Vlastní focení Bohumil Bareš. Velikosti záběru Záběry na sebe musí navazovat a to jak tematicky, tak i velikostně. Univerzálním měřítkem pro velikost.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ÚKOL: MULTIMEDIÁLNÍ PROJEKT (VIDEO)
Advertisements

Základy focení – Zlatý řez a formáty souborů ve fotografii
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_526_Př5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Předmět: Přírodověda Ročník:
Soustava opěrná – lebka
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Pole.
UMĚNÍ EGYPTA Stará říše – př. n. l.
Opěrná soustava Úvod.
Starověký dřevěný šlapací jeřáb
Informační a komunikační technologie 8. ročník Multimédia – Instalace přehrávače Bohumil Bareš.
Informační a komunikační technologie 8. ročník
Informační a komunikační technologie 8. ročník Multimédia – nastavení počítače Bohumil Bareš.
Jméno autora: Mgr. Petra Trajerová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_09_EVV2 Ročník: 1. Estetická a výtvarná výchova Vzdělávací oblast:
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
Komunikační dovednosti
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Hlava - obličej VY_32_INOVACE_Čp z 1
Základní vzdělávání - Člověk a příroda - Přírodopis – Biologie člověka
LIDSKÁ POSTAVA základní pravidla kresby
VY_32_INOVACE_FOTF11060ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
VY_III/2_INOVACE_105_Kostra člověka
Základy práce s videokamerou
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
GRAFIKA A DIGITÁLNÍ FOTOGRAFIE. 2 NĚCO O KOMPOZICI Kompozice, nebo-li česky skladba, je souhrn všech opatření, která děláme, aby snímek byl přehledný,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: ING. EVA ŠÍDOVÁ Název:VY_32_INOVACE_640_POHLAVNÍ ÚSTROJÍ Téma:STAVBA A FUNKCE POHLAVNÍHO.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Číslo v digitálním archivu školy
Ruce - paže VY_32_INOVACE_Čp z 1
Základní pojmy v informatice –II.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Jídlo a chuť VY_32_INOVACE_Čp z 1
ICT VL Asie 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace: Prezentace.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Jan Patočka Adam Neckář, C4A.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
KOSTRA LIDSKÉHO TĚLA tvoří oporu těla upínají se na ni kosterní svaly udává tvar těla postava člověka (díky kostře) je tedy vzpřímená a páteř je.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_3.1.4.
Jaký je naše tělo Kontrola
Znaky pohybu Typické znaky lidské motoriky
Videokamera 05 Jak natáčet ?.
Člověk – životní podmínky, lidské tělo
Kresba.
VY_52_INOVACE_PRV.3.35 _Lidské tělo_pracovní list
Autor: Mgr. Hana Baroušová. Meruňka obecná (Prunus armeniaca, Armeniaca vulgaris) strom z čeledi růžovité systematicky řazena spolu s třešní a švestkou.
Hlavní zásady kompozice – řešení části
VY_32_INOVACE_FOTF11160ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Smyslová ústrojí člověka
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava - oči Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
ČLOVĚK 2 Mgr. Alena Ščuková Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Aspergerův syndrom Michal Piskač C3B.
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava - vlasy Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
POSTAVA ( z boku).
Neverbální komunikace
Loutka Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Biologie člověka a základy zdravovědy 1 a 2
Lidské tělo - kostra.
ČLOVĚK V PROSTORU Tematická oblast
Lidské tělo.
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
Biologie člověka a základy zdravovědy 1 a 2
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
ANTROPOMOTORIKA.
Společenská výchova – Neverbální komunikace
Biologie člověka a základy zdravovědy 1 a 2
LIDSKÉ TĚLO ANOTACE DATUM AUTOR JAZYK OČEKÁVANÝ VÝSTUP
Škola: SŠ, ZŠ a MŠ Karviná Autor: Bc.Balonová Soňa
ČLOVĚK 3 Mgr. Alena Ščuková
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:
Transkript prezentace:

Vlastní focení Bohumil Bareš

Velikosti záběru Záběry na sebe musí navazovat a to jak tematicky, tak i velikostně. Univerzálním měřítkem pro velikost záběru je člověk – lidská postava. Rozdělení záběrů: ▫Velký celek ▫Celek ▫Polocelek ▫Detail ▫Velký detail 2

Velký celek –velký celek se používá pro vyobrazení velkého záběru, většinou exteriéru (krajinka). V záběru nemusí být postava. Pokud však, je téměř nepostřehnutelná – splývá s okolím. 3

Celek – v záběru by měl být člověk celý (od hlavy až k patě). Zdůrazňuje pohybovou činnost člověka (tanec, chůze, houpání).. 4

Polocelek – člověk je brán většinou od pasu nahoru. Důležité je, aby byl prostor po stranách, například když postava rozpaží ruce, měly by být celé v záběru. Zde se už kromě pohybových činností projeví i mimika postavy. 5

Detail – část obličeje (většinou je záběr ohraničen shora půlkou čela a zespodu bradou) nebo předmět (hodinky, zbraň, klíče). 6

Velký detail – používá se na zachycení předmětů či částí těla, které jsou malé, například diamant, špendlík, oko, jizva, květ rostliny 7

Zdroje: Foto: autor nebo jeho syn Matěj Bareš 8