Projekt BATIKOVÁNÍ aneb experimenty a hraní 5. tř. Šk.rok2008/09.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Návštěva průmyslové školy v Písku Exkurze na SPŠ v Písku.
Advertisements

Úvod do tématu.  Odvětví informatiky -> používáme PC k tvorbě uměleckých grafických materiálů  Vytváříme ji buď zcela digitálně, nebo s využitím nasnímaných.
 Vyučující  Prostory na výuku  Učební pomůcky  Počty vyučovaných hodin  Zájezdy do zahraničí  Anglický kurz.
PRO 3.A a 3.B ZŠ Školní Vrchlabí
Když jsme byli prvňáčci V první třídě jsme se učili číst ve slabikáři, psát v písance a počítat.
1. Třída 2. Třída3. Třída4. Třída5. Třída 6. Třída7. Třída8. Třída9. TřídaVýlety.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Využití znalostí ze zkoušek ECDL v projektovém dnu.
Projekt třídy 4. B – les a lidská obydlí
AFRIKA NEVŠEDNÍMA OČIMA Pomůcky potřebné k praktickým blokům Projekt je financován z prostředků Evropské unie a spolufinancován z prostředků.
Dne 9. prosince si učitelé I. a II. stupně i při vánočním shonu a přípravách na Vánoční jarmark udělali čas a zúčastnili se kurzu Alternativní formy.
Organizace prvních školních dnů:
Vše začíná pasováním prvňáčků. Rytířské ostruhy – 2.třída Hlavolam 3 cizí slova Obtížné slovo.
Základní škola Sedmikráska, o.p.s. Bezručova 293, Rožnov pod Radhoštěm ČESKÁ REPUBLIKA Tvorba mapy ČR Autor: Mgr. Pavel Sedlák Vytvořeno: září 2013.
Poznámky pro výuku Předmět: Matematika Autor: Lucie Strouhalová
Veronika Bendová Tereza Pániková Kateřina Suchelová
Přírodovědné školní portfolio
Masarykovo gymnázium.
alkalických zemin - cvičení
VÝTVARNÉ TECHNIKY Papírořez Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
PROJEKT ZVLÁDNEME TO ČÁST CHODÍCÍ LIDÉ I. ZŠ ŠTÍTINA 5. TŘÍDA.
Stezka technických atraktivit
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Mýma očima Roman Lavička student kvarty školní studentský pobyt Anglie 2005.
Základní škola a Mateřská škola Horní Stropnice Školy pro venkov.
Co se mi líbí a nelíbí ve škole
Ekonomie & Ochrana vod Katedra životního prostředí Terénní stanice CHKO Kokořínsko - Kokořínský důl.
Návštěva SPŠ Písek. Když jsme přišli škola nás zaujala už z venku. Nejdříve nás posadily do jazykové učebny kde jsme si vyzkoušeli test z německého jazyka.
Pro pokračování prezentace klikejte myší.
STÁŽ SLOVINSKO 2015 Stáže se zúčastnily: P. učitelky: Hana Kunzfeldová, Bc. Olga Širanová z MŠ Okružní 23, Bruntál Navštívené školy: MŠ Škofije Pedagogická.
Řez, návrat. Predikát řez (!) Vždy splněn Není povolen návrat přes něj.
Zátiší odráží lidské bytí, vztah člověka k vnějšímu světu, zrcadlí se v něm výběrem věcí a způsobem jejich podání.
Hadronový kalorimetr TILECAL je část detektoru ATLAS, která měří energii nabitých i neutrálních částic. Do kalori- metru částice vstupují až poté, co proletěly.
Perníková chaloupka aneb
PŘÍPRAVA MYŠLENKOVÝCH MAP K ROČNÍMU PLÁNOVÁNÍ „ZA POZNÁNÍM S KOSTKÁČKEM“ autor fotografií: Bc. Marie Čermáková.
LÁTKY A TĚLESA.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
S krtkem do vesmíru Průvodce světem techniky CZ.1.07/1.3.00/ S Krtkem do vesmíru.
Batika Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
One Direction One direction je britsko-irská chlapecká skupina, tvoří je:Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payne, Harry Styles a Louis Tomlinson nejdřív,
Název projektu: Modernizace vzdělávání Pořadové číslo projektu:
 Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum :  Název : VY_22_INOVACE_2.2.1.
Rozhovor s paní učitelkou Pavlou Jemelíkovou. 1.Na naší školu jste nastoupila teprve nedávno. Představte se nám, prosím. Bydlím v Krupce, učím 7. rokem,
Den zemí – projektový den. 6.A - Finština,Maďarština 6.B - Španělština,Portugalština 6.C - Balkánský pol. 7.A - Angličtina 7.B - Polština 7.C - Ruština.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníúnor 2013 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka (DUM 19) Lidé kolem.
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045 AUTOR: Mgr. Bc. Alena Machulková NÁZEV: VY_32_INOVACE_8/16_Jaro TEMA: Velikonoce ČÍSLO PROJEKTU:
Patrik Válek Jsem Patrik. Chodím do 5. třídy. Rád hraju fotbal a mé oblíbené hodiny jsou matematika, čeština a tělocvik. Chci se stát fotbalistou.
Základní škola, Příbram – Březové Hory, Prokopská 337 IV. A
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
VENNOVY DIAGRAMY Kristýna Zemková, Václav Zemek
VENNOVY DIAGRAMY Kristýna Zemková, Václav Zemek
VY_52_INOVACE_ 08_ROZMANITOST PŘÍRODY ZŠ Zbytiny, okres Prachatice
Velikonoce Výtvarná inspirace….
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Projekt ŘEMESLO MÁ ZLATÉ DNO
KAPKA VODY V PŘÍRODĚ.
HOKUSY POKUSY PSÍ KUSY.
Příprava na vyučování NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
PARLAMENT ZÁKLADNÍ ŠKOLY ÚSTECKÉ. PŘEDÁNÍ SBÍRKY PRO PSY A KOČKY V LANŠKROUNSKÉM ÚTULKU.
Druháci na Pernštýnském náměstí.
Ekocentrum Paleta Jeden za všechny.
Škola:. Základní škola Kladruby
ADÉLA KUTILOVÁ studentka kvarty Růžená / anglický tábor
využití digitalizace ve vzdělávání
Název školy Téma Název DUM Popis Ročník Autor Číslo projektu
VY_32_ INOVACE_ 19_ VLASTIVĚDA 4
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Projekt BATIKOVÁNÍ aneb experimenty a hraní 5. tř. Šk.rok2008/09

Ve dnech 8. – 10. září 2008 proběhlo v 5.třídě projektové vyučování, jehož hlavním tématem bylo „batikování“. Ve dnech 8. – 10. září 2008 proběhlo v 5.třídě projektové vyučování, jehož hlavním tématem bylo „batikování“. Žáci se vlastními experimenty a hrami seznámili s původem vzniku látky, její výrobou a barvením. Vyzkoušeli si práci na stávku, který si sami vyrobili. Vlastní rukou ušili pytlíčky z plátna, které pak batikovali přírodninami, a to slupkami z cibule a ostružinami. Žáci ušili šátky, které barvili barvami na textil za pomocí sypané techniky. Na vlastních tričkách si vyzkoušeli techniku klasického barvení barvami. Žáci se vlastními experimenty a hrami seznámili s původem vzniku látky, její výrobou a barvením. Vyzkoušeli si práci na stávku, který si sami vyrobili. Vlastní rukou ušili pytlíčky z plátna, které pak batikovali přírodninami, a to slupkami z cibule a ostružinami. Žáci ušili šátky, které barvili barvami na textil za pomocí sypané techniky. Na vlastních tričkách si vyzkoušeli techniku klasického barvení barvami.

V projektu nebylo zapomenuto ani na matematiku, český jazyk, anglický jazyk, přírodovědu a vlastivědu, tato část nebyla moc oblíbená. V projektu nebylo zapomenuto ani na matematiku, český jazyk, anglický jazyk, přírodovědu a vlastivědu, tato část nebyla moc oblíbená. Žáci na vlastní kůži poznali pocit nevidomého, ale také průvodce nevidomého. Jako průvodci však byli němí. Žáci na vlastní kůži poznali pocit nevidomého, ale také průvodce nevidomého. Jako průvodci však byli němí. Překvapením a radostí byla pro žáky provazová dráha v blízkém lesíku mezi stromy. Překvapením a radostí byla pro žáky provazová dráha v blízkém lesíku mezi stromy. Celý projekt byl zaznamenáván na fotografie, které následně můžete shlédnout. Podívejte se na vše co žáci prožili, jak experimentovali, učili se a hráli si. Celý projekt byl zaznamenáván na fotografie, které následně můžete shlédnout. Podívejte se na vše co žáci prožili, jak experimentovali, učili se a hráli si. Projekt realizovala studentka Ostravské university Lucie Bártová. Projekt realizovala studentka Ostravské university Lucie Bártová.