Matematické zajímavosti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VODA 8. třída.
Advertisements

Pojem FUNKCE v matematice
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Vyrobilo počítačové studio
Kvalitní vzdělání pro každé dítě v každé škole Konference SKAV 2013.
Přímka je nekonečně dlouhá, tenká křivka, která je dokonale rovná
Krása matematiky propojené s abecedou.
Závěrečná fáze výzkumu
Krása matematiky Zajímavý způsob pohledu Wonderful World.
Vyplývání a propoziční postoje Lucie Vondráčková
Nedostatek času pro nás důchodce by již neměl existovat. ČAS důchodců.
Nedostatek času pro nás už neexistuje. Každý člověk má jenom tolik minut, hodin a dní kolik jich využije.
Harmonický pohyb Mgr. Alena Tichá.
V í š, k d o j s e m ? Jsem ta, s kterou společně žiješ po celý den.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Hledat lásku. Nesmysl. říká rozum. Směšné. říká hrdost. Riskantní
DEN ZEMĚ 30. dubna 2013 II. A a II. B ZŠ a MŠ Raškovice.
Psychologie štíhlé postavy
TAK SE NÁM SEŠEL ROK S ROKEM A JE OPĚT ČAS POPŘÁT ŠŤASTNÉ A VESELÉ VÁNOCE Ráda bych Vám je popřála s pár obrázky z Austrálie.
Vánoční přání příchází z Molenburku
VESMÍR Slunce je hvězda. Kolem Slunce se vytvořila sluneční soustava.
FII-4 Elektrické pole Hlavní body Vztah mezi potenciálem a intenzitou Gradient Elektrické siločáry a ekvipotenciální plochy Pohyb.
Jeden zajímavý pohled na krásu matematiky
Seminář: Moc peněz (Cashflow). Peníze stále protékají životem každého z nás…
Říká se, že stačí jen 1 minuta na to, abychom si někoho zapamatovali!
ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. VY_32_INOVACE_1,čj.
Mgr. Martin Krajíc matematika 1.ročník rovnice a nerovnice
Měření fyzikálních veličin
2.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Hustota.
Výchovné a vzdělávací strategie a cíle ve výuce přírodopisu
ANOTACE DUMy Čára mého života I., II., III. tvoří celek materiálů, který vizuálně pomáhá žákům při úvahách o jejich životě minulém, budoucím blízkém a.
1 x = 9 12 x = x = x = x = x = x =
Pythagorova věta.
Opakování Víš, co je to druhá mocnina ? Je to součin dvou sobě rovných činitelů. a 2 = a.a.
KOULE objem a povrch.
Symboly, rovnice, obrazce
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Lucie Rendlová 9.B 2.ZŠ Plzeň 2015
Trojúhelník Geometrie pro 3. třídu.
Vyvození písmene, hlásky S,s
POJMENOVÁNÍ ÚHLŮ Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Mgr. Katarína Nemčíková, VÚP Praha Změny v kurikulárních dokumentech základního vzdělávání.
KOUČOVACÍ PŘÍSTUP Mgr. Jana Kazíková Mgr. Andrea Baumannová.
Ájurvéda a já ročníková práce srpen Óm Dhanvantaraje Namaha Děkuji všem učitelům, kteří mi ukazují cestu.
Číselné soustavy.  Obecně lze libovolné celé kladné číslo zapsat polynomem a n  z n + a n-1  z n-1 + … + a 0  z 0, kde z je libovolné přirozené číslo.
Zlomky Porovnávání zlomků..
Rovinné útvary- bod, úsečka, přímka, polopřímka
Společenská odpovědnost v Rodinném pivovaru BERNARD
Pythagorova věta 7. třída Lenka Betlachová.
ZLOMKY Pojem zlomků.
Vzorce, vkládání vzorce, kopírování vzorce
Násobení zlomků.
TÉMA: Obvod trojúhelníku
Udělejme si sami: Adventní kalendář.
Nápisy na našich tričkách, či spodním prádle
Úvod do matematické analýzy - pokračování 3
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Sociální dovednosti učitele
ÚSEČKA Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Výsledky mezinárodního výzkumu TIMSS 2007
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Disk Google Číslo DUM: III/2/VT/2/2/36 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
Vlastnosti trojúhelníku
Krása zimy Hledat lásku? Nesmysl...říká rozum. Směšné....říká hrdost. Riskantní...brání se zkušenost. Ale samota zabíjí ...šeptá srdce.
Zajímavé číselné posloupnosti.
Přeji krásný den... Pro Tebe.
Fyzikální seminář - prezentace
Matematické operace, práce s výrazy, algebraické vzorce, poměr
Hledat lásku. Nesmysl. říká rozum. Směšné. říká hrdost. Riskantní
Transkript prezentace:

Matematické zajímavosti

1 x 8 + 1 = 9 12 x 8 + 2 = 98 123 x 8 + 3 = 987 1234 x 8 + 4 = 9876 12345 x 8 + 5 = 987 65 123456 x 8 + 6 = 987654 1234567 x 8 + 7 = 9876543 12345678 x 8 + 8 = 98765432 123456789 x 8 + 9 = 987654321

1 x 9 + 2 = 11 12 x 9 + 3 = 111 123 x 9 + 4 = 1111 1234 x 9 + 5 = 11111 12345 x 9 + 6 = 111111 123456 x 9 + 7 = 1111111 1234567 x 9 + 8 = 11111111 12345678 x 9 + 9 = 111111111 123456789 x 9 +10= 1111111111

9 x 9 + 7 = 88 98 x 9 + 6 = 888 987 x 9 + 5 = 8888 9876 x 9 + 4 = 88888 98765 x 9 + 3 = 888888 987654 x 9 + 2 = 8888888 9876543 x 9 + 1 = 88888888 98765432 x 9 + 0 = 888888888

Symetrie 1 x 1 = 1 11 x 11 = 121 111 x 111 = 12321 1111 x 1111 = 1234321 11111 x 11111 = 123454321 111111 x 111111 = 12345654321 1111111 x 1111111 = 1234567654321 11111111 x 11111111 = 123456787654321 111111111 x 111111111 = 12345678987654321

Z matematického pohledu : Čemu se rovná 100 %? Co znamená dát 100 %? Jak dosáhnout 100 %. Čemu se rovná 100 % v životě ?

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Když písmena abecedy A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z nahradíme čísly 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

H-A-R-D-W-O-R- K (tvrdá práce, makačka) 8+1+18+4+23+15+18+11 = 98% a potom H-A-R-D-W-O-R- K (tvrdá práce, makačka) 8+1+18+4+23+15+18+11 = 98% a K-N-O-W-L-E-D-G-E (vědomosti, vzdělanost) 11+14+15+23+12+5+4+7+5 = 96%

A-T-T-I-T-U-D-E (postoj, přístup, stanovisko) ale A-T-T-I-T-U-D-E (postoj, přístup, stanovisko) 1+20+20+9+20+21+4+5 = 100%

A proto můžeme konstatovat že : se Hard Work - tvrdou prací a Knowledge - vědomostmi jen přiblížíte k 100 %, ale Attitude - postojem jich dosáhnete !

 Přeji pěkný den ...