Otázky a dilemata. Komu? Dítě, žák, pedagog, pracovníciDítě, rodiče, pečovatelé Kde? Škola, poradenská instituceDomácí prostředí Kdy? Chování je nefunkčníNastane.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
Diagnostika SPU.
Personální řízení a jeho úloha v podniku
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Péče a pracovní vztahy Katedra řízení Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
PhDr. Zuzana Hadj Moussová
Struktura poradenského procesu
Předmět psychologie Předmět psychologie práce a organizace.
Metody sociální pedagogiky
PORADENSTVÍ ŠKOLA POVOLÁNÍ PŠP Zdokonalení diagnostického a poradenského systému v oblasti vzdělávání a volby povolání.
Jaroslava Sýkorová Milena Tomášková Karlovy Vary, 2014
Inkluzivní škola Předpoklad rovných příležitostí ve vzdělávání
Psychologie nadaných dětí Doc.Mgr.Šárka Portešová, Ph.D.
Školní poradenské pracoviště
Poradenství v kontextu inkluzivního vzdělávání
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
Kurz rodinného poradenství pro pracovníky pomáhajících profesí
Kvalita praktické výuky a masové vzdělávání: zkušenosti PdF Vlastimil Švec & Tomáš Janík Edukační praxe v éře masového vzdělávání 6. listopadu 2013.
Pedagogicko-psychologické poradenské služby
Nákupní jednání zákazníků Pochopení zákazníků je východiskem pro navrhování marketingových nabídek, které splní jejich požadavky.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
Magisterské studium navazující I. ročník navazujícího studia – učitelství zdravotnických předmětů pro střední školy.
Nákupní chování spotřebitele
Pedagogické poradenství ve výchovně vzdělávacím procesu etopedie, poradenství ve vztahu k sociální práci, k intervenci.
Pokyny pro zpracování případové studie. V PRÁCI BYSTE MĚLI MANIFESTOVAT VAŠE NABYTÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI VE VEDENÍ PŘÍPADU! Využijte znalosti z předmětů.
Personální plánování.
Pastorace rodiny, dětí a mládeže
Teorie vzdělávání dospělých
Specifické metody SP LS 2014
Projektová výuka na školách HEURÉKA CZ, spol. s r.o vzdělávací společnost pro podporu a rozvoj efektivity a adaptability lidských zdrojů a mezilidských.
Konference Net ZP – Síť péče o osoby se zdravotním postižením Včasná pracovní diagnostika pro tělesně postižené CZ.1.04/5.1.01/B Mgr. Martin Korych.
PSYCHOLOGIE VÝCHOVY A VZDĚLÁVÁNÍ
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
Školní speciální pedagog. Diagnostika speciálních vzdělávacích potřeb žáka Provádění, event. zajištění krátkodobé i dlouhodobé individuální práce se žákem.
Poradenský proces Plánování akce. Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného problému Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného.
INTERVENČNÍ TÉMA – KVALITA ŽIVOTA Tipy a nástroje k vytváření a prezentacím snímků v širokoúhlých formátech.
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
Praxe ve školní psychologii
Praxe ve školní psychologii Školní psychologie jako aplikovaná psychologická disciplína.
OP VVV a KP SVL Karolína Chloubová. Prioritní osa 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání Investiční priorita.
1 Mgr. David Pospíšil Mgr. David Pospíšil, ředitel odboru sociálních služeb MPSV seminář „Zdravotně postižení – příspěvek na péči - jak dál?” Poslanecká.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Informační a poradenské centrum VIOLA Pilotní projekt Centra sociálních služeb Praha pro muže a ženy, kteří chtějí řešit konfliktní vztahy se svými blízkými.
Psychodiagnostické nástroje pro zjišťování odolnosti a reakce na stres PhDr. Simona Hoskovcová, PhD. Katedra psychologie FF UK.
REHABILITAČNÍ DÍLNA - PŘÍPRAVA NA PRÁCI. C ÍLOVÁ SKUPINA Služba je určena osobám s mentálním postižením, které mají vážný zájem o začlenění do pracovního.
1. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání Zásady předškolního vzdělávání Cíle vzdělávání Podmínky vzdělávání Obsah vzdělávání Autoevaluace.
Projekt na podporu neformální péče v ORP Hodonín
Vybrané výstupy z analýzy dat statistické ročenky školství 2012/2013
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Struktura poradenského procesu
1. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
PROFESE UČITELE Radek Šír.
Posouzení životní situace rodin s dětmi
Teorie vzdělávání dospělých
Přístupy v kariérovém poradenství
Tisková konference
Psychologie výchovy a vzdělávání
Nadaní na gymnáziích Prázdná strana se záhlavím a zápatím pro případné doplnění grafiky či textu, např. pro umístění grafů, tabulek apod. 1.
5. Rodina jako výchovný činitel, předškolní pedagog
Středisko výchovné péče FRÝDLANT
Diagnostika dítěte předškolního věku II.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Rodičovství biologické a pěstounské
Přednáška 1 Prof. PhDr. I. Čermák,CSc.
Transkript prezentace:

Otázky a dilemata

Komu? Dítě, žák, pedagog, pracovníciDítě, rodiče, pečovatelé Kde? Škola, poradenská instituceDomácí prostředí Kdy? Chování je nefunkčníNastane potřeba pro změnu

Diagnostika Poradenství Podpora, Provázení Opora I N T E R V E N C E

Sociální stabilita Kognitivní řízení chování Individuální zvládání Řízení chování

Já jsem Já mohu Já chci Emoce Kognice Emoce Kognice

Dítě Škola Rodina Pracovníci školy Emocionální Sociální Kognitivní

Orientace Poznání chování – modely chování, situační stereotypy (čas, místo, lidé), Účinky vlastního chování, Sociálně akceptované chování Analýza, komparace, vyhodnocení Plánování Podpora - imaginace Alternativy - výběr Posloupnost kroků Perspektiva – životní scénáře Rozhodnutí Aktivní přístup Změna jako výzva Kontrola a ovlivnitelnost Autoevaluace Posilujeme schopnost uvědoměle se rozhodnout a zvolit cestu řešení vlastního problému.