍ TRHY doc. Ing. Martin Svoboda, Ph. D
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
BPV_MVVS jaro 2014 Simona Škarabelová Zuzana Prouzová 2 externisté.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
Marketing I.  Monika Horehleďová  kabinet 307 Pod lesem  konzultační hodiny: čtvrtek 12:40 kabinet 307 Pod lesem 
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Marketingový plán podniku
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Seminární práce – splněná docházka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MARKETING Přednáška P
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Postup stanovení ceny s pomocí marketingových nástrojů
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Informační modelování budov (BIM)
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Autor práce: Michaela Janová
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634
Informační modelování budov (BIM)
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Marketing v EU Ing. Alena Klapalová

1.setkání: úvod do problematiky „povinnosti“ ke zkoušce zdroje informací brainstorming

studium on-line:  2 povinnosti - úkoly: 1. (termínovaný) do dotazník dostupný na „on-line studium“ 2. 1 POT v rozsahu 5-6 stran !!!termíny odevzdání a rozsah POTů v DSO neplatí!!! Distanční studijní opora - samostudium

hodnocení 2. úkolu (body ): řešení problému kreativita relevantní informace – k problému MARKETING v EU !!!!! přínos pro podnik (organizaci)

zdroje nápadů pro POT: POTy uvedené v DSO ! Pozor! S omezením! Č. 1 ano - rozpracovat č. 2 ano – lze propojit s dotazníkem, příp. s č. 5 č. 6 ano – rozpracovat, lze propojit s č. 7 č. 7 samotné – rozpracovat č. 8 – rozpracovat č. 9 – rozpracovat č. 10 – navržení cenové strategie č. 11 – rozpracovat č rozpracovat

Jiné možnosti POTů: - analýza zahraničního trhu analýza konkurence na zahraničním trhu analýza chování potenciálních zákazníků analýza distribučních možností cenová analýza analýza komunikačních strategií konkurentů (i dle jednotlivých nástrojů komunikace) plány jednotlivých nástrojů MKT mixu)

autokorekční cvičení – „on-line studium“ zkouška – test – 20 otázek - otázky k úkolu č. 2 zkouška – po splnění 1. úkolu

zdroje informací pro POT:       

        informační zdroje v DSO  ………..