VĚDOMOSTNÍ TEST – orgány a pletivo semenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Semenné rostliny, rostlinné orgány
Advertisements

DOPLŇOVAČKA – pojmy nahosemenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
VĚDOMOSTNÍ TEST anatomie a morfologie nahosemenných rostlin Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Rostliny 1.třída.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
ROZMANITOST EKOSYSTÉMU LES
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, zahrnuje klíčové kompetence a.
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.15 Anotace: Prezentace popisuje stavbu těla, vývoj kořene a stonku. Vzdělávací oblast: Krytosemenné rostliny, stavba těla, kořen,
Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VYŠŠÍ ROSTLINY III. – jejich znaky krytosemenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Pedosféra Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VYŠŠÍ ROSTLINY II. – zástupci nahosemenné rostliny-jehličnany Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Tato prezentace je věnována všem mladým a vášnivým houbařům. Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ŘASY- lesní Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.13 Anotace: Prezentace seznamuje s popisem květu krytosemenných rostlin, vysvětluje rozdíly, procvičuje, opakuje učivo. Vzdělávací.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
PŘECHOD ROSTLIN NA SOUŠ- členění rostlinného těla
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Rostliny podle stavby těla
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Autorem materiálu a veškeré obrázkové fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Povrch Země jako důsledek přírodních činitelů
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Pojmenuj domácí zvířata
NAHOSEMENNÉ ROSTLINY JEHLIČNATÉ STROMY
Základní vzdělávání - Člověk a příroda - Přírodopis - Biologie rostlin
ROZMANITOST EKOSYSTÉMU LES
PŘÍRODOPISNÁ HRA KAPSA EKOSYSTÉM LES
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ROSTLINNÉ ORGÁNY I. KOŘEN Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
VĚDOMOSTNÍ HRA JE TO PRAVDA, NEBO NE. VYŠŠÍ ROSTLINY II
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
MECHY Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
EKOSYSTÉM L E S Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Stavba těla živočichů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, zahrnuje klíčové kompetence a.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Lidské rasy, národy, jazyky
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Stavba rostlinného těla Stonek
Autorem učebního materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Poznej volně žijící zvířata
Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, klíčové kompetence a očekávaný výstup. Žáci.
Příroda nebo člověk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
SEMENNÉ ROSTLINY STAVBA TĚLA KOŘEN.
Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
STONEK.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Anatomie rostlinných orgánů
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
VY_32_INOVACE_17_STROMY, KEŘE, BYLINY_BLECHOVÁ
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Transkript prezentace:

VĚDOMOSTNÍ TEST – orgány a pletivo semenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.

Anotace: Soubor se skládá z vědomostního testu, který je námětem pro vyučujícího k opakování semenných rostlin a jejich orgánů. Představuje scénář výukové hodiny, zahrnuje klíčové kompetence a očekávaný výstup. Žáci si v testu ověří své již dříve nabyté znalosti v uvedeném oboru. Vědomostní test lze použít jako soutěž družstev, odpovědi na otázky lze časově omezit. Odpovědi k testovým otázkám jsou v závěru prezentace vypracovány. Autor: Jitka Dvořáková Datum vytvoření: září 2013 Jazyk: čeština Vzdělávací oblast: člověk a příroda Obor: přírodopis Tematický okruh: biologie rostlin Učivo: anatomie a morfologie rostlin – stavba a význam jednotlivých částí těla vyšších rostlin Očekávaný výstup: porovná vnější a vnitřní stavbu jednotlivých orgánů a uvede praktické příklady jejich funkcí a vztahů v rostlině jako celku Speciální vzdělávací potřeby : žádné Klíčová slova: orgány a pletiva semenných rostlin Druh učebního materiálu: prezentace – vědomostní test Cílová skupina: žák II.stupně Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělání – druhý stupeň – první období Typická věková skupina: 12 – 15 let

otázka č.1 Jaký druh rostlin, patřící do kategorie vyšších rostlin je nejrozšířenější?

otázka č.2 Čím (jak) je rozlišeno tělo semenných rostlin?

otázka č.3 Z čeho jsou tvořeny orgány semenných rostlin?

otázka č.4 Mají oddenky listy?

otázka č.5 Jakým směrem roste kořen u dvouděložných rostlin?

otázka č.6 Co dělá hlavní kořen u jednoděložných rostlin?

otázka č.7 Co tvoří kořenovou soustavu rostliny?

otázka č.8 Co se nachází na povrchu stonku bylin?

otázka č.9 Je vnitřní stavba stonku dřevin složitější než mají byliny?

otázka č.10 Jmenuj druhy stromu, které mají tvrdé dřevo. Tvrdé dřevo mají stromy, které mají v kmenu buňky se silně zdřevnatělými stěnami (mají užší letokruhy).

Správné odpovědi. patří sem semenné rostliny je rozlišeno jejich orgány jsou tvořeny pletivy nemají listy, mají šupiny roste svisle dolů hlavní kořeny brzy přestanou růst a z části rostliny přecházející ke stonku vyrůstají náhradní kořeny, stejně dlouhé a tlusté všechny kořeny patřící rostlině na povrchu je pokožka ano je kmen a větve tloustnou činností dělivého pletiva tvrdé dřevo mají duby, buky, habr, babyka, jilm, ořech, javor, hrušeň….