Japonská studia pro Univerzitu Palackého v Olomouci se zaměřením na modularitu a uplatnění v praxi CZ 1.07/2.2.00/28.0160 ÚVOD DO NÁBOŽENSTVÍ V JAPONSKU.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mgr. Ing. Monika Špičáková
Advertisements

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
1 Projekt Akademie distančního vzdělávání Monika Všetulová, Miroslava Dvořáková Olomouc 2007.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n.
KAREL IV. ( ).
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. STAVBA A PROVOZ STROJŮ 2. OZUBENÉ PŘEVODY.
1 Modelový program podpory slaďování profesního a rodinného života – kraj Vysočina Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Zavedení výuky programování hradlových polí FPGA ve VHDL Učebna Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n.
1 KURZ ŘÍZENÍ VÝZKUMU A VÝVOJE A VYUŽITÍ JEJICH VÝSLEDKŮ V PRAXI Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Šintó 神道 nemá zakladatele ani koherentní nauku
Japonská studia pro Univerzitu Palackého v Olomouci se zaměřením na modularitu a uplatnění v praxi CZ 1.07/2.2.00/ ÚVOD DO NÁBOŽENSTVÍ V JAPONSKU.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol.
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Σ Sociogie = societas (společnost) + logos (věda) Úvod do sociologie.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Opakování – vesmír, sluneční soustava
ZEMĚ a MĚSÍC.
Bitva na Bílé hoře Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Zimová. Vytvořeno dne Nový začátek (New start)
TYPY KRAJINY - Krajiny podle nadmořské výšky
PŘEMYSLOVCI.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ………………………………………………………………… Číslo a název operačního programu:
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ Konstrukce.
ANALYTICKÁ GEOMETRIE VZÁJEMNÁ POLOHA KUŽELOSEČKY A PŘÍMKY Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo.
Periodizace dějin japonského myšlení pravěk a starověk - Džómon (asi 8000 BC – 300 BC), Jajoi (asi 300 BC- 3. stol. AD), Kofun (3. – 7. stol.), Nara ( ),
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Japonská studia pro Univerzitu Palackého v Olomouci se zaměřením na modularitu a uplatnění v praxi CZ 1.07/2.2.00/ ÚVOD DO NÁBOŽENSTVÍ V JAPONSKU.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava - vlasy Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
VÝVOJ ČLOVĚKA ZBRANĚ.
TATO PREZENTACE BYLA VYTVOŘENA V RÁMCI PROJEKTU: Z AOSTŘENO NA PŘÍRODU Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Inovace kurikula studijního programu Všeobecné lékařství. Reg.č. CZ.1.07/2.2.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Polohové konstrukční úlohy I – průnik rovin konstrukce průsečnice Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační.
JARO Jaro je roční období, které začíná 21. března.
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Japonská studia pro Univerzitu Palackého v Olomouci se zaměřením na modularitu a uplatnění v praxi CZ 1.07/2.2.00/ ÚVOD DO NÁBOŽENSTVÍ V JAPONSKU.
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Tiskárna 1.
6. Taoismus PhDr. Irena Martínková, Ph.D. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem, státním rozpočtem České republiky a rozpočtem Hlavního.
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Činnost na elektrických zařízeních.
Šintoismus. „Cesta bohů“ Původ v Japonsku Příroda „šin“ + „tó“ Kami.
Projekt Zvyšování kvality života uživatelů sociálních služeb se zdravotním postižením ve Zlínském kraji je spolufinancován Evropským sociálním fondem prostřednictvím.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Plošné spoje Obor:Elektrikář.
Obor: Elektrikář silnoproud Ročník: 2. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
Obor: Elektrikář Ročník: 1. Vypracoval: Bc. Martin Fojtík
Obor: Elektrikář - silnoproud Ročník: 3. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
Číselná řada 1 – 5 ZAČÍT HRÁT
POČÍTÁME DO 3 BEZ ČÍSLIC ZAČÍT HRÁT
Obor: Elektrikář Ročník: 1. Vypracoval: Bc. Svatopluk Bradáč
TIPY A RADY PRO PRÁCI S ELEKTRONICKÝMI KNIHAMI
Učení, praktické aplikace principů učení
Krajina kolem nás START: Hraniční přechod Hartava-Hrádek nad Nisou 21
Tato prezentace byla vytvořena
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
Inovované podklady ke cvičením ze ZK1
Vysoké učení technické v Brně
Vysoké učení technické v Brně
Grantový projekt „Moderní absolvent strojírenství“
PEDAGOGICKÉ VEDENÍ STUDENTŮ Garant: Mgr. Anna Krátká, Ph.D
V soustavě souřadnic zobrazíme bod A.
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Upravila R.Baštářová.
TECHNIKA KRAUL – základní a kotoulová obrátka Lekce č. 9
Technika kraul – činnost horních končetin Lekce č. 6
Transkript prezentace:

Japonská studia pro Univerzitu Palackého v Olomouci se zaměřením na modularitu a uplatnění v praxi CZ 1.07/2.2.00/ ÚVOD DO NÁBOŽENSTVÍ V JAPONSKU H istorické pozadí utváření šintó Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

sluneční kult a císařské insignie zahnuté (oblé) klenoty magatama bronzové zvony bronzové meče bronzové zrcadla

distribuce bronzových artefaktů na konci období Jajoi Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

geografické rozdělení mýtů mýtus o nebeské jeskyni mýtus o Ninigiho sestupu na zem legendární následovníci císaře Džinmua

náboženská revoluce císaře Sudžina vládl 97 př.n.l.-30 př.n.l. změny v uctívání božstev historické okolnosti princezna Jamato totohi momoso kult hory Miwa vztahy s krajem Izumo Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

provinční svatyně v starověkém Japonsku Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

císař Suinin vládl 29 př.n.l.-70 n.l. uctívaní bohyně Amaterasu v Ise císařovna Saho hime provincie Jamato a Jamaširo poklad svatyně Isonokami kult Miwa Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

centrální ideologie vládnoucí vrstvy potvrzována prostřednictvím mýtů v kronikách potvrzení společensko-mocenské nadřazenosti vládnoucího rodu a s ním spřízněné aristokracie ilustrace dobových politických vztahů za pomoci mýtů spory mezi božstvy naznačují politické neshody mezi mocenskými skupinami využití mytologie k popisu historické skutečnosti